![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-09-2016
Skąd: Kąty Wrocławskie
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6
Rocznik: 2013
Postów: 94
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::average
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-07-2008
Skąd: Kraków / Tarnobrzeg
Model: Ford Focus MK2FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2009
Postów: 75
|
![]() Cytat:
Kiedyś spytałem w ASO Wikar: usłyszałem że pierwsza wymiana po 220tys km lub 10 latach. U znajomego w Ford Focus MK2 FL z 2010r (1.6TDCI 90KM) zmieniałem przy niecałych 205tys km(około 5lat miało auto), pasek wyglądał bardzo dobrze: żadnych przetarć, żadnych pęknięć, guma ładna czarna, nadal był dobrze naprężony, wyglądał jak by spokojnie mógł do 300tys km mógł bezpiecznie dociągnąć. Albo paski są jakościowo i konstrukcyjnie naprawdę dobrze zrobione, albo samo prowadzenie paska, opory napędzanych elementów są świetnie zaprojektowane/przemyślane. Patrząc na to co zobaczyłem, według mojej opinii nie ma sensu wymieniać paska wcześniej niż te 200tys km, chyba, że ktoś orze focusem w polu po dziurach, czy jeździ tylko po mieście no to może 180tys km.
__________________
Był: Ford Escort 1.8 16v Zetec 115KM , 1997r, 3d hatchback Był: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 130KM , 2004r, 5d liftback Posiadam interfejs Ford Mini IDS VCM oraz VAG KKL (VIAKEN'a). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-03-2016
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 38
|
![]()
U mnie rozrząd wymieniony przy 190tys. przebiegu i 9 latach.Całość czyli pasek,rolka napinacz i pompa wody w bardzo dobrym stanie .Praktycznie nie widać żadnego zużycia.
|
![]() |
![]() |