![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1781 |
ford::average
![]() Imię: Jan
Zarejestrowany: 25-01-2013
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 1.5EB 203KM Titanium
Silnik: 1,5
Rocznik: 2016
Postów: 171
|
![]()
Mam pytanie o specyficzną modyfikację: w bagażniku pod tą rozkładaną podłogą jest sporo luzu tzn. przeznaczona na styropianową obudowę z miejscem na różne rzeczy. Z tego miejsca niewiele mam wykorzystane, wolał bym pogłębić sobie bagażnik o tą przestrzeń przez co bagażnik stałby się głębszy i większy. Czy ktoś z was próbował coś takiego i nie było przy tym żadnych problemów?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
dla osób robiących/planujących zmianę na Sync3 polecam rzucić okiem też tu:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] chodzi o wymianę/montaż nowych gniazd USB, które mają autoryzację z iOS tak aby działało Apple CarPlay Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ps. Sync3 nie obsługuje media hub'a z Sync2 Sync3 nie
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | ||
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
Cytat:
Nie mam od jakiegoś czasu z tym problemu . Nic mi się nie rozjeżdża po zmianach i MK5 jest MK5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
w Ford Polska nadal boją się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,697
|
![]() Cytat:
Jak zwykle tylko zapominasz dodać jaką metodą Ty "nie masz problemów"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. FDRSem aktualizacja PCM DW10F od dawna robiona jest prawidłowo. IDSem "standardem" (jak to mówią w ASO) Ford wręcza zabrania to robić. Natomiast sama procedura aktualizacji PCM DW10F jest cały czas w IDSie dostępna i aktywna - i jeszcze w wersji 101.01 nadal "rozwalała" eeprom. Nie ma z tym problemu jak się o tym wie i zabezpieczy przez zapisanie do pliku kodów wtryskiwaczy i ich odtworzenie UCDSem. W wersji 102.01 nie sprawdzałem, bo ostatnio odsyłam na aktualizacje PCM do ASO. W końcu aktualizacja nic nie zmienia w przestawieniu 150->180 a wprowadza tylko zamieszanie i niespójność w zapisach w etis.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,697
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
- przecież za chwilę Ci powyższy post "wyleci". Kolego Tomku - to jest forum a nie Twój blog marketingowy. Twoje "nie mam problemu" mało kogo interesują. "Jak zrobić by nie mieć problemu" być może by zainteresowały innych kolegów. W końcu tu akurat nie ma żadnego "knifa" - albo robi się FDRSem (korzystając z "grzecznościowego" dostępu dealerskiego...) albo UCDSem... IDS "standard" został opisany powyżej...
Nie mam interesu, to PW nie piszę. Jak nie chcę czegoś ujawnić, to wyraźnie piszę, że wiedza jest moja. A ty proszę wystrzegaj się sformułowań "bardzo często nie piszesz..." bo parę razy już powiedziałem "sprawdzam" i okazało się, że masz kłopot z dowodem...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 | ||
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]()
OK rozumiem > już niedługo koledzy będą mieli rozwiązanie tego problemu na tacy podane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bump: Cytat:
Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez leszcz ; 04-11-2016 o 20:57 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 25-02-2004
Model: mk5 mk3 mkI
Silnik: 2,0, V6 1,8
Rocznik: 15,04 95
Postów: 1,326
|
![]()
oj ojGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a czy da się podmienić cały licznik na ten w linku i będą te wszystkie funkcje bo mam z 2 zegarami [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 20-10-2016
Model: MKV
Silnik: 2.0, 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 19
|
![]()
Wiem, że to nie ten temat ale jestem jeszcze zielony, więc może ktoś mnie pokieruje: w ciągu kilku tygodni odbiorę MK5 2.0 TDCI 180 KM z SYNC 3 i chciałbym się dowiedzieć co można upgradować w sofcie auta - przede wszystkim interesuje mnie automatyczne ryglowanie zamków po ruszeniu i cyfrowy prędkościomierz bo tego chyba nie ma w standardzie. Gdzie znajdę listę możliwych zmian? A co z gwarancją? Nikt się do tego nie przyczepi przy przeglądzie w ASO?
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
blis , cta , mondeo mk5 , montaż , programowanie |
|
|