![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
Postów: n/a
|
![]()
Cześć wszystkim, znalazłem tego Focusa na olx, dzisiaj go oglądałem. Sprzedawca wydaje się konkretny odrazu mówił co było robione ( wspominam o przetartych drzwiach, tylnych błotnikach - z powodu rdzy). Po przejażdzce auto wydaje sie super, utrzymane perfekcyjnie, mechanicznie ok, rdzy nie widać.. ale one lubią rudą i zastanawiam sie czy nie wyskocza znowu na błotnikach, które były robione. Do tego silnik 115 konny i tu się zaczynają wątpliwości zwłaszcza po przeczytaniu tego "Silnik 1.6 115 KM ma natomiast skomplikowaną budowę – zmienne fazy rozrządu, cztery sondy lambda czy dwa katalizatory." via http://www.motofakty.pl/artykul/uzyw...y-zakupie.html. Wydaje mi się jednak, że części do niego są tanie i nie będzie z tym problemu, prawda? Na coś powinienem zwrócić szczegółną uwagę?
https://www.olx.pl/oferta/ford-focus...5-IDjZOm9.html @edit przypomniało mi się, w bmw f10 można było jedną stronę klimatyzacji ustawić na minimalną wartośc, a druga na maksymalna, tutaj klimatyzacja dopuszczała tylko kilka stopni różnicy (3-4 jak dobrze pamiętam) |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Prawoimotoryzacja
Zarejestrowany: 11-07-2016
Model: Focus 2 FL
Silnik: 1.6 16v 100 KM
Rocznik: 2008
Postów: 80
|
![]()
Owszem, w Focusie różnica pomiędzy temperaturą dla kierowcy, a pasażera nie może przekroczyć 4 stopni C.
__________________
Regulamin $23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-09-2015
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6 Benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 12
|
![]()
Instalacja LPG ma tutaj kluczowe znaczenie. Te silniki gazu nie lubią. Mam identyczny samochód, tylko, że z 2007.Nawet kolor ten sam. Nie montowałem w nim gazu, bo szkoda silnika. Jak na 190 tys. przebiegu, to mało wytarty pedał sprzęgła. Mój ma 120 tys. (potwierdzony, bo jeżdżę od nowego) i już mi sprzęgło świeci. Ktoś wymienił gumkę, bo widocznie cofnięty licznik. Oryginalne chlapacze też nie służą długo, bo na zaspach odpadają. Są sztywne. Ktoś je założył, żeby zamaskować robotę. Tylne prawe dzrzwi mają nierówne szpary u dołu. Przednie prawe też.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 02-10-2008
Skąd: przedbórz
Model: Ford Focus mk 3
Silnik: 1.6 TDCI 115 PS
Rocznik: 2012
Postów: 203
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 28-06-2014
Skąd: Tuchola
Model: MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT115KM
Rocznik: 2005
Postów: 52
|
![]()
Z tym sprzęgłem i chlapaczami nie przesadzajmy,śmieszą mnie takie domysły typu "na pewno licznik cofnięty,bo gumka od sprzęgła się nie świeci,nie każdy też montuje chlapacze żeby coś zamaskować" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przy blachach natomiast już po samych zdjęciach widać inne odcienie. Silnika Ti Vct się nie bój,jeżdżę takim od trzech lat i nie narzekam,wszystko zależy kto jak użytkował i dbał. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-09-2015
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6 Benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 12
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |