Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-09-2016, 11:25   #5161
Robson102
ford::average
 
Avatar Robson102
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 29-11-2014
Skąd: Wołów
Model: Ford Mondeo kombi MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 TDCI 175KM 411Nm
Rocznik: 2008
Postów: 105
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hehehe, z wiekiem auta przestają nabijać kilometry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wychodzi na to, że auta wiekowe się oszczędza, a nowymi jeździ do oporu.
Ot ciekawostka wielka.

Ale nie można brać wszystkich jedną miarą.
Mieliśmy nie raz kilkunastoletnie auto na warsztacie z małym przebiegiem.
Przykład: Renault Clio 98 rok, 40 tys. przebiegu i oczywiście pierwszy właściciel od nowości.
Są to jednostkowe przypadki, ale są.

Robson102 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2016, 21:44   #5162
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

2.0tdci 140KM polift Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2016, 22:03   #5163
piotrfocustdci
ford::advanced
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-12-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 264
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

I kolejny zadowolony klient 😊!
piotrfocustdci jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2016, 15:05   #5164
LK UKF
ford::beginner
 
Avatar LK UKF
 
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 14-10-2016
Model: Mondeo
Silnik: 3.0
Rocznik: 2005
Postów: 10
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Witam Panowie,
jestem nowy na forum, nie mam zbyt dużej wiedzy na temat aut. Zakupiłem Forda Mondeo mk3 z 2005r, silnik 3.0 V6 benzyna+gaz, 204KM w sedanie. Auto jak na swój wiek jest bardzo zadbane i jak to ocenił znajomy mechanik pracuje bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Proszę Was o pomoc w następującej sprawie. Czy mogę coś więcej wykrzesać z mojego Mondka i jeśli tak to w jaki sposób to zrobić,gdzie i za ile? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mocy póki co mi nie brakuje, ale planuje tym autem pojeździć dłużej i jeśli nie wpływa to źle na silnik to chyba bym się skusił Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
LK UKF jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2016, 15:59   #5165
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Żeby z silnika wolnossącego uzyskać sensowne przyrosty, to albo go trzeba zaturbić (worek kasy i sporo problemów), albo wykonać spore modyfikacje mechaniczne (również worek kasy i sporo problemów)

Reasumując - jeśli chcesz/możesz pójść w takie koszta i widmo problemów, to owszem - można coś z tego silnika wykrzesać.

Generalnie w porównaniu do silników na turbinie, to tego typu akcje są nawet do 10 x droższe.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2016, 18:02   #5166
LK UKF
ford::beginner
 
Avatar LK UKF
 
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 14-10-2016
Model: Mondeo
Silnik: 3.0
Rocznik: 2005
Postów: 10
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Taka odpowiedź mi zupełnie wybija z głowy modyfikację Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. trzeba się cieszyć tym co jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dzięki!
LK UKF jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2016, 11:56   #5167
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał LK UKF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... Mondeo mk3 z 2005r, silnik 3.0 V6 benzyna+gaz, 204KM ...
Zapraszam na fordtuning.pl
Po wymianie kilku gratow realne jest ok 240KM plus
Zalozyciel tego forum wyprzedaje teraz swoje graty z tego silnika - mozna zakupic kilka dopracowanych przez niego rzeczy, typu kolektory wydechowe, poprawiony dolot, duza przepustnica, lepsze walki rozrzadu, wzmocnione sprzeglo itp.

Poczytaj o jego projekcie i z nim pogadaj - w dziedzinie modyfikacji tego silnika to zdecydowanie jedna z najlepiej zorientowanych osob w Polsce.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-10-2016, 15:31   #5168
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Cytat:
Po wymianie kilku gratow realne jest ok 240KM plus
tylko koszt vs koszt chipa w aucie z turbo jest niestety mega na niekorzyść silnika n/a - czyż nie ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-10-2016, 08:25   #5169
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał Struna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tylko koszt vs koszt chipa w aucie z turbo jest niestety mega na niekorzyść silnika n/a - czyż nie ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Alez oczywiście że tak, co nie oznacza jednak, że w przypadku silników n/a nic nie warto robić.

A w tym silniku 3,0 V6 204KM można spokojnie wyciągnąć więcej niz ma ST220 bez jakichś wielkich inwestycji (chociaż oczywiście tanio to tez nie będzie ...)
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-10-2016, 09:53   #5170
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Mondeo MK3 , MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

Czy warto, to kwestia chłodnej kalkulacji, a ta niestety w przypadku n/a bywa zniechęcająca. Wyjątek stanowią auta, które mają celowo ograniczoną moc, tu najczęściej uwolnienie z ograniczenia daje efekt.

Stosunek kosztu uzyskania 1 konia w n/a vs turbo jest mega niekorzystny dla n/a.

A co do tych 240 kucy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pokaż mi choć jeden, udokumentowany przypadek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

No chyba, że liczymy w stylu village tuning, czyli - stożek czerwony to +7koni, czerwony lepszy, bo niebieski dodaje tylko 5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. naklejka alu na klapkę wlewu - kolejne 3 konie, wyprucie katów - no tu to już grubo, z 15 kucy jak nic.
Sumujemy: 7 + 3 + 15 = 25, plus seryjne 204 (których w praktyce nie ma) i mamy tłuste 229 koni. Dajmy jeszcze płytkę CD na lusterko, to ze 2 konie pyknie i przekroczymy 230 kuca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Yessss, mocy przybywaj Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Struna ; 25-10-2016 o 10:34
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
chip , chiptuning , hamownia , tuning



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.