![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#481 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-03-2011
Skąd: Belgia
Model: Mk4 Titanium S
Silnik: DW10C 193PS 400Nm
Rocznik: 2011
Postów: 208
|
![]() Cytat:
Zmiana 140->163 była przyjemnie odczuwalna, ale dopiero program u Heko daje kopa w plecy na każdym biegu. W moim przypadku oceniam przyrost 163->193 na 200% tego co dała zmiana 140->163, mam nadzieję że wiadomo o co mi chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. BTW: Po zmianie mapy u Tediego hamownia pokazała idealnie 163PS i 360Nm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
2011 Mondeo Titanium S & 2017 Fiesta Titanium ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
ford::advanced
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: Elblag
Model: Mk4 SW Titanium Lunar Sky / Mk3 Ghia 130 Tdci 2004
Silnik: 2.0 Tdci 140 DFP/130 Tdci
Rocznik: 2011/2004
Postów: 446
|
![]()
Ja znając Siebie, pewnie za rok i tak u Heko wyląduje bo się przyzwyczaję do 163 i w ego będzie Mi mulił hy hy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Prawda jest taka, że jak ktoś jest debilem to nawet w 100konnym aucie będzie niebezpieczny, powiedziałbym nawet że debil musi mieć mocną furę bo wtedy przy wyprzedzaniu stwarza mniejsze zagrożenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak czy siak mocy nigdy za wiele i lepiej zrobić chipsa niż decydować się na półśrodki bo potem mówi się to samo co wszyscy....żaluje że tyle zwlekałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | ||
ford::advanced
![]() Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Smokolandia
Model: MK5
Silnik: 2,0 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2021
Postów: 281
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
Nie znoszę chamstwa i bezdennej głupoty! https://www.motostat.pl/user_images/100346/icon5.png Ostatnio edytowane przez szczerba ; 13-08-2016 o 18:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
Ja na razie po zmianie na 163KM uważam, że to jest totalne minimum i w ogóle nie powinno się produkować Mondeo MK4 ze słabszym silnikiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak wygląda w Waszych silnikach 200/400 kwestia tzw. "torque steer", czyli samoczynnego skręcania auta przy przyspieszaniu? Miałem to w MDO MK2 1.8TD (okazuje się, że w tamtym aucie po tuningu było dużo dużo więcej mocy niż myślałem, skoro DW10C 140KM był dla mnie mułem), a w MK4 pojawiło się dopiero przy mapie 163KM. Zawieszenie raczej mam w dobrym stanie, nic nie stuka. Ciekawym jak mocno musicie kontrować kierą na 3 biegu z gazem w podłodze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
|
![]()
Jak trzymasz kierownicę prawidłowo i nie ma za dużych kolein to można butować.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | ||
ford::advanced
![]() Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Smokolandia
Model: MK5
Silnik: 2,0 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2021
Postów: 281
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
Nie znoszę chamstwa i bezdennej głupoty! https://www.motostat.pl/user_images/100346/icon5.png |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
|
![]() Cytat:
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
ford::advanced
![]() Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Smokolandia
Model: MK5
Silnik: 2,0 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2021
Postów: 281
|
![]() Cytat:
Nie mam opisanych przez Ciebie objawów!
__________________
Nie znoszę chamstwa i bezdennej głupoty! https://www.motostat.pl/user_images/100346/icon5.png |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 22-08-2016
Skąd: Radom
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 1
|
![]()
Witam,
W piątek wróciłem od kolegi Mayak po upgrade z 140KM na 163KM. Jestem bardzo zadowolony z pomocy. Profesjonalne podejście do tematu, miły kontakt naprawdę super a później przyjemny powrót do domu z dodatkową ilością 23km. Jeszcze raz dzięki Pozdrawiam Mayak i szczerze polecam innym. |
![]() |
![]() |