![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1511 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
Rozumiem, że napisanie jaka to była ta "najnowsza" już niestety nie załapało się na chwilę wolnego czasu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja widzę, że Viniagle z Lublina zostało ograne softem FS7T-14C026-AJE, natomiast mnie bez problemu ściąga soft FS7T-14C026-AJG (DWIE litery wyżej...). To jaki jest ten "najnowszy"?
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,509
|
![]()
Dlaczego DSF'em nie można pobrać kalibracji FS7T-14C026-AJE,a FS7T-14C026-AJG można pobrać,wie ktoś ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
Bo starych nie trzymają czasami, tylko nowe
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
IPC Instrument Panel Cluster (IPC) FS7T-10849-BJE FS7T-14C026-AJE 21-09-16 11:38 a AJG ma datę 1 czerwca 2016. No i jeszcze większa ciekawostka - wychodzi na to, że zegary MK5 chodzą pod QNXem jak Sync3... Ciekaw jestem, czy będzie się do tego można dobrać...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 24-09-2016 o 21:21 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
Drugie istotniejsze pytanie - z jakiego powodu katujecie się FDRSem, jak mi IDS standard bez problemu to AJG ściąga i zabiera się za ogrywanie? Przecież to niebotycznie szybciej pójdzie... Coś dodatkowo robi ta procedurka IMP z FDRSa???
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 24-09-2016 o 21:30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
To wgrywaliście temu Vignale to AJE i coś jeszcze, że ma ten prędkościomierz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
Zaczyna mi w tej magicznej opowieści brakować tylko kota i szklanej kuli. :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
blis , cta , mondeo mk5 , montaż , programowanie |
|
|