![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-06-2015
Skąd: Warszawa
Model: S- max
Silnik: 2.0 190km 440nm
Rocznik: 2017
Postów: 93
|
![]()
Nie no kolego jak bardzo proszę bez takich teori. Kupiłem samochód z salonu bo:
- sprzedałem poprzedniego focusa, szukałem 7 miesięcy samochodu ale nic ciekawego się nie trafiło - przyszłyt wyprzedaże rocznika 57 k kupiłem nowy samochód z dwoma kompletami opon, ekranem 8 cali, czujnikami z tylu, - zapłaciłem 2k za ubezpieczenie (mam 23 lata, prawko 2 lata więc zebrałem wszystkie możliwe zwyżki gdybym chciał kupić używany) - cieszę się nowym samochodem z gwariancja, pierwszy sobie puściłem pierda na fotelu kierowcy. a Tatko to sobie pasatem jeździ. Ostatnio edytowane przez groszekbmx ; 05-02-2017 o 13:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 25-03-2016
Skąd: Pruszcz Gdański
Model: Focus MK3FL Titanium
Silnik: 1.5 EB@200KM by TuneForce
Rocznik: 2017
Postów: 274
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::amateur
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 03-02-2017
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 6
|
![]()
Dodam że będę max 15tys/km rocznie robił
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 22-05-2016
Skąd: Neuburg a.d. Donau
Model: Ford Focus ST [MKII]
Silnik: mocny - jakieś 280KM
Rocznik: 2010
Postów: 392
|
![]()
To jego pierwsze uto - na fun z jazdy przyjdzie czas. Na początku 100KM bywa o 50 za dużo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja tam swego czasu miałem więcej funu jeżdżąc 75 konnym Lanosem i to w LPG niż w póxniejszych moich autach, które miały kolejno - 104, 116, 131 i 170KM...W nich funu nie było ale nie z powodu braków mocy tylko z powodu albo nadwagi, albo dlatego, że byly to diesle. teraz fun wrócił, ale to już kompletnie inna bajka z obecnym autem, bo takim to jednak żeby pojechac to najpierw trzeba sie jeździć naumieć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A tego lepiej sie uczyć na słabych autach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-11-2014
Model: Focus III
Silnik: 105 KM
Rocznik: 2014
Postów: 58
|
![]()
Mam 105 KM i nie odczuwam braku funu, przynajmniej przy ruszaniu. Kwestia techniki jazdy i można nawet zerwać przyczepność, jak kto lubi. Przy tej wadze (niecałe 1200 kg) to wcale nie mało KM, a do tego przy ostrym dociskaniu spalanie nie wzrasta. Oczywiście na autostradzie nie ma co się łudzić, na dynamikę nie ma szans, ale do miasta i na drogi 90-120 km/h sprawdza się całkiem dobrze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 06-10-2011
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,0
Rocznik: 2013
Postów: 233
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-02-2013
Model: Focus III Kombi
Silnik: 1.6L Duratec Ti-VCT (123PS) - Sigma [PNDA]
Rocznik: 2013
Postów: 257
|
![]() Cytat:
Cytat:
1. Jesteś pierwszym "znanym" mi człowiekiem, który swoim autem osiągnął spalanie niższe niż podaje katalog producenta (w zależności od rodzaju nadwozia: 8,3-8,4 l/100km w cyklu miejskim). 2. Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Zablokowany
Zarejestrowany: 22-05-2016
Skąd: Neuburg a.d. Donau
Model: Ford Focus ST [MKII]
Silnik: mocny - jakieś 280KM
Rocznik: 2010
Postów: 392
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-06-2015
Skąd: Warszawa
Model: S- max
Silnik: 2.0 190km 440nm
Rocznik: 2017
Postów: 93
|
![]()
Miło mi W takim razie. Zrobić fotkę czy podjechać i pokazać?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
![]()
Frajda wolnossącym 1.4-2.0 to mogła być w latach 90-tych jak kompakt ważył poniżej tony...., przy obecnej masie aut tylko i wyłącznie turbo przy małych pojemnościach do 2.0.....różnica w codziennej jeździe jest OGROMNA w stosunku do wolnossaka.....tu chodzi o to by auto jechało od dołu w ciszy i spokoju, a nie było piłowane bez przerwy.......niektórzy nie do końca wiedzą o co chodzi, zaraz będą teksty o redukcji, ale wystarczy pojeździć trochę jednym i drugim i będzie wiadomo o co chodzi....różnica jest KOLOSALNA....
Bump: Cytat:
Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 06-02-2017 o 09:35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|