![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#3951 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]()
O porównaniu to będziesz mógł mówić jak do tego wsiądziesz .... ale to się dopiero zdziwisz , ja się z insigni wyleczyłem po 15 minutach i 10 km ... + 5 postach na oplowskim forum jak to w ASO w ramach update-u opóźniali zczytywanie z czujnika ciśnienia oleju a po kilku miesiącach tylko zwozili z zatartymi silnikami na lawetach ... opel niestety taka druga renata co model ma być lepiej ale z marnym skutkiem .... zobaczymy nową insignię Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3952 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Fiesta VII
Silnik: 1.0 100KM EcoBoost
Rocznik: 2018
Postów: 62
|
![]()
Patrzę w okno i widzę na osiedlu w promieniu wzroku trzy egzemplarze mk5, dwa na kapslach i jeden na 16stkach z gold x. Biały, granatowy i srebrny z reklamą garnków. Prestiż jak...
Sąsiedzi których nie znam pytają jak się jeździ, koledzy w pracy schodzą do garażu zobaczyć i się przejechać. Jakoś nie czuję wstydu, że zdecydowałem się na takiego grata. Zainteresowanie jest żywe, po mimo totalnie oklepanego widoku. @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] proponuję brechtać, przynajmniej się dotlenisz. Ta moja nowa stara insignia stoi w garażu koło mk4 i mk4 wygląda przy niej jak duża wrotka na zakupy. Jeśli astra i isnsignia różnią się dla Ciebie tylko pojemnością na suche łokcie i kasztany, to kup sobie ikarusa, będziesz mógł po nim biegać. Aha, i nawet wysiadać z tyłu można tam na stojąco. Ja ze 180cm w oplu radzę sobie bez trudu, widać jestem jakiś dziwny. Wsiadam do swojego czarnego traktora i pozdrawiam. Dziękuję wszystkim chętnym do normalnych rozmów za dotychczasowe dyskusje. @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] , owszem, kiedy używasz telefonu klasycznie tylko z dzwiękiem i telefonem przez bluetooth to wyswietlasz co chcesz bo nadal korzystasz z ekranu telefonu, gdy uruchomisz android auto to masz zablokowany telefon i z radia masz dostęp tylko do kilku aplikacji. Yanosik nie może być wyświetlony na ekranie radia. Tym sposobem który u mnie działa możesz słyszeć chociaż komunikaty yanosika w głośnikach radia po mimo faktu, że tel pracuje w trybie android auto bez wsparcia dla yanosika. Pisałem o tym ponieważ android auto jest uniwersalne i w mk5 powinno działać przynajmniej podobnie. Telefon mam na androidzie 7.0, aplikację android auto w wersji 2.2.710804. Dziś poznałem jeszcze na spokojnie funkcje google maps na ekranie auta i chylę czoła przed postępem z tą aplikacją, jest pełnowartosciowym zastępstwem dla wielu wbudowanych nawigacji. Szkoda tylko że kiedy radio jest polączone z jednym tel przez android auto, to nie da się podłączyć drugiego telefonu np służbowego przez BT do samych rozmów telefonicznych. Przy próbie podłączenia dugiego przez BT, radio ostrzega o koniecznosci wyłączenia android auto przed nowym połączeniem BT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3953 |
ford::advanced
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 17-03-2015
Skąd: Dolny Śląsk
Model: KUGA ST LINE X AWDi S MAX II
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2020 i 2016
Postów: 210
|
![]()
Dzisiaj przemierzyłem naszym drogami ponad 700 km i powiem szczerze, że zbyt wielu MK5 nie spotkałem, za to nowych Passatów i "wychodzącej" Insignii zatrzęsienie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co do AndroidAuto zauważyłem dzisiaj dziwną rzecz, komunikaty są niby po polsku, a jednak po angielsku, np. zamiast następnie - then, itp. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=260132 Ostatnio edytowane przez emte3 ; 05-05-2017 o 23:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3954 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Fiesta VII
Silnik: 1.0 100KM EcoBoost
Rocznik: 2018
Postów: 62
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3955 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
jakieś 4 albo 5 tygodni temu jechałem w piątek po południu z dolnośląskiego do Warszawy. A4, A8, S8, A1, A2. Wiesz ile wyprzedziłem Mk5 w Candy Red w trakcie tych czterech godzin? 9 słownie dziewięć. Trzy były na jednej lorze ale nawet gdyby je odjąć to i tak powala. I mówię tylko o Candy Red.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3956 | |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]() Cytat:
Mk5 ma Ruby Red Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z racji pracy obsługuje min. floty i mk5 jest 2szt ( dwóch prezesów jednej firmy), natomiast insigni około 15szt na 200 wszystkich samochodów Ostatnio edytowane przez jvc ; 06-05-2017 o 00:45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3957 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
![]()
Ale to chyba oczywista oczywistość że insignii jest zatrzesienie w porównaniu do mk5 - wystarczy porównać jak długo oba modele są produkowane. Szanuję wybór kolegi który się na isie zdecydował i myślę że inni powinni iść tym tropem. Aczkolwiek mając wybór astra isia czy mk5 wiadomo co by wygrało. Niestety isia to już stara konstrukcja w porównaniu do mk5 nie mówiąc o designie czy kolorach nadwozi bo to wg mnie przepaść. Ale jak wspominałem to wybór kolegi i do tego auto firmowe więc miał inne priorytety. Życzę zadowolenia z auta i bezproblemowej eksploatacji bo to w sumie najważniejsze .
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
__________________
2016 Mondeo mk5 2.0eb 240KM. 2020 FiST mk8. Był 2017 Focus RS mk3 Stage 2 385/590. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3958 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Fiesta VII
Silnik: 1.0 100KM EcoBoost
Rocznik: 2018
Postów: 62
|
![]()
Dziękuję
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
, gdybym mógł mieć w mk5 choć część tych dodatków co mam w oplu to nie zastanawiałbym się pięciu minut, wybrałem opla ponieważ przy rabatach wyszedł świetnie doposażony. W mk5 mogłem mieć trend gold x. W oplu mam cosmo z pakietami za 20 tysięcy. Tak jak wspominałem, titanium z pakietem świateł led i czujnikami by mnie zadowolił, ale mk5 z gold x kontra insignia biksenony afl, elektryczny fotel z pamięcią, elektryczna klapa, keyless, koła 18, adaptacyjny tempomat, grzane fotele i kierownica.. i wiele wiele innych... no niestety, mk5 jest świetne ale gołe mnie nie zadowoli. Dzieci jeszcze nie mam więc z tyłu jeździ deskorolka i plecak. A ewentualni goście mają miejsca wystarczająco. Bagażnik no niestety, mniej ustawny niż w focusie. Przeboleję, najwyżej zdobędę poziom master w tetrisie przy pakowaniu w trasę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3959 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
![]()
Najważniejsze że jesteś zadowolony i że auto Ci pasuje. Ja swego czasu miałem okazję jeździć insygnia przez 5 dni jako auto zastepcze i miło wspominam tamten czas. Konkretnie to było w UK a więc Vauxhall i z tego co pamiętam to był pakiet VXR z 19" kołami. Auto miało 500 mil przebiegu więc można powiedzieć że nówka sztuka. Wtedy pamiętam że nic nie stukało czy skrzypiało i ogólnie fajnie się jeździło. Ale to było jakieś 6 czy 7 lat temu i technika poszła do przodu.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
__________________
2016 Mondeo mk5 2.0eb 240KM. 2020 FiST mk8. Był 2017 Focus RS mk3 Stage 2 385/590. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3960 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]() |
![]() |
![]() |