![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#611 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 20-01-2013
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 EB
Rocznik: '14
Postów: 223
|
![]()
Już było wałkowane, ale również sie pochwalę upgradem do 182KM (dzięki
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
).
Wcześniej miałem 1.6eb 150KM, później chip na 200KM (dzięki @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ). Do niedawna w innym już 1.6EB miałem 150KM, a teraz wpadł upgrade na 182KM. Tak więc mam porównanie 150, 182 i 200. Wrażenia porównałbym do trzech sportowców - biegaczy (numery startowe 150, 182 i 200). 150: Pierwszy to 'amator z nadwagą', który po rozpoczęciu biegu od 3,5tyś dostaje zadyszki. Dobiega do mety, ale ten bieg jest taki nijaki. Obiecujący początek, później wyraźny niedosyt. 182: 'Wysokiej klasy sportowiec', który na początku biegnie nieco szybciej niż 'amator z nadwagą', ale swoją klasę pokazuje powyżej 3tyś obr. Włącza kolejny bieg i do mety dobiega z uśmiechem w pełnym pędzie. 200: 'Mistrz Polski w sprincie'. Od początku biegnie szybciej niż 'wysokiej klasy sportowiec', od 2-2.5 tyś pędzi jak szalony i nawet nie zauważa gdy mija linię mety. Podsumowując: W wersji 182KM powyżej 3-3.5 tyś wkręca się podobnie do 200KM aż do odcinki, pozostając spokojnym wozem w niższym zakresie obrotów (nieco więcej Nm, dużo więcej KM). W wersji 200KM, Nm i KM jest wyraźnie więcej w całym zakresie co nie pozwala na spokojną jazdę (szczególnie w mieście), bo samochód zawsze wyrywa do przodu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z tych 3 wersji, 200 najbardziej wciska w fotel i niezależnie od prędkości przyspiesza bardzo szybko. 182 jest tylko namiastką 200, ale też daje mnóstwo frajdy. 150 niestety pozostawia niedosyt i upgrade na 182 lub chip na 200 to konieczność Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Katowice
Model: Focus III
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Witam
Gdzie w okolicach Katowic można zrobić z eb 1,6 150 km 182km?, jest ktoś godny polecenia? Dziękuję za wszelką pomoc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,689
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
albo w Krakowie, ale to raczej na ok. 200KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-03-2016
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5 Ecoboost 160 km
Rocznik: 2016
Postów: 78
|
![]()
A może i w Opolu jest ktoś polecany?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Skoda Octavia III RS
Silnik: 2.0 TSI 230KM
Rocznik: 2017
Postów: 561
|
![]() Cytat:
__________________
Misiek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-07-2012
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 EB 150KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]()
Cześć
Nie mogę nigdzie znaleźć informacji czy któryś z kolegów jest w stanie we Wrocławiu albo okolicach wgrać do mojego 1,6eb 150KM soft i zrobić 182KM ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 10-01-2010
Skąd: Wrocław
Model: KUGA MK2 ST Line
Silnik: 2.0Tdci-200Km/450N
Rocznik: 2017
Postów: 1,115
|
![]()
Pisz do PolarnegoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
1.6 ecoboost , ecoboost , focus , mk3 |
|
|