![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#5161 | |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 29-11-2014
Skąd: Wołów
Model: Ford Mondeo kombi MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 TDCI 175KM 411Nm
Rocznik: 2008
Postów: 105
|
![]() Cytat:
Ot ciekawostka wielka. Ale nie można brać wszystkich jedną miarą. Mieliśmy nie raz kilkunastoletnie auto na warsztacie z małym przebiegiem. Przykład: Renault Clio 98 rok, 40 tys. przebiegu i oczywiście pierwszy właściciel od nowości. Są to jednostkowe przypadki, ale są. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5162 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
2.0tdci 140KM polift Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5163 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-12-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 264
|
![]()
I kolejny zadowolony klient 😊!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5164 |
ford::beginner
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 14-10-2016
Model: Mondeo
Silnik: 3.0
Rocznik: 2005
Postów: 10
|
![]()
Witam Panowie,
jestem nowy na forum, nie mam zbyt dużej wiedzy na temat aut. Zakupiłem Forda Mondeo mk3 z 2005r, silnik 3.0 V6 benzyna+gaz, 204KM w sedanie. Auto jak na swój wiek jest bardzo zadbane i jak to ocenił znajomy mechanik pracuje bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Proszę Was o pomoc w następującej sprawie. Czy mogę coś więcej wykrzesać z mojego Mondka i jeśli tak to w jaki sposób to zrobić,gdzie i za ile? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mocy póki co mi nie brakuje, ale planuje tym autem pojeździć dłużej i jeśli nie wpływa to źle na silnik to chyba bym się skusił Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5165 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Żeby z silnika wolnossącego uzyskać sensowne przyrosty, to albo go trzeba zaturbić (worek kasy i sporo problemów), albo wykonać spore modyfikacje mechaniczne (również worek kasy i sporo problemów)
Reasumując - jeśli chcesz/możesz pójść w takie koszta i widmo problemów, to owszem - można coś z tego silnika wykrzesać. Generalnie w porównaniu do silników na turbinie, to tego typu akcje są nawet do 10 x droższe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5166 |
ford::beginner
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 14-10-2016
Model: Mondeo
Silnik: 3.0
Rocznik: 2005
Postów: 10
|
![]()
Taka odpowiedź mi zupełnie wybija z głowy modyfikację Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. trzeba się cieszyć tym co jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dzięki!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5167 | |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]() Cytat:
Po wymianie kilku gratow realne jest ok 240KM plus Zalozyciel tego forum wyprzedaje teraz swoje graty z tego silnika - mozna zakupic kilka dopracowanych przez niego rzeczy, typu kolektory wydechowe, poprawiony dolot, duza przepustnica, lepsze walki rozrzadu, wzmocnione sprzeglo itp. Poczytaj o jego projekcie i z nim pogadaj - w dziedzinie modyfikacji tego silnika to zdecydowanie jedna z najlepiej zorientowanych osob w Polsce.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5168 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5169 | |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]() Cytat:
A w tym silniku 3,0 V6 204KM można spokojnie wyciągnąć więcej niz ma ST220 bez jakichś wielkich inwestycji (chociaż oczywiście tanio to tez nie będzie ...)
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5170 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Czy warto, to kwestia chłodnej kalkulacji, a ta niestety w przypadku n/a bywa zniechęcająca. Wyjątek stanowią auta, które mają celowo ograniczoną moc, tu najczęściej uwolnienie z ograniczenia daje efekt.
Stosunek kosztu uzyskania 1 konia w n/a vs turbo jest mega niekorzystny dla n/a. A co do tych 240 kucy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pokaż mi choć jeden, udokumentowany przypadek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No chyba, że liczymy w stylu village tuning, czyli - stożek czerwony to +7koni, czerwony lepszy, bo niebieski dodaje tylko 5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. naklejka alu na klapkę wlewu - kolejne 3 konie, wyprucie katów - no tu to już grubo, z 15 kucy jak nic. Sumujemy: 7 + 3 + 15 = 25, plus seryjne 204 (których w praktyce nie ma) i mamy tłuste 229 koni. Dajmy jeszcze płytkę CD na lusterko, to ze 2 konie pyknie i przekroczymy 230 kuca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Yessss, mocy przybywaj Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Struna ; 25-10-2016 o 10:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|