![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,389
|
![]()
Prawdę mówiąc, jeśli będziesz miał "kupca" na Twoje auto, to żaden immobilizer Ci nie pomoże. Dopiero co niedawno w Anglii miałem sytuację w mieście obok gdzie gościu widział jak mu RSa kradną spod domu w niecałą minutę.
Co ciekawe - 99% RS'ów które widzę zaparkowanych ma blokadę założoną na kierownicy i na skrzyni biegów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jeżdże Toyotą :-)
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 13-07-2015
Skąd: mazowieckie
Model: FF II,5 MK2 hb + FF III,5 hb
Silnik: 1.6b sigma /1.5eb
Rocznik: 2010/2017
Postów: 541
|
![]()
Doktoryzowałem sie kiedyś z tego tematu.
Koledzy mają rację. Załóż blokadę lewarka skrzyni biegów typu Niedźwiedź i jeśli wystarczy ci PATS to poza AC/kradzież będzie komplet. Zamiast blokady skrzyni biegów (cena + montaż ok 600-800pln) to można pokombinować z założeniem dodatkowego niefabrycznego immobilizera. Poszukaj - jeśli sam się nie podejmiesz - TYTAN DS512 alarm z gpsem lub sam immobilizer DS050 też TYTANA. Tytan to Polski wytwór raczej dobrej jakości. Inna półka to Metasystem M43. Te dwa immobilizery tzw bezdotykowe. Mając ze sobą token jest rozpoznawany przez immo automatycznie. Wada: bateria i częsta jej zmiana. Inny wybór to produkty firmy SEO --> też polskie, na pastylkę zbliżeniową. Mniej awaryjne niz bezdotykowce bo token jest bez zasilania. Kluczowe to wybór co ma odcinać immobilizer i sposób montażu i ukrycia centralki - sprawa niebanalna, ale dobre ukrycie to 95% sukcesu zapobiegnięcia kradzieży. Można też hardcore - odcięcie w trakcie jazdy - ale to już Twój wybór i odpowiedzialność. Jak nie masz wiedzy to nie zakładaj "byle gdzie" tylko u ludzi którzy mają pojęcie - moje sugestia.
__________________
-- GrzegorzMX --Zauważyłem schyłek motoryzacji, gdyż coraz więcej samochodów zaczyna mi się podobać (nawet niektóre francuskie) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,555
|
![]() Cytat:
Jeśli byłoby to fabryczne, to byłoby opisane w instrukcji obsługi => tu powinieneś mieć dodatkowa instrukcję od tego nie fabrycznego alarmu (najprawdopodobniej masz alarm firmy Logic) Zależnie od fantazji montażysty, dioda / wyłącznik może być różnych miejscach w samochodzie pozdrawiam Arturek P.S. przykładowe foto z netu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2011
Postów: 15
|
![]() Cytat:
Podaję nr WF0LXXGCBLBM06307. Z góry dziękuje. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,555
|
![]()
Witam
Dzisiaj - samoobsługa => tu sprawdzamy samodzielnie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2011
Postów: 15
|
![]()
W spisie nr VIN znalazłem takie dwie pozycje:
1. "Alarm z czujn. drzwi i wn.", 2. " Z Autoalarmem (PATS). Czy auto mam alarm i immobiliser, czy tylko jedno albo drugie?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,555
|
![]()
Witam
Wejdź w menu w zegarach (liczniku) Jeśli jest podmenu z alarmem => to masz fabryczny alarm (nie pamiętam w którym miejscu w menu, to jest) pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2011
Postów: 15
|
![]() Cytat:
Czyli immobiliser mam? Czy to co jest napisane w instrukcji unieruchamiania silnika dotyczy wszystkich modeli. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::beginner
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 29-07-2014
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK3 HB
Silnik: 1.6 TDCi 95KM@115KM
Rocznik: 2012
Postów: 25
|
![]()
Immobiliser ma już chyba każdy samochód od 1996r.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Masz immo i alarm.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |