![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#231 | ||
ford::specialist
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 09-09-2014
Skąd: Kłodzko
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 175KM 395NM
Rocznik: 2009
Postów: 795
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
ford::average
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 175KM 395NM
Rocznik: 10.2008
Postów: 178
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
ford::specialist
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 09-09-2014
Skąd: Kłodzko
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 175KM 395NM
Rocznik: 2009
Postów: 795
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
ford::average
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 175KM 395NM
Rocznik: 10.2008
Postów: 178
|
![]()
auto stalo u nich kilka dni. u mnie byla jedna sekcja do wymiany zawory byly sprawne a blad na zawor wskazywal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
ford::average
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 21-02-2015
Skąd: Staszów
Model: Mondeo mk4
Silnik: 1,8
Rocznik: 2008
Postów: 117
|
![]() Cytat:
20 tys i tak zasyfiony az trudno uwierzyc a leje tylko w shell Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Teraz co roku bede wymienial. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
ford::advanced
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 29-07-2015
Skąd: Bolesławiec/Hanower
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 06.2009
Postów: 305
|
![]()
mi bledu zadnego nie wywala pompa byla sprawdzana na stole pod obciazeniem
rano po odpaleniu nadal bialy dymek szarpanie przez 10-15sek a potem raz pojawia sie raz nie szarpanie miedzy 1500-2000obr na kazdym biegu co to moze byc nie mam pojecia a do serwisu nie mam kiedy podjechac ;/ duzo czytalem o tym zaworze egr i teraz mysle o jego zakupie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
FORD?? NASTEPNY BEDZIE VAG LUB BMW... |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
ford::specialist
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 09-09-2014
Skąd: Kłodzko
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 175KM 395NM
Rocznik: 2009
Postów: 795
|
![]()
Okazało się, ze wracając ze świąt zatankowałem jakieś g****o i przyczyną była parafina zatykająca układ. Jak bym miał garaż to pewnie nie było by wydatków. Plus jest taki, ze wymienili uszczelniacze i zawór i przestało szarpać. Pewnie przyczyną szarpania był niesprawny zawór który obniżał ciśnienie o 20%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 14-04-2009
Skąd: Bytom
Model: focus I / mondeo IV
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2003 / 2007
Postów: 19
|
![]()
Ostatnio tez przerabiałem ten błąd 089 auto jechało normalnie tylko od czasu do czasu był brak mocy.Wystarczyło ściągnąć nogę z gazu i ponownie dodać a problem znikał. Działo się to podczas spokojnej jazdy jak i przy przyśpieszeniu. Miałem możliwość podmiany regulatora i czujnika na pompie, ale te elementy były sprawne. Po dokładnym oglądnięciu czujnika okazało się,ze w jednym z dwóch otworków czujnika znalazłem kawałek gumy uszczelki koloru zielonego o wymiarach ok 0.5x 0.8 mm Po wydmuchaniu problem błędu 089 ustąpił. Do dziś zastanawiam się skąd to ustrojstwo się tam wzięło. Filtr był wymieniany jakieś 10tyś wcześniej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-10-2014
Model: Focus MKII
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 252
|
![]()
Pytanie do osób wyjmujących pompę. Jest ona zamocowana na 3 śruby. Napęd pompy łączy się z wałkiem w głowicy. Obie części są połączone takim elementem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Czy demontując pompę jest do niego łatwy dostęp i czy ktoś sprawdzał czy w miejscu jego osadzenia w wałku rozrządu występuje jakikolwiek luz?. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Cześć.
Mnie dopadła bardzo podobna sprawa. Z dnia na dzień mam na kompie P0089 i P0002. Do tego auto kopci na czarno przy pełnym bucie i czasami poszarpuje przy jeździe że stała prędkością. Co robić? Polecacie jakiś dobry warsztat w wawie który nie skasuje mnie na wartość auta? Czy to może być wina samego regulatora ciśnienia czy raczej pompa kaput? |
![]() |
![]() |