![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-12-2016
Model: Focus
Silnik: 2.0 CDTI 136 km
Rocznik: 2007
Postów: 13
|
![]()
Zastanawiałem się nad nową, ale oddałem do regeneracji starą (250 zł) i działa. Założyłem wczoraj przepustnicę, telepanie autem przy gaszeniu ustało, nie szarpie na małych biegach i lepiej przyspiesza. Na chłopski rozum powinno też mniej palić, ponieważ klapka po prawej w ustawieniu zerowym jest zamknięta, a nie tak jak przedtem ciągle otwarta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ford::beginner
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-08-2016
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 44
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-12-2016
Model: Focus
Silnik: 2.0 CDTI 136 km
Rocznik: 2007
Postów: 13
|
![]()
No właśnie nie mam pojęcia czy się nie uchyla w innych przypadkach. Zawsze warto spróbować, dwie i pół stówy w kieszeni to lepiej niż nie mieć dwóch i pół stówy w kieszeni ;]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::beginner
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-08-2016
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 44
|
![]()
Autem jeżdżę ciągle w trasy, więc jakby miało mnie z tego powodu zawieść, to wolę już wydać pieniądze i kupić nową przepustnicę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-05-2016
Skąd: Łódź
Model: c-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]()
Koledzy czy możecie opisac czy klapkę z prawej blokujecie w pozycji zamknietej czy otwartej . mam te same problemy, brak dpf a klapka lata luzem. przy domykaniu palcem trochę się blokuje i czuć wyraźny opór.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-05-2016
Skąd: Łódź
Model: c-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]()
Rozebrałem przepustnice i faktycznie budowa jest prosta i tandetna. Plastikowa zembatka w prawym wlocie poszła w pył. Na chwilę zablokowałem w pozycji otwartej i z autem jest o.k jednak zamierzam w wolnej chwili wymienic bo nowa kosztuje 400zł.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-07-2016
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 61
|
![]()
Czy ktos wie jak naprawic przepustnice korzystając z elementow przepustnicy od HDi. Ponoć mozna ale zdjecia wygasły
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-07-2016
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 61
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-03-2012
Model: ford focus
Silnik: 2.0 tdci 163km
Rocznik: 2013
Postów: 330
|
![]()
Jak ktoś nie ma wyciętego fapa, to nie powinno się usuwać tej klapki blokować ją itp. Po to konstruktor to zastosował, żeby miało jakieś zadanie. Niestety przy około 200 tys przebiegu przepustnica wysiada.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 10-12-2018
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
![]() |
![]() |
![]() |