![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-05-2017
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]()
witam wszystkich,
Mam pytanie odnośnie chwilowego spalania w 2.2. Pokazuje mi 0,5 0,6 albo 0,7 0.8 i tak sobie skacze na rozgrzanym silniku. Czy powinno się trzymać stałej jakiejś ? oczywiście mowa o wyłączonej klimie. inna sprawa jak mam włączony nawiew na szybę bo słychać dziwne buczenie jak by silnik nierówno pracował albo coś go dławiło i to też bez klimy... do tej pory jeździłem tylko vagami i tdci jest trochę inne. Więc w 2.0 egr jest od grodzi z tyłu z uciążliwym dostępem to u mnie jest z przodu jak tylko zdejmę osłonę z sinika? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Miro
Zarejestrowany: 20-03-2016
Skąd: Düren (Niemcy)
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 2.2 tdci (175) 222PS/494Nm by Heko
Rocznik: 2010
Postów: 787
|
![]()
Jeśli chodzi.o chwilowe spalanie to mam tak samo od poczatku użytkowania auta więc to normalne. Z tego co kojarzę w 2.2 egr jest za silnikiem i dostęp jest dosyć trudny
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-05-2017
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]()
więc co to za ustrojstwo jest w zaznaczonym miejscu? jakaś przepustnica?
Inkedmondeo 2.2_LI.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,080
|
![]()
EGR zawór
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-11-2008
Skąd: Corby-UK / Wałbrzych
Model: S-max
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2013
Postów: 102
|
![]()
To jest przepustnica, na niej jest czujnik ciśnienia doładowania. Zawór egr jest z tyłu za silnikiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Miro
Zarejestrowany: 20-03-2016
Skąd: Düren (Niemcy)
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 2.2 tdci (175) 222PS/494Nm by Heko
Rocznik: 2010
Postów: 787
|
![]()
Dlatego jak kolega aprox99 napisał że to egr to coś mi nie pasowało.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: KRIS
Zarejestrowany: 26-10-2008
Skąd: ŚLĄSKIE
Model: MONDEO MK5 ST LINE
Silnik: 2,0 TDCI 218KM 476NM
Rocznik: 2016
Postów: 1,306
|
![]()
EGR masz z tyłu silnika wykręcenie i zakręcenie dwie godziny mała grzechotka i klucz 10mm lusterko koniecznie a z przodu jest przepustnica łatwo i przyjemnie się ją wyciąga a co do spalania na AC to na wolnych 0,7 0,8
__________________
BYŁO- SCORPIO MK1 2,9 PB - CZARNE /MONDEO MK1 2,0+LPG - SREBRNE /FOCUS MK1 1,8 PB+LPG - BORDOWY /MONDEO MK3 2,0 TDCI - CZARNY / MONDEO MK4 2,2 TDCI TITANIUM S - SZARY /JEST MONDEO MK4 TITANIUM S - BIAŁY / JEST MONDEO MK5........ - CZARNY |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-05-2017
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]()
To może powiem dlaczego pytam o egr.
Ogólnie silnik pracuje tak jak powinien ale... jadąc w korku 1,2 odpuszczam gaz po czym każde muśnięcie to szarpanie jak by coś miało luz albo jak by się coś blokowało i odpuszczało. Nie ma żadnego stuknięcia w zawieszeniu itd. Może poduszka skrzynia, silnik ? |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chwilowe , egr , nawiew , spalanie chwilowe |
|
|