Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-07-2017, 22:54   #31
pjetrucha
ford::advanced
 
Avatar pjetrucha
 
Zarejestrowany: 05-12-2013
Model: Focus
Silnik: 1.6 EB 150 KM
Rocznik: 2014
Postów: 469
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

Dzieki! No ale to nie chodzi o to że w tych silnikach pęka głowica sama z siebie, tylko że jest problem z wyciekiem cieczy chłodzącej i dopiero to może powodować następstwa.. natomiast taki wyciek nie ogranicza się tylko do EB bo może zdarzyć się w każdym modelu każdej marki. Sam znam 2 przypadki przegrzania silnika po wycieku płynu w Mondeo z silnikiem Diesel. Wystarczy kontrolować poziom i można jeździć bez stresu według mnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

pjetrucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 06:40   #32
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

Cytat:
Napisał pjetrucha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzieki! No ale to nie chodzi o to że w tych silnikach pęka głowica sama z siebie, tylko że jest problem z wyciekiem cieczy chłodzącej i dopiero to może powodować następstwa.. natomiast taki wyciek nie ogranicza się tylko do EB bo może zdarzyć się w każdym modelu każdej marki. Sam znam 2 przypadki przegrzania silnika po wycieku płynu w Mondeo z silnikiem Diesel. Wystarczy kontrolować poziom i można jeździć bez stresu według mnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

a ja mam prawo jazdy 17 lat i nie spotkałem się z takim wyciekiem nigdy. Nawet w 20 letnich autach, gumy są oryginał. a trochę km już nastukałem
Przykro mi, robią wam chałę a wy to usprawiedliwiacie.
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 07:53   #33
bestia150
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 07-03-2015
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 207
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

Cytat:
Napisał zombie6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak, wymyśliłem to sobie na forum jest kilka przypadków - wystarczy poszukać, zapalające się 1.6 EB w USA też były z tej przyczyny, podobnie Focus z kanału: "auta z Niemiec" na youtube miał wymieniony silnik z tej przyczyny
A teraz ładnie podaj statystyki ile było przypadków pęknięcia głowicy względem wszystkich jeżdżących EcoBoostów, że siejesz taki ferment?

Bo ja jeszcze nie słyszałem o jakimś modelu, gdzie nie byłyby jakieś pojedyncze przypadki awarii mniejszych lub większych. Tylko, że trzeba mieć rozum i umieć wyciągać z tego stosowne wnioski.
bestia150 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 07:55   #34
zombie6
ford::professional
 
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

Cytat:
Napisał pjetrucha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzieki! No ale to nie chodzi o to że w tych silnikach pęka głowica sama z siebie, tylko że jest problem z wyciekiem cieczy chłodzącej i dopiero to może powodować następstwa.. natomiast taki wyciek nie ogranicza się tylko do EB bo może zdarzyć się w każdym modelu każdej marki. Sam znam 2 przypadki przegrzania silnika po wycieku płynu w Mondeo z silnikiem Diesel. Wystarczy kontrolować poziom i można jeździć bez stresu według mnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie tylko z tego powodu, wystarczy jeździć 1.6 EB, a nie toczyć się i może być po wszystkim, ten silnik termicznie jest bardzo, ale to bardzo obciążony. Z drugiej strony wycieki płynu chłodzącego z powodu badziewnego zbiorniczka są też normą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Napisał bestia150 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A teraz ładnie podaj statystyki ile było przypadków pęknięcia głowicy względem wszystkich jeżdżących EcoBoostów, że siejesz taki ferment?

Bo ja jeszcze nie słyszałem o jakimś modelu, gdzie nie byłyby jakieś pojedyncze przypadki awarii mniejszych lub większych. Tylko, że trzeba mieć rozum i umieć wyciągać z tego stosowne wnioski.
A ile ma być ??? Wystarczy mi, że w jednym ASO było 10 pękniętych głowic i dla mnie to nie są pojedyncze przypadki panie rozumny....na forum też się zdarzyły, a przecież nie wszyscy posiadacze mk3 o tym piszą na forach....

Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 13-07-2017 o 08:01
zombie6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 09:13   #35
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

nawet, gdyby te auta pleśniały 10 dni po wyjechaniu z fabryki, napiszą Ci, że ok. że jest dobrze. Polak nigdy się do błędu nie potrafi przyznać, za to chwalić to ho ho
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 13:01   #36
orczyk5
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-06-2005
Model: Focus HB
Silnik: 1.5 Ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 170
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

A nie przyszło Ci do głowy, że Ci co wyjeżdżają z salonu to na ogół długo i szczęśliwie jeżdżą i to o zgrozo na castrolu. Pojedyncze przypadki awarii mogą się zdarzyć.....w każdej marce. Jak czytasz forum to zauważ, że wszystkie te używane samochody mają po 100 parę tysięcy przebiegu....od 3 lat do 18. Nie widzę żadnego błędu w zakupie nowego forda....a Ty widzisz mimo iż go nie posiadasz. Jeździsz zabytkiem i chwalisz pod niebiosa. Obyś nie musiał się przekonać jak Twój cud techniki będzie musiał przyjąć jakąś energię zderzenia i jakie będą tego konsekwencję (chociaż jak znam Twoje wypowiedzi to po 13 latach wszystkie systemy bezpieczeństwa lepsze niż w nowym). A na koniec zasmucę Cię bo taki jak Twój silnik 1,6 w Escorcie z przebiegiem około 1000 tysięcy podczas jazdy w mieście pękł plastikowy krocieć i zaczął uciekać powoli płyn. Wskazówka nie doszła do czerwonego pola a ja stanąłem za rondem i.....GŁOWICA DO PLANOWANIA. I jakoś nie piszę, że wszystkie 1,6 benzyna to śmieć nie silnik.
orczyk5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 13:15   #37
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

generalnie, kolego, czym jeżdzę, to moja sprawa. 2 miesiące temu kupiłem sobie świadomie 20 letnie autko i taki jest mój wybór.

natomiast to, że ktoś kupuje nowy złom, nie znaczy, że kolejny właściciel z tego złomu będzie zadowolony. was to w sumie nie interesuje. ale kiedyś kupicie jakiś używany samochód za 100 patyków i się walniecie na minę.

ale dalej powiecie, że wytarta zębatka rozrządu po 30 000 km w aucie za 350 000 zł jest OK, bo ma dobrą strefę zgniotu.

litości, matko...

ps. escort z przebiegiem 1 mln - miało prawo coś pęknąć

Ostatnio edytowane przez Fulara ; 13-07-2017 o 13:19
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 13:27   #38
karloss
FCP member
 
Avatar karloss
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
generalnie, kolego, czym jeżdzę, to moja sprawa. 2 miesiące temu kupiłem sobie świadomie 20 letnie autko i taki jest mój wybór.

natomiast to, że ktoś kupuje nowy złom, nie znaczy, że kolejny właściciel z tego złomu będzie zadowolony. was to w sumie nie interesuje. ale kiedyś kupicie jakiś używany samochód za 100 patyków i się walniecie na minę.

ale dalej powiecie, że wytarta zębatka rozrządu po 30 000 km w aucie za 350 000 zł jest OK, bo ma dobrą strefę zgniotu.

litości, matko...

ps. escort z przebiegiem 1 mln - miało prawo coś pęknąć
No i kolejny raz robi się śmietnik w temacie. Chcę sobie poczytać o turbinie w ecoboost, itp., a muszę czytać o jakiś ideologicznych przekonaniach.
Kolego Fulara weź wrzuć na luz, ja na prawdę doceniam Twoje ponad 3,6 tys. postów, ale na litość trzymaj się tematów w wątkach bo to wprowadza bałagan.
__________________
Były: Ford Escort 1.3 1993 r., Mondeo MK3 kombi 1.8 duratec 2003 r. vel Czarnuch, Focus MK2 1.6 2009 r. najlepszy kompan na kręte drogi.
karloss jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 13:28   #39
orczyk5
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-06-2005
Model: Focus HB
Silnik: 1.5 Ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 170
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

100 tysięcy było w escorcie. Ja nie kupuję samochodu dla.....kolejnego Właściciela. Ale osoby kupujące po mnie nie narzekają i jeżdżą kolejne lata. Tak dla mnie bezpieczeństwo jest ważne....samochód można kupić inny a zdrowia nie. Masz w samochodzie przewody hamulcowe, poduszki powietrzne i strefy zgniotu 20 letnie?? Czy coś wymieniałeś?
Nie kupuję samochodu jeżeli nie stać mnie na jego naprawy czyli nie kupuję wiekowej A6 bo cokolwiek tam się zepsuje kosztuje majątek (chyba, że naprawiasz na trytytki). Twój świadomy wybór to doskonały 20 letni samochód a mój to roczny już złom.....tak na logikę to dziwnie brzmi.
orczyk5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2017, 13:32   #40
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Turbina w silniku EcoBoost

oczywiście że włożyłem w niego kasę przekraczającą jego wartość. ale pewnie przeżyje wasze III Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

zrozum, że ja Cię nie zmuszam, abyś jeździł czymkolwiek, ale nie mów, że pada deszcz jak ci plują w twarz.
obecnie produkowany chłam że szkoda słów, ale ten co kupi ten chłam to chwali. ja nie będę nigdy chwalił bo jestem obiektywny. wali mnie to, że nie mam poduszek, absów sresów. taki mój wybór. ale trwałość samochodów z epoki lat 90tych przekracza wasze wozidła o tysiące lat świetlnych

więc coś jest nie tak ? ktoś kogoś ładuje w bambuko ?
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:56.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.