![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 07-03-2012
Skąd: małopolska/Kraków
Model: Focus MKI, Fiesta MK5
Silnik: 1,6/1,25
Rocznik: 2004/2000
Postów: 1,234
|
![]()
W mk1 nie ma dostępu do zbiornika paliwa i tym samym do pompy paliwa z pod tylnej kanapy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 18-11-2007
Model: MKI
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2000
Postów: 87
|
![]()
Aha to teraz już zgłupiałem bo poggolowałem trochę i każdy pisze co innego, może ktoś jeszcze się wypowiedzieć na ten temat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::advanced
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 03-06-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Focus MK1 Sedan
Silnik: 1.6L Zetec-S
Rocznik: 2002
Postów: 409
|
![]()
Dostęp jest, szlifierką Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie nie ma pod kanapą żadnego dojścia do baku. Peszek... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 18-11-2007
Model: MKI
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2000
Postów: 87
|
![]()
Aha no to lipa .... a jak w takim razie tam się dostać ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::advanced
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-01-2014
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 415
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 18-11-2007
Model: MKI
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2000
Postów: 87
|
![]()
No dobra będę musiał to zrobić a ciężka ta operacja ? jakieś instrukcje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::advanced
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 03-06-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Focus MK1 Sedan
Silnik: 1.6L Zetec-S
Rocznik: 2002
Postów: 409
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 18-11-2007
Model: MKI
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2000
Postów: 87
|
![]()
Dzięki serdeczne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 18-11-2007
Model: MKI
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2000
Postów: 87
|
![]()
Witam ponownie jestem już po wymianie pompy paliwa , wymieniłem również świece i przewody zapłonowe i problem dalej ten sam , obroty na jałowym są za niskie i trzęsie się buda na jałowym , trudno odpala czasami nie chce odpalić, dalej to samo , ma ktoś jakieś pomysły ? sprawdzone wszystkie przewody podciśnieniowe i dolot i tam wszystko w porządku, krokowiec działa przeczyszczony.Nie mam już sił do tego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 18-11-2007
Model: MKI
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2000
Postów: 87
|
![]()
Pomoże ktoś ?
|
![]() |
![]() |