![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#91 | |
ford::specialist
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 24-07-2013
Skąd: Między Łodzią a Warszawą
Model: MK5 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 150>180
Rocznik: 2017
Postów: 595
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 31-08-2015
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MK4 2012
Silnik: 2.0 163PS
Rocznik: 2012
Postów: 121
|
![]()
a jak sprawdzić czy silniczek działa ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
FCP member
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-04-2013
Skąd: K-G , ZKL
Model: Mondeo MK5, Kuga MK1
Silnik: 2,0 EcoBlue 150 KM , 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2020, 2008
Postów: 526
|
![]()
też mam ten "wynalazek" jak się okazało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
właśnie byłem zobaczyć przód auta i wygląda to następująco na zdjęciu widać wtyczkę - to białe u góry po prawej strony , żaluzje otwarte - na zdjęciu nr 2 , potem po uruchomieniu silnika żaluzje się zamykają
__________________
Ford Mondeo Mk5 2,0 EcoBlue 150 KM 2020 w kombi ![]() Ford Fokus Mk4 HB 2,0 EcoBlue 150 KM 2020 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-10-2009
Skąd: Zielona Góra
Model: Ford Mondeo MK4 FL, Ford Kuga MK1, Ford Focus MK1
Silnik: 2.0TDCI 163KM, 2.0TDCI 136KM; 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2011, 2009, 2003
Postów: 252
|
![]()
Panowie a po co w ogóle ta żaluzja? Przecież jak auto zimne to i tak termostat zamknięty..
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Lubuskie
Model: BMW 330i xDrive
Silnik: 2.0
Rocznik: 2023
Postów: 976
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
zimne powietrze nie wlatuje na chłodnicę a tym samym płyn w układzie chłodzenia jeszcze szybciej się nagrzewa. W starych autach zakrywano chłodnicę kawałkiem kartonu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-10-2009
Skąd: Zielona Góra
Model: Ford Mondeo MK4 FL, Ford Kuga MK1, Ford Focus MK1
Silnik: 2.0TDCI 163KM, 2.0TDCI 136KM; 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2011, 2009, 2003
Postów: 252
|
![]()
Ale skoro auto zimne to termostat zamknięty więc na chłodnice nie idzie płyn. Nie widzę sensu tego rozwiązania choć sam je posiadam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Postów: n/a
|
![]()
Odpowiedz jest bardzo prosta , powietrze wpadajace przez chlodnice do komory silnika nie wychladza go wiec szybciej sie nagrzewa , chlodzenie silnika to nie tylko plyn chlodniczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#98 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 10-03-2013
Skąd: Wola/ Pszczyna
Model: Mondeo MK4 Titanium S
Silnik: 2.0 TDCI Ford Power
Rocznik: 2011
Postów: 185
|
![]()
Ja po raz kolejny mam usterkę żaluzji .... po podpięciu pod kompa pokazuje brak komunikacji ... więc albo wtyczka labo silniczek padł ... auto stoi w ASO na blacharce mają to sprawdzić ... tym bardziej że rok temu ją wymieniali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a i dodam ,że cały czas świeci mi się check ... i auto rzeczywiście wolniej się nagrzewa .. i to dużo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. więc jest w tym jednak coś magii Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-12-2016
Model: Stosowny
Silnik: Żwawy
Rocznik: Właściwy
Postów: 120
|
![]()
Podłączę się pod temat bo od dłuższego czasu rozważam zakup żaluzji. W moim Escape miałem takową ale z racji uszkodzenia i przy tej okazji połamania klap żaluzji takowa u mnie istnieje ale nie działa jednak żaden check engine mi się nie zapala. Dopiero po podłączeniu do kompa pokazuje niesprawną żaluzję. Zastanawiam się jak wielki ma ona wpływ na zużycie paliwa? Nie mam porównania jeśli chodzi o szybkość nagrzewania się pojazdu ale teraz przy niskich temperaturach auto dość szybko się nagrzewa a i w trasie trzyma temperaturę w połowie skali. Zastanawia minie to czy w naszych warunkach klimatycznych taka roleta ma aż tak duże znaczenie. Zimy są raczej krótkie a w okresach ciepłych to wiadomo, że lepiej jak silnik ma dobre chłodzenie więc zastanawiam się czy jest sens ładować kasę na zakup nowej żaluzji.
__________________
Nie wiem. Nie znam się. Zarobiony jestem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 15-11-2009
Model: mondeo MK 5 EDGE Vignale
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2015, 2018
Postów: 834
|
![]()
W folderze Forda Mondeo MK 5 jest napisane że przy zamkniętej ok. 6 procent mniejszy opór areodynamiczny i mniejsze zużycia paliwa
Ostatnio edytowane przez kuba0005 ; 05-01-2017 o 09:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
chłodnica , działanie , elektryka |
|
|