![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::amateur
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 24-08-2014
Skąd: Ruda Śląska
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 3
|
![]()
Podobno pompa wytwarza bardzo niskie ciśnienie
Bump: Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Słupsk
Model: Focus MK1 2001, Focus MK2 FL, Mondeo MK4
Silnik: 1,8 TDCI 115, 1,6 TDCI 110, 2,0 TDCI 140
Rocznik: 2001, 2008, 2009
Postów: 466
|
![]()
Podobno czy wytwarza. Podaj wartość tego ciśnienia.
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-06-2017
Skąd: Świeradów-Zdrój
Model: Ford
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 4
|
![]()
Mam ten sam problem
Ford Focus 1.8 TDCI - 2003 (FFDA) Kody usterek: P1211 - Regulacja ciśnienia wtrysku - wyższe/niższe niż wymagane ( silnik pracuje) P0251 - Zawór regulacji dawki paliwa pompy wtryskowej A Podczas jazdy do biegu 3 nic się nie dzieje, problem zaczyna się gdy na biegu 4 lub 5 mam wyższe obroty ( około 3000), zaczyna mrugać lampka świec żarowych, auto gaśnie gdy nie zmniejszę obrotów. Wszystko dochodzi do normy po ponownym uruchomieniu i tak w kółko. Czy wymiana zaworu coś zmieni ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]()
Nie.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::amateur
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-06-2017
Skąd: Świeradów-Zdrój
Model: Ford
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 4
|
![]()
Jakieś rozwiązania ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]()
Regeneracja pompy wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze do sprawdzenia - ile w nich jeszcze życia pozostało.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-03-2015
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]() Cytat:
Całkowity koszt regeneracji pompy + wtrysków 4.5 tysiąca.... gwarancja na 2 lata... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
brak mocy tdci , kontrolka świec , tdci , turbina , turbo |
|
|