![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 24-02-2016
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Fokus mk2
Silnik: 2.0 tdci 161 km
Rocznik: 2005
Postów: 53
|
![]()
Witam, raz podczas deszczu zapaliła mi się kontrolka ABS i ręcznego. Gdy auto zgasilem o odpaliłem nadal to samo. Następnego dnia kontrolka ręcznego zgasła a ABS nadal świecił się, po przejechaniu 200 m zgasł i po momencie znowu zapalił się i to już na stałe, od miesiąca. Co może być przyczyną? Czytałem że podobno czujnik plynu hamulcowego, to prawda? Z przodu czujniki sprawdziłem i jest okej. Proszę o pomoc gdyż już mnie irytuje ta kontrolka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
![]()
Nikt tu nie widząc samochodu nie da ci jednoznacznej diagnozy. Pod kompa trzeba podłączyć i juz. A z ciekawości, w jaki sposób sprawdzałeś czujniki ABS?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 24-02-2016
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Fokus mk2
Silnik: 2.0 tdci 161 km
Rocznik: 2005
Postów: 53
|
![]()
Omomierzem. Właśnie byłem u kumpla i błąd C1175 czyli lewy tylny czujnik ABS. Moje teraz pytanie, dam radę sam go wymienić, w sensie na kanale?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zablokowany
Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-06-2015
Skąd: Niemcy
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 189
|
![]()
Dasz radę nawet pod blokiem na podnośniku tylko śrubki nie urwij i wyczyść wszystko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
![]()
Zalej śrubki odrdzewiaczem. Jak urwiesz je to będzie zabawa
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 21-10-2015
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 233
|
![]()
Lekkie acz stanowcze stuknięcie młotkiem w łepek śruby także nie powinno zaszkodzić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Łódź
Model: Focus Mk1 FL
Silnik: TDCi 1,8
Rocznik: 2004
Postów: 244
|
![]()
Ja tam bym jeszcze liczniki sprawdził Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |