![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#191 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-08-2016
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 83
|
![]()
u mnie podobnie jak u ciebie z tym że nie było błędów. wentylator startuje, [nie wiem czy na maxa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.], natomiast u mnie klima sie uruchamia na postoju po ruszeniu / przegazowaniu sie wylacza.
dzięki że opisałeś sprawę bo niestety na forum widzę że często brakuje rozwiązań finalnych. sprawdziłem czujniki temp silnika [przez komputer] oba pokazują u mnie prawidłową temperature, temp. zewnętrznej też, itp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 09-09-2014
Model: Ford Mondeo mk4 Ghia
Silnik: 1.8 Tdci 125KM
Rocznik: 2007
Postów: 107
|
![]()
Wymień albo jeśli masz kolegę z mondkiem to podmień od niego ten czujnik ciśnienia na podszybiu.Może się zachowywać różnie podczas jazdy . A mierzyłeś prąd dochodzący do sprężarki i od alternatora? Gdzieś czytałem ,że przy słabym prądzie (np słabo ładujący alternator)komputer może odłączać podzespoły które nie są priorytetowe do działania. Podkreślam ,że gdzieś to czytałem i nie wiem czy to prawda
Bump: Na początek radziłbym jednak sprawdzenie ilości czynnika , ciśnienie manometrem i porównać do ciśnienia z kompa z czujnika i jego podmiana.Sprawdź wartości czujnika przy gazowaniu |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 01-04-2016
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 3
|
![]()
A nie działające nawiewy z tyłu czym mogą być spowodowane? Z przodu normalnie wieje wszystko ok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 06-11-2016
Skąd: warszawa
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 11-10-2016
Skąd: Szczecin
Model: S-MAX
Silnik: Duratorque 140KM
Rocznik: 2013
Postów: 32
|
![]() Cytat:
Jesteś pewny, że powinny być 3 Ohmy? Czujnik prawidłowo reaguje na zwiększanie temperatury, z 3 kOhm spada w dół tak samo jak powinien się zachowywać termistor NTC. U mnie wyskoczył błąd czujnika temperatury parownika, ale trochę mi się nie zgadza to co piszesz. Przede wszystkim do BCMa nie idą (chyba) przewody z tego termistora przy pedale gazu - nie znalazlłem tych samych kolorów żył. Po drugi u mnie problem pojawił się po wywaleniu SONY i wstawieniu NXa. Może ktoś coś doradzi? Pozdraiwam MIchał |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-03-2016
Skąd: lubelskie
Model: mk4
Silnik: 1.8tdci 100km
Rocznik: 2007
Postów: 103
|
![]()
U mnie wogóle nie bło łączności z czujikiem.
Poszukaj na necie(chyba trzeba szukać do mazdy6, ta sama elektryka), zreszta ja chyba też gdzieś tutaj wrzucałem, link do serwisówki angielskiej gdzie było opisane jak to sprawdzić, z tabelą ile ohm przypada odpowiedniej temperaturze. Pozatym napisałem około, niepamietam, jaką teloerancje miałem na mysli, może 12, i masz czujnik ok. Ida na 100%, kość przy skrzynce bezpieczników pasażera, niebieska Jestem pewny ponieważ, jezdziełm na szrot gdzie kolś przy mnie prół wiązke, i dwa kable prowadziły do bcm (pod schowkiem pasażera) Sprawdzałem przejście tych przewodów. Ostatecznie okaząło się że kość przy bcm nie łączyła dobrze, wystarczyło ja odpiąc i przypiąć ponownie, bcm zaczoł widzeć czujnik, a klima zaczęła działać. Ostatnio edytowane przez kupier ; 27-03-2017 o 21:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
ford::amateur
![]() Imię: Romek
Zarejestrowany: 25-11-2013
Skąd: okolice Raciborza
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 163km
Rocznik: 2010
Postów: 2
|
![]()
Także i moje Mondeo dopadła po zimie niesprawna klimatyzacja. Objawy:
- Błąd P0480:13-2F wskazuje na słynny fioletowy kabelek - został w całości wymieniony - klima włączona przez zwarcie przekaźnika - włącza się, wentylator stoi - podmieniony moduł wentylatora z innego Mondeo - po wykasowaniu błędów nadal to samo, mój moduł w Mondeo dawcy uruchamia bez problemów wentylator. Co jeszcze może być przyczyną, lub co wypadałoby sprawdzić w tym wypadku. Dodatkowo wywala błąd P0683:92-2 - Kod: P0683 - Obwód komunikacji GPCM do PCM - w efekcie nie grzeją świece żarowe. Za wszelkie informacje - typy, będę wraz z mechanikiem bardzo wdzięczny |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
ford::professional
![]() Imię: gregor
Zarejestrowany: 02-06-2012
Skąd: Oława
Model: focus mk3/fiesta mk6
Silnik: 2.0 tdci 140km/1.3 70km
Rocznik: 2014/2008
Postów: 1,535
|
![]()
wentylator podłączony "na krótko" startuje bez oporów ?
__________________
pozdrowionka |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
ford::amateur
![]() Imię: Romek
Zarejestrowany: 25-11-2013
Skąd: okolice Raciborza
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 163km
Rocznik: 2010
Postów: 2
|
![]()
Startuje, jak się okazało kable były jeszcze gdzieś we wtyczce przy BCM pognite. Błędy ustąpiły. Niestety klima raz się włącza, raz nie. Podejżenie padło na klapę nawiewu powietrza zmieszanego - strona prawa - pokazuje stale 0 stopni. Czy posiada ktoś schemat, lub informację gdzie znajduje się czujnik temperatury przy tej klapie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
ford::beginner
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 13-11-2016
Model: Mondeo4
Silnik: 2.0 tdci PowerShift
Rocznik: 2013
Postów: 15
|
![]()
Spotkał się ktoś z błędem P0535:00-2B w Mk4, wg opisu jest to: obwód czujnika temperatury parownika A/C. Innych błędów brak, klima szczelna, ale nie rusza. Może macie jakieś pomysły na rozwiązanie.
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|