![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#501 |
ford::advanced
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 20-12-2014
Skąd: Gdynia
Model: c-max
Silnik: 1,8 benzyna/LPG
Rocznik: 2005
Postów: 355
|
![]()
3 tyś to normalna kwota jak za to co masz zrobić. Weź jednak pod uwagę,że mogą wyjść dodatkowo inne sprawy jak np rozrząd.Jeśli planujesz pojeździć tym autkiem 8 lat to moim zdaniem warto wymienić za jedną robotą.Mogą też dojść jak u mnie: tarcza sprzęgła, wysprzęglik, pompa sprzęgła i parę inny spraw. Bądź na to przygotowany
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Postów: n/a
|
![]()
Robienie remontu, daleko od miejsca zamieszkznia dla pary złotych mniej, to niedobra decyzja.
A co, jak coś nie wyjdzie to będziesz lawetą woził do poprawki ?? Tylko remont koło domu. |
![]() |
![]() |
#503 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,781
|
![]()
Tylko koło domu nie zawsze jest kumaty i odpowiedzialny mechanik wiedzący co robi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 18-07-2016
Skąd: Wrocław
Model: C-Max
Silnik: 1,8 Duratec HE flexifuel
Rocznik: 2008
Postów: 39
|
![]() Cytat:
Parę złotych oszczędności to może być 2-3 tys. zł. Wyceny remontu góra - dół w innych miejscach we Wrocławiu obijały się o kwoty 6-7 tys. Ogólnie ceny niektórych są wyśrubowane we Wrocławiu jak nasze OC (czyli najwyższe w kraju, wyższe nawet niż w Wawie). Ostatnio edytowane przez jackseg ; 15-12-2016 o 22:52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
ford::specialist
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2015
Skąd: Warszawa
Model: Fokus C-MAX
Silnik: 1.8 Duratec / LPG - KME
Rocznik: 2004
Postów: 540
|
![]() Cytat:
__________________
Powszechność stosowania nie jest wyrocznią słuszności. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 18-07-2016
Skąd: Wrocław
Model: C-Max
Silnik: 1,8 Duratec HE flexifuel
Rocznik: 2008
Postów: 39
|
![]()
Aktualizacja odnośnie mojego remontu silnika w Przymyślu:
Cylindry zgodnie z przewidywaniami były całkiem OK, więc dostał tylko nowe pierścienie, wyrobione były jakieś ślizgi łańcucha rozrządu, przez co do wymiany poszedł dodatkowo łańcuch i cały rozrząd łącznie z rolkami na ładowaniu, pompą wody i pakiem ładowania. Za 4050zł z robocizną wykonane są następujące prace: - remont silnika: głowica, pierścienie z wszystkim co się z tym wiąże + olej itp. - rozrząd kompletny, - nowy akumulator. Odbiorę auto w najbliższych dniach i dam znać jakie są odczucia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Postów: n/a
|
![]()
Cylindry OK ??, sprawdzane na oko i palcem, czy pomierzone przyrządem mierniczym, średnicówką, jaki miały owal ??
Czy tłoki mierzone, czy nie są nadmiernie wytarte, i czy kanaliki na pierścienie nie są powybijane ?? Czy dane tylko nowe pierścienie nominalne do starego tłoka, bez przygotowania ?? Marnie to wróżę, o ile nie zrobił mechanik tego co pisałem. Bo o ile głowica nie ma aż tak wielkiego znaczenia na jazdę po odebraniu z warsztatu, to to co wyżej napisałem jest zasadnicze. Za takie pieniądze, to można zrobić tulejowanie cylindrów, nowe kompletne tłoki, wszystkie nowe panewki, oraz to, o czym pisałeś. Jak będziesz wracał do domu, to po 100 kilometrach zatrzymaj się, zgaś silnik, wypal papierosa, o ile palisz, i wtedy zmierz olej. Oczywiście ruszaj ze stanem oleju na max. |
![]() |
![]() |
#508 | |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,781
|
![]() Cytat:
Natomiast teraz pytam jak najbardziej poważnie - można tulejować silnik Duratec HE ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Postów: n/a
|
![]()
Nie mogę się dopatrzeć, w którym miejscu napisałem złośliwie, nie miałem takiego zamiaru, a z doświadczenia życiowego to wiem, że wiele można na tym świecie, choć nie wszystko, pewnie tulejować też.
Jeżeli nie tulejował cylindrów, i robi remont na starych tłokach, to cena jest z kosmosu. |
![]() |
![]() |
#510 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,781
|
![]()
Czyli nie tulejowales nigdy durateca? Mni się wydaje , nie wiem tego na pewno, ze raczej tego się nie da zrobić w tym przypadku, za cienkie ścianki.A jeśli mechanik po mierzył tuleje i byly ok to po co tulejowac A i cena wcale nie taka z kosmosu za taka robotę.na pewno za 4 tys ,nikt nie zrobi tulejowania , nie w stawi nowych tlokow i całej reszty co było zrobione.
Ostatnio edytowane przez koszka ; 04-01-2017 o 16:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
c-max |
|
|