|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-12-2016, 10:58 | #421 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
można OBD, ale jeśli wyciągam sterownik na stół, nie ma śladów które moze odczytać ASO Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
02-12-2016, 11:44 | #422 | |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Cytat:
Jesli przebiegi roczne nie sa duże i jeździsz głównie po mieście i głównie krótkie odcinki - IMHO w takim wypadku brać diesel'a to pomyłka. Oba te silniki które wymieniłes, po wirusie będą bardzo podobnie sie zachowywać, może z niewielka przewaga diesel'a na trasie przy pełnym zapakowaniu (za to benzyna będzie zdecydowanie przyjemniej i ciszej jeździć po miescie), ale sądzę że róznica w cenie zakupu jest na tyle spora, że oszczędności z niższego spalania diesel'a zwrócą sie dopiero po naprawdę sporym przebiegu i dlatego wszystko zależy od tego gdzie i jak będziesz tego auta używał.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
|
08-12-2016, 15:02 | #423 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 12-11-2012
Model: Ford Focus
Silnik: 1,5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 24
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Dzisiejszy wynik z hamowni V-tech Focus 1.5 eb seria 150km rocznik 2015
176km przy 6334obr 273Nm przy 2365 Pomiedzy 2250-4500 trzyma caly czas powyzej 260Nm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez muszka19 ; 08-12-2016 o 15:33 |
08-12-2016, 15:06 | #424 |
ford::beginner
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 23-02-2015
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus
Silnik: 1.5 150hp/182hp Mayak/ 200hp TuneForce
Rocznik: 2015
Postów: 24
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
a skąd Ty masz tam 280 koni?
|
08-12-2016, 15:32 | #425 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 12-11-2012
Model: Ford Focus
Silnik: 1,5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 24
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
|
08-12-2016, 15:41 | #426 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Przestańcie z tymi kilometrami w odniesieniu do mocy.
KM koń mechaniczny km kilometr i nie chce być inaczej. Ja rozumiem, że pani z warzywniaka myli, ale na "branżowym" forum to lekki wstyd jest. Mistrzowski był jakiś czas temu Focus 1.6EB z przebiegiem 140000KM po niemieckim programie na 197km. Ja wiem, że każdy się domyśli ale czy trzeba być ciągle myśliwym. Z jednostkami jest podobnie jak z polskimi ogonkami w pisanym internecie. Jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
08-12-2016, 20:31 | #427 |
ford::beginner
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 03-10-2010
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2009
Postów: 49
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Panowie, jak skrzynia i dwumasa radzą sobie z podniesionym momentem?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
__________________
FF I kombi 1,8 tdci 100km 2003 - Był FF II kombi 1,6 benzyna 100km 2009 - Był FF III sedan 1,5 ecoboost 150km 2016 |
09-12-2016, 19:50 | #428 | ||
ford::beginner
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 11-11-2016
Model: Focus IIIFL Titanium
Silnik: 1.5 150 -> 209KM 365Nm by TuneFORCE
Rocznik: 2014
Postów: 44
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Cytat:
Cytat:
Tak jak już wcześniej pisałem - pierwsze co przeszkadza po podniesieniu mocy i momentu to seryjne ogumienie. A jak panują warunki ograniczonej przyczepności, co przy obecnej porze roku zdarza się co najmniej często - TRAGEDIA. Dlatego na lato mam w planach felgi o szerokości 7,5-8 cali i kapcie do tego. Ostatnio edytowane przez nonamebiker ; 09-12-2016 o 19:55 |
||
14-12-2016, 12:33 | #429 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-02-2015
Model: Focus MK3 FL 1.5
Silnik: 1.5 Pb 201 KM by Tune Force
Rocznik: 2014
Postów: 103
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Czy warto jest wyjmować turbinę w 1.5 Pb i dawać do Perun Turbo, żeby zrobił hybrydę czy lepiej sobie kupić używaną ST i zawirusować na ok 280 km.
|
14-12-2016, 12:39 | #430 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
to inne turbiny, nic tam nie spasuje
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |