|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-07-2017, 19:34 | #571 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 24-07-2017
Model: Galaxy Titanium
Silnik: 2.0TDCi 180KM PowerShift
Rocznik: 2015
Postów: 23
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
ja mam galaxiaka 2.0tdci 180 konnego z powershiftem, spalanie mam podobne do tego co ty w tym swoim smaxie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. te nowe silniki forda chyba tak maja ze duzo pala
|
28-07-2017, 19:47 | #572 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-11-2015
Model: Nissan X-trail
Silnik: epower e4orce
Rocznik: 2023
Postów: 43
|
Re: Odp: Wady wieku dziecięcego
Cytat:
Przechodzi nieco w okolicy 4 kkm. Cytat:
Jakieś szersze powody ? Ostatnio edytowane przez mkur ; 28-07-2017 o 19:50 |
||
28-07-2017, 23:36 | #573 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
Do Quattro, xDrive czy Symetrical AWD nie będę się nawet odnosił. Jedynie do 4motion z VAGa.
Jeździłem zarówno S-Maxem 4x4 jak i Mondeo. Do S-Maxa przesiadłem się prosto z Passeratti z 4motion. To był koniec marca albo wczesny kwiecień. Temperatura na lekkim plusie ale mokro. Na wyświetlaczu pięknie, że co chwilę się zapina 4x4 ale na drodze kompletnie ani przez sekundę nie było tego czuć. Wsiadłem do Pastucha i poszedł jak poparzony. Start z miejsca, odejście z zakrętu. Znacznie lepiej. A teraz w cyfrach: W S-Maxie w manualu (150KM) dodaje tylko 7kg ale w automacie (180KM) już 79kg. W manualu sprint do 100km/h wydłuża o 1,3s, w automacie o 1s. W Passacie odpowiednio: W manualu (150KM) sprint do 100km/h się nie zmienia, w automacie (190KM) skraca się o 0,2s.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
29-07-2017, 12:01 | #574 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-11-2015
Model: Nissan X-trail
Silnik: epower e4orce
Rocznik: 2023
Postów: 43
|
Re: Wady wieku dziecięcego
Ja mam porównanie z Subaru Imprezą akurat ...
Wszelkie rozwiązania oparte na Haldeksie są zdecydowanie gorsze niż to nowe Fordowskie, a to z tego powodu, że są po prostu sprzęgłem które zostawia tylną oś rozłączoną większość czasu. Dlatego Fordowskie daje efekt na spalanie i przyspieszenie o jakim piszesz w przeciwieństwie do Passata - jest "stałe". W sumie najbardziej przypomina xDrive inżyniersko - i daje też podobne efekty praktyczne. Quattro (właściwie Torsen, bo niektóre Quattro to też Haldex) oraz SAWD są stałe "mechanicznie". I właśnie jest tak, że Haldex wydaje się wielu lepszy - np tradycyjne bicie piany i porównywanie Audi S3 czy Golfa R do Subaru WRX - Subaru wypada "gorzej". A jednak jeżeli chodzi o jazdę to nie ma żadnego porównania. Haldexy dają lepsze przyspieszenie bo właśnie ośka jest szybsza "na papierze". I jedynie zapinają się w złych warunkach w małych prędkościach - do tego zostały stworzone. Ostatnio edytowane przez mkur ; 29-07-2017 o 12:14 |
29-07-2017, 13:42 | #575 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 24-07-2017
Model: Galaxy Titanium
Silnik: 2.0TDCi 180KM PowerShift
Rocznik: 2015
Postów: 23
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
stała się dzisiaj dziwna rzecz w moim galaxy może ktoś się z czymś takim spotkał mianowicie w czasie jazdy (nie ważne czy szybko czy wolno) od konsoli głównej (gdzieś w okolicy wyświetlacza) dochodzą takie jakby lekkie trzaski jakby nie wiem plastik uderzał delikatnie o plastik... spotkał się ktoś z czymś takim? można coś z tym zrobić? załapie się z tym na gwarancję?
Ostatnio edytowane przez cyfra123 ; 29-07-2017 o 18:58 |
31-07-2017, 18:44 | #576 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-10-2015
Model: S-Max MK2/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi BiTurbo/1.8 TDCi
Rocznik: 2015/2010
Postów: 43
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
Cytat:
btw. można gdzieś znaleźć jakiś manual serwisowy jak tam to wszystko razem ze sobą połączone jest??
__________________
pzdr. Santin |
|
01-08-2017, 13:43 | #577 | |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 24-07-2017
Model: Galaxy Titanium
Silnik: 2.0TDCi 180KM PowerShift
Rocznik: 2015
Postów: 23
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
Cytat:
|
|
01-08-2017, 16:14 | #578 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-10-2015
Model: S-Max MK2/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi BiTurbo/1.8 TDCi
Rocznik: 2015/2010
Postów: 43
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
of kors dam znać.
A do listy problemów wieku już nie tak dziecięcego (za 15 dni kończy mi się fabryczna gwarancja :-), ale na szczęście zostaną ogarnięte jeszcze w ramach gwarancji) dodaję następujące wady. - najprawdopodobniej łożyska przedniego prawego koła - buczenie, które narasta wraz ze wzrostem prędkości i się na nasila przy obciążeniu prawej strony auta. - tylne światło ledowe ( nie to w klapie) - z trzech pasków ledowych jeden nie działa (ten najniższy). Może już od dawna, ale dopiero dzisaj lepsza połowa zauważyła to jadąc za mną w tunelu. póki co tylko i aż tyle
__________________
pzdr. Santin |
01-08-2017, 20:55 | #579 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 24-07-2017
Model: Galaxy Titanium
Silnik: 2.0TDCi 180KM PowerShift
Rocznik: 2015
Postów: 23
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
u mnie dokladnie jak np. tutaj:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nacisnę i trzymam to nic nie stuka nie trzeszczy nie brzęczy jak puszcze to dalej ale tez właśnie nie zawsze tylko tak raz trzeszczy raz nie |
07-08-2017, 17:09 | #580 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-06-2015
Model: S-Max
Silnik: 240 KM
Rocznik: 2017
Postów: 33
|
Odp: Wady wieku dziecięcego
Odnośnie wad:
- Android Auto potrafi się rozłączać bez powodu i robić "black screen" i trzeba metodą na wyjmij i włóż wtyczkę; - uchwyt w klapie bagażnika jest tylko po prawej stronie (w Focusie jest po obu): jakoś tak mi to nie pasuje bo zwykle jednak idzie się do swojego miejsca i trochę to dla mnie nieergonomiczne (jestem praworęczny). - duży promień skrętu: dość oczywisty bo rozstaw osi spory, ale utrudnia to parkowanie jednak; - nisko umieszczona przednia szyba powoduje, że łatwo się to brudzi: bardziej niż w autach o bardziej wysuniętej sekcji silnika; - spalanie: bez przesady (benzyna 240 KM) - jak się dociśnie to nie ma prawa być inaczej: to jest turbo i 2 tony z pasażerami. Ostatnio jadąc DK7 znad morza (pełne auto plus bagażnik dachowy), z niewielkimi korkami miałem średnio 10,1l; - "siateczka" ogrzewanej przedniej szyby: przez chwilę mi przeszkadzała a potem okazała się atutem przy jeździe w pełnym słońcu. - trochę za dużo miejsca w bagażniku na wysokość zjadają dodatkowe siedzenia (3 rząd): bagażnik robi się mało foremny dla typowych walizek, no ale "it's not a bug, it's a feature". Poza tym - jest pięknie. Szybkość jak należy - a i tak jeżdżę na "D". Miejsca w kabinie dość, siedzenia wygodne. cisza, obsługa jak najbardziej OK: nie wiem skąd narzekania na konieczność przeklikiwania się przez opcje. |