Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-08-2016, 23:30   #481
ARTi_V6
ford::advanced
 
Avatar ARTi_V6
 
Zarejestrowany: 27-03-2011
Skąd: Belgia
Model: Mk4 Titanium S
Silnik: DW10C 193PS 400Nm
Rocznik: 2011
Postów: 208
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Cytat:
Napisał szczerba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zależy od temperamentu i odczuć. Ja tylko tydzień po zmianie ze 140 na 163 popędziłem do Heko - 200KM to jednak jest wyraźna różnica!
To jest właśnie najdziwniejsze.

Zmiana 140->163 była przyjemnie odczuwalna, ale dopiero program u Heko daje kopa w plecy na każdym biegu.

W moim przypadku oceniam przyrost 163->193 na 200% tego co dała zmiana 140->163, mam nadzieję że wiadomo o co mi chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

BTW: Po zmianie mapy u Tediego hamownia pokazała idealnie 163PS i 360Nm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
2011 Mondeo Titanium S & 2017 Fiesta Titanium
ARTi_V6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2016, 23:35   #482
radekrogo
ford::advanced
 
Avatar radekrogo
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: Elblag
Model: Mk4 SW Titanium Lunar Sky / Mk3 Ghia 130 Tdci 2004
Silnik: 2.0 Tdci 140 DFP/130 Tdci
Rocznik: 2011/2004
Postów: 446
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Ja znając Siebie, pewnie za rok i tak u Heko wyląduje bo się przyzwyczaję do 163 i w ego będzie Mi mulił hy hy.
radekrogo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2016, 08:42   #483
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Prawda jest taka, że jak ktoś jest debilem to nawet w 100konnym aucie będzie niebezpieczny, powiedziałbym nawet że debil musi mieć mocną furę bo wtedy przy wyprzedzaniu stwarza mniejsze zagrożenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak czy siak mocy nigdy za wiele i lepiej zrobić chipsa niż decydować się na półśrodki bo potem mówi się to samo co wszyscy....żaluje że tyle zwlekałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2016, 10:23   #484
szczerba
ford::advanced
 
Avatar szczerba
 
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Smokolandia
Model: MK5
Silnik: 2,0 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2021
Postów: 281
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Cytat:
Napisał ARTi_V6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...

Zmiana 140->163 była przyjemnie odczuwalna, ale dopiero program u Heko daje kopa w plecy na każdym biegu.

W moim przypadku oceniam przyrost 163->193 na 200% tego co dała zmiana 140->163, mam nadzieję że wiadomo o co mi chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....
Miałem dokładnie takie same odczucia!!!

Cytat:
Napisał TuneFORCE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... jak kiedyś musiałem zrobić trasę Opel Zafirą 1.7 125Hp ...to była dla mnie masakraaa...podjąłem tylko jedna próbę wyprzedzania i odpuściłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po prostu bałem się że nie zdążę...po chipsie jechało to lepiej ale mimo wszystko szału nie było...
Jak przesiadam się na auto żony (68 KM) to tak samo o wyprzedzaniu zapominam bo ten manewr staje się ekstremalnie ryzykowny!!! W Mondeo wyprzedzanie to przyjemność, trwa kilka/kilkanaście sekund (w przeciwieństwie do seksuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)!
__________________
Nie znoszę chamstwa i bezdennej głupoty!
https://www.motostat.pl/user_images/100346/icon5.png

Ostatnio edytowane przez szczerba ; 13-08-2016 o 18:20
szczerba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2016, 21:52   #485
peterpz
ford::professional
 
Avatar peterpz
 
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Cytat:
Napisał radekrogo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja się nie napinam , ale po sobie wiem, ze jak mam TIR-a + 3 emerytów to wyprzedzając mam 160-180km/h. Wystarczy dziura w drodze , pies , sarna w nocy, trzeba mieć trochę wyobraźni. Te jednopasmowe, lecą lasami najczęściej. A o pijanych na szosie to nie wspomnę i rowerach.
Dlatego ja w takiej sytuacji robię ich na minimum 2 razy wciskając się między nich (co czasem wśród nich powoduje irytację, że wciskam się na siłę, bo oni oczywiście nawet nie trzymają odległości ale to już nie mój problem - w ten sposób nie narażam się i nie muszę tak jak piszesz robić 3 aut + TIR naraz bo to jest bardzo niebezpieczne).

Bump:
Cytat:
Napisał szczerba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miałem dokładnie takie same odczucia!!!

Jak przesiadam się na auto żony (68 KM) to tak samo o wyprzedzaniu zapominam bo ten manewr staje się ekstremalnie ryzykowny!!! W Mondeo wyprzedzanie to przyjemność, trwa kilka/kilkanaście sekund (w przeciwieństwie do seksuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)!
A jak te chipsy się długoterminowo spisują? Nie ma problemów z DPF? Nie pada któryś z podzespołów typu turbo, sprzęgło, skrzynia?

Ja na razie po zmianie na 163KM uważam, że to jest totalne minimum i w ogóle nie powinno się produkować Mondeo MK4 ze słabszym silnikiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak wygląda w Waszych silnikach 200/400 kwestia tzw. "torque steer", czyli samoczynnego skręcania auta przy przyspieszaniu? Miałem to w MDO MK2 1.8TD (okazuje się, że w tamtym aucie po tuningu było dużo dużo więcej mocy niż myślałem, skoro DW10C 140KM był dla mnie mułem), a w MK4 pojawiło się dopiero przy mapie 163KM. Zawieszenie raczej mam w dobrym stanie, nic nie stuka. Ciekawym jak mocno musicie kontrować kierą na 3 biegu z gazem w podłodze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM
W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD
peterpz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2016, 10:17   #486
kordyl
ford::professional
 
Avatar kordyl
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Jak trzymasz kierownicę prawidłowo i nie ma za dużych kolein to można butować.
__________________
kordyl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2016, 10:47   #487
szczerba
ford::advanced
 
Avatar szczerba
 
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Smokolandia
Model: MK5
Silnik: 2,0 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2021
Postów: 281
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Cytat:
Napisał peterpz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A jak te chipsy się długoterminowo spisują? Nie ma problemów z DPF? Nie pada któryś z podzespołów typu turbo, sprzęgło, skrzynia?
W tym Mondeo mam chipa niewiele ponad 20 tys km. - nic się złego nie dzieje. W poprzednim Mondeo MKIII przejechałem z chipem ponad 100 tys. km i też nic kompletnie się nie działo (normalne wymiany eksploatacyjne)

Cytat:
Napisał peterpz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak wygląda w Waszych silnikach 200/400 kwestia tzw. "torque steer", czyli samoczynnego skręcania auta przy przyspieszaniu?
Generalnie staram się przy skręconych kołach nie wykorzystywać maks. możliwości silnika (nie tylko chodzi o trudniejsze utrzymanie kierunku, ale o ryzyko uszkodzenia przegubów). Muszę jednak stwierdzić, że tak duża moc/moment (200KM/421Nm) wymaga silniejszego trzymania kierownicy przy mocniejszym "depnięciu" na skręconych kołach.
__________________
Nie znoszę chamstwa i bezdennej głupoty!
https://www.motostat.pl/user_images/100346/icon5.png
szczerba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2016, 13:15   #488
peterpz
ford::professional
 
Avatar peterpz
 
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Cytat:
Napisał szczerba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Generalnie staram się przy skręconych kołach nie wykorzystywać maks. możliwości silnika (nie tylko chodzi o trudniejsze utrzymanie kierunku, ale o ryzyko uszkodzenia przegubów). Muszę jednak stwierdzić, że tak duża moc/moment (200KM/421Nm) wymaga silniejszego trzymania kierownicy przy mocniejszym "depnięciu" na skręconych kołach.
Chybaśmy się nie zrozumieli. Torque steer występuje przy jeździe na wprost, auto samo chce skręcać. Podczas normalnej jazdy, hamowania itd wszystko jest w porządku ale z gazem w podłodze czasami chce jechać w jedną stronę. Moim zdaniem to występuje dlatego, że w aucie z silnikiem położonym poprzednie masa z przodu nie jest rozłożona idealnie po bokach (od strony skrzyni biegów auto jest lżejsze) i przy dużych mocach może to powodować chęć do skręcania. Rozumiem, że nie macie tego?
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM
W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD
peterpz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2016, 18:32   #489
szczerba
ford::advanced
 
Avatar szczerba
 
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Smokolandia
Model: MK5
Silnik: 2,0 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2021
Postów: 281
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Cytat:
Napisał peterpz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Chybaśmy się nie zrozumieli.... Rozumiem, że nie macie tego?
Rzeczywiście nie zrozumieliśmy się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie mam opisanych przez Ciebie objawów!
__________________
Nie znoszę chamstwa i bezdennej głupoty!
https://www.motostat.pl/user_images/100346/icon5.png
szczerba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-08-2016, 11:56   #490
piotrek20878
ford::amateur
 
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 22-08-2016
Skąd: Radom
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 1
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

Witam,
W piątek wróciłem od kolegi Mayak po upgrade z 140KM na 163KM. Jestem bardzo zadowolony z pomocy. Profesjonalne podejście do tematu, miły kontakt naprawdę super a później przyjemny powrót do domu z dodatkową ilością 23km. Jeszcze raz dzięki Pozdrawiam Mayak i szczerze polecam innym.
piotrek20878 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.