|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-12-2016, 09:00 | #141 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,152
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
Pytam tak z ciekawości, bo ja nie widzę w tym kawałku zupełnie niczego ekscytującego... Choć oczywiście funkcja - jak w przypadku każdej "sprzątaczki" - jest istotna... Podobnie się ma sprawa z urządzeniami 16GB - co ma z tego faktu wynikać, że są lub nie? Mogę Ci wrzucić parę cytatów, że ten sam system jest przewidziany np. dla Jaguara, że obsługuje potencjalnie mapy TomToma i parę inny itp. itd. To są ścieżki poboczne. Jeśli wiesz do czego służy pakiet HB5T-14G386-TCB to albo piszesz do czego, albo po prostu sami też znajdziemy... To nie łapanie pcheł - jak do tego dojdziemy jutro lub za tydzień, to też nic się nie stanie. Wszystkie niezbędne rzeczy już wkrótce będą dostępne w ramach normalnych update bez tych cudów z przeszukiwaniem serwera ivsu...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
13-12-2016, 09:24 | #142 | |
ford::advanced
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 19-02-2014
Skąd: Kraków
Model: 3.0EB
Silnik: 1x 3.0 EB + 2x Elektryczny
Rocznik: 2021
Postów: 332
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Panie Tadeuszu,
Czy ja napisałem, że jest to coś ekscytującego ? Krystian pytał co robi skrypt to napisałem co robi - czyli robi to aby dealer nie próbował wgrać danego update. W każdym razie ta paczka dla Nas nic nie znaczy i wartą ją wywalić z pliku autoinstall.lst bo wywali np mapy tak jak mi się to przytrafiło. Nie rozumiem o jakim łapaniu pcheł piszesz. Na każdym kroku Twoje wypowiedzi "są wywyższające" i ciągle podkreślasz, że jesteś informatykiem od XX lat. Może mi się wydaje ale przykro mi, tak to odczuwam. Druga sprawa to jak szukam paczek to nie powinno kogoś interesować i nie powinieneś tego negować. Ciekawe skąd wiesz jak to robię ? Niestety ja jak pytałem o podpowiedź czy też schemat bo nie mam dostępu do etisa czy oasisa to bylo echo. Ten skrypt tylko przerywa aktualizację, jeżeli nie wykryje czy to wersja NAV i sprawdza również język. Shella pewnie znasz to nie ma co tłumaczyć. Co do 16GB to znalazłem informacje ze używane są w Chinach i to wszystko, dlatego też to napisałem Wracając do tematu Z tego co ja zauważyłem są 3 pliki z paczek: HB5T-14G386- TAB Kod:
#!/bin/sh # Signal handler. SignalTrap() { echo "Received signal. Update aborting." exit 1 } # Set Signal Trap trap SignalTrap INT QUIT TERM ABRT STOP error=0 PACKAGE=$(basename "$0" ".sh").tar.gz IMAGEPARTSIZE=$(df -h | awk '/hd0t180/ { sub("(\\.[0-9]+)?G$","",$2); print $2}') LANGUAGE=enu case $(awk -F "=" '/^systemLanguage/ { print $2 }' /fs/rwdata/ALPersistence/SourceSettings.ini) in 7) LANGUAGE=frc;; 9) LANGUAGE=spm;; esac # Enforce SYNC Version is not 1.x grep -q "SYNCGen3.0_1" /fs/mp/Version.inf if (( $? != 0 )); then echo "SUCCESS: SYNC 3 Version 1.x not detected. Update is permitted." else echo "FAIL: SYNC 3 Version 1.x detected. Exiting with no change." error=1 fi # Enforce module contains sufficient space. if [ "$IMAGEPARTSIZE" -gt 16 ]; then echo "SUCCESS: NAV module detected." else echo "FAIL: NAV module not detected." error=1 fi if (( $error != 0 )); then slay APP_SUM slay NAV_Manager slay fordhmi slay HMI_AL display_image -file=/tmp/error_msg_${LANGUAGE}.png -display=2 & find /fs/images/ivsu_* -name "*.lst*" -remove! find /fs/images/ivsu_* -name "*.tar.gz" -remove! sync sync while [ -e /fs/usb0 ]; do sleep 1 done shutdown fi exit $error Kod:
#!/bin/sh # Signal handler. SignalTrap() { echo "Received signal. Update aborting." exit 1 } # Set Signal Trap trap SignalTrap INT QUIT TERM ABRT STOP error=0 PACKAGE=$(basename "$0" ".sh").tar.gz IMAGEPARTSIZE=$(df -h | awk '/hd0t180/ { sub("(\\.[0-9]+)?G$","",$2); print $2}') LANGUAGE=enu case $(awk -F "=" '/^systemLanguage/ { print $2 }' /fs/rwdata/ALPersistence/SourceSettings.ini) in 7) LANGUAGE=frc;; 9) LANGUAGE=spm;; esac # Enforce module is non-NAV if [ "$IMAGEPARTSIZE" -lt 20 ]; then echo "SUCCESS: Non-NAV module detected." else echo "FAIL: NAV module detected." error=1 fi if (( $error != 0 )); then slay APP_SUM slay NAV_Manager slay fordhmi slay HMI_AL display_image -file=/tmp/error_msg_${LANGUAGE}.png -display=2 & find /fs/images/ivsu_* -name "*.lst*" -remove! find /fs/images/ivsu_* -name "*.tar.gz" -remove! sync sync while [ -e /fs/usb0 ]; do sleep 1 done shutdown fi exit $error Kod:
#!/bin/sh # Signal handler. SignalTrap() { echo "Received signal. Update aborting." exit 1 } # Set Signal Trap trap SignalTrap INT QUIT TERM ABRT STOP error=0 PACKAGE=$(basename "$0" ".sh").tar.gz IMAGEPARTSIZE=$(df -h | awk '/hd0t180/ { sub("(\\.[0-9]+)?G$","",$2); print $2}') LANGUAGE=enu case $(awk -F "=" '/^systemLanguage/ { print $2 }' /fs/rwdata/ALPersistence/SourceSettings.ini) in 7) LANGUAGE=frc;; 9) LANGUAGE=spm;; esac # Enforce module is NAV if [ "$IMAGEPARTSIZE" -ge 20 ]; then echo "SUCCESS: NAV module detected." else echo "FAIL: non-NAV module detected." error=1 fi if (( $error != 0 )); then slay APP_SUM slay NAV_Manager slay fordhmi slay HMI_AL display_image -file=/tmp/error_msg_${LANGUAGE}.png -display=2 & find /fs/images/ivsu_* -name "*.lst*" -remove! find /fs/images/ivsu_* -name "*.tar.gz" -remove! sync sync while [ -e /fs/usb0 ]; do sleep 1 done shutdown fi exit $error EDIT: Zapomniałem dodać, że jest jeszcze skrypt do usuwania GraceNote, ale jak sprawdzałem to usunięcie nic nie da bo waży zbyt mało aby zwolnić odpowiednią ilość miejsca. EDIT: Pomysł jest taki aby podmienić klucze prywatne albo wprowadzić synca w tryb 'serwisowy' i wgrać bez sprawdzania kluczy, ale to tylko teoria. Cytat:
__________________
SYNC 4 --- TEL: 692 47 04 92 Ostatnio edytowane przez a4tech ; 13-12-2016 o 10:22 |
|
13-12-2016, 11:01 | #143 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,152
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
1. Informatykiem jestem dokładnie od ponad 40 lat.
2. @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jak prosiłeś o schematy czy info z etis, to zawsze starałem się pomóc w miarę możliwość i czasu (to samo kolega @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ). 3. Skrypt z pakietu TBB (systemy bez navi) i TCB (systemy z navi) robią to samo: "zabijają" cały zestaw aplikacji - w tym navi i GUI (interfejs użytkownika) - w celu umożliwienia wyczyszczenia (zbytecznych/użytych?) pakietów instalacyjnych. Nie sądzę by były zbyteczne. 4. Podobnie pakiet TAB - robi to co wyżej, ale tylko dla Sync3 2.x z navi. Też raczej przydatny. 5. Język nie jest sprawdzany, tylko ustawiany na jeden z 3 "natywnych": amerykański angielski dla całego świata, chyba, że ma być hiszpański albo francuski. Reszta leci po difolcie angielskim. 6. Kłopoty z instalacją map są moim zdaniem pochodną błędnych/niepełnych opcji w autoinstall.lst. 7. Przeszukiwanie serwera ivsu "przeglądem zupełnym" stało się ostatnio ulubionym zajęciem dość licznego grona... Skończy się zapewne za chwilę jak było z serwerem licencji dla Sync2... Tylko to miałem na myśli. Przy "normalnej" koordynacji (jeden szukający dla wszystkich) ryzyko o rząd wielkości mniejsze. Takie jest moje stanowisko. 8. "Łapanie pcheł" jest synonimem zbytecznego pośpiechu. Napisałem tylko, że nigdzie nie musimy się spieszyć. Nie dotyczyło to nijak Ciebie. Jak nie dziś to jutro czy za tydzień to rozgryziemy. Wystarczy do tego oryginalny autoinstall.lst z pakietu instalacji map. No i oczywiście komplet pakietów występujących w instalacjach. 9. Chiny może i potrzebują 16GB dla wersji bez navi z uwagi na swój pakiet językowy - bez znaczenia dla tego projektu. Jeszcze jedno @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - pomysły z "podmianą" kluczy to moim zdaniem zupełnie chybiony kierunek. W urządzeniu zawarte są jedynie klucze PUBLICZNE niezbędne do zweryfikowania poprawności podpisu wykonanego kluczem PRYWATNYM będącym w wyłącznej dyspozycji publikatora pakietów (Forda). Nic Ci nie da podmiana kluczy publicznych - co najwyżej przestaną się zupełnie instalować aktualizacje oficjalne. Nie tędy droga.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 13-12-2016 o 11:28 |
13-12-2016, 12:24 | #144 |
ford::professional
Imię: Adam
Zarejestrowany: 31-03-2006
Skąd: M22/BSI
Model: Ford Mondeo Titanium X Pac
Silnik: Petrol 240HP
Rocznik: 2014
Postów: 1,499
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
tedi_k dam lekki OT jak wyglądała informatyka w latach 70tych (pisałeś ze ponad 40 lat jesteś informatykiem) bom ciekaw, z tego co pamietam to liczydła jeszcze wtedy były Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
13-12-2016, 13:56 | #145 | |
ford::expert
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-11-2015
Skąd: KRA
Model: MK5
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 2,054
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
|
|
13-12-2016, 13:59 | #146 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
|
13-12-2016, 13:59 | #147 | |
ford::expert
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-11-2015
Skąd: KRA
Model: MK5
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 2,054
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
Bump: Bill już się poddał , tedi_k górą |
|
13-12-2016, 14:20 | #148 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,152
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
A informatyka była wcale nie inna, tylko nie trzeba było setek giga RAMu aby coś sensownego napisać... Do dziś pamiętam wyzwanie z 1982 lub 3 roku, by na 512 BAJTACH zmieścić program ładujący system operacyjny z 4 różnych urządzeń (FDD, HDD, CT i MT). Rzecz dotyczyła rosyjsko/polskiego klona komputera PDP-11/03 (po polsku Mera-60). Finalnie brakowało 1 bajtu. Po nocnej optymalizacji kodu wszystko się zmieściło na 512 bajtach - łącznie z promptem o to z czego ładować system. Na 512 BAJTACH. BTW - aby nie było dalszych "złośliwostek"Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dodam, że mimo, iż dyplom Politechniki Wrocławskiej mam z 1978 roku, to na nim jest napisane jasno i wyraźnie: "magister inżynier informatyk". I słowo i dziedzina były już wtedy znane!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ogłaszam koniec OT!!!!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 13-12-2016 o 14:29 |
|
13-12-2016, 14:48 | #149 | |
Moderator
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,815
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
13-12-2016, 16:32 | #150 | |
ford::expert
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-11-2015
Skąd: KRA
Model: MK5
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 2,054
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
|
|