Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-08-2017, 12:17   #11
pirek
ford::beginner
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 08-02-2016
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 39
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

Cytat:
Napisał kumpel Fordzika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ropa w dobrej cenie, czyli po 3-3,5 zł amerykańska ze wschodu ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja pracuje z paliwami wiec mam je po cenie (taki bonus od firmy) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

do pracy jeżdzę ok 15 km w jedna strone

pirek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 12:22   #12
kumpel Fordzika
ford::specialist
 
Avatar kumpel Fordzika
 
Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: KIA X-ceed
Silnik: 1.5 160KM
Rocznik: 2024
Postów: 958
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

No to dyzel raczej przeżyje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
nie każda morda pasuje do Forda
kumpel Fordzika jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 12:24   #13
logos11
ford::beginner
 
Avatar logos11
 
Zarejestrowany: 07-05-2008
Skąd: Bydgoszcz
Model: mondeo zombi mk3
Silnik: 2.0 HE + Lpg
Rocznik: 2003 FL
Postów: 13
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

Można jeździć na LPG i mieć pod maską Durateca 1.8 czy też 2.0
ale trzeba trochę więcej odżałować na lepszą instalkę. A co najważniejsze to na dobrego instalatora. Jak zrobisz odwierty w głowicy i podasz LPG obok wtrysków PB; do tego pod odpowiednim kątem, to nie będziesz chciał nic innego niż LPG.
Z tym że lepiej kup kombi pod kątem LPG bo można dostać wzmacniane sprężyny na tył i tak obciążony samochód nadal "stoi" prosto/poprawnie.
__________________
Trzecie Mondeo... Za jakiś czas... Czwarte mondeo...
logos11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 13:20   #14
dorsiu
ford::average
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 30-06-2016
Skąd: Gdynia
Model: Focus
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2005
Postów: 150
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

Cytat:
Napisał pirek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
do pracy jeżdzę ok 15 km w jedna strone
Jeśli 15 kilosów robisz to diesela spokojnie możesz brać, tylko w kwocie 10 tysi to MK2 przedliftowe znajdziesz i raczej 1.6 diesel niż 2.0. W takiej kwocie to autko raczej z roczników 2004-2006 (pewnie powoli rdza już łapie), czyli realne przebiegi od 200 tysięcy km i wzwyż. Nie skupiał bym się już na wyborze wersji, czyli np. czy brać 90 koni czy 109 koni, tylko kiedy był wymieniany rozrząd i ile ci zostało do następnej wymiany, bo w dieslach to większe koszty niż w Pb, no i czy dwumasa oryginalna czy wymieniania, żeby się nie okazało, że kupisz, przejedziesz z 20 tys. km i będziesz musiał wywalić kilka tysięcy na dwumasę. Tak jak pisałem, to co zaoszczędzisz na tankowaniu względem benzyn, wydasz jednorazowo na naprawy i wymiany istotnych elementów w silniku diesla.
dorsiu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 13:43   #15
pirek
ford::beginner
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 08-02-2016
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 39
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

no wlasnie najbardziej do mnie przemawia ten 1,6 bo nawet patrzylem na wtryski i sa w miare tanie, tansze niz do 1,8
pirek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 13:53   #16
jarhel74
ford::specialist
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-07-2012
Skąd: Strzegom
Model: focus
Silnik: 1,4
Rocznik: 2000
Postów: 636
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

Cytat:
Napisał lukaszooo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ogólnie silniki forda z tamtych lat nie są stworzone do LPG ale wiele osób ma i jeździ tyle ze nie widziałem jeszcze forda z gazem w którym na liczniku nie świeci się check
Zapraszam do mnie- zobaczysz focusa z lpg w którym nie pali się check Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak gaz montuje kowal, to potem są takie skutki (łącznie z wypaleniem zaworów)
jarhel74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 15:23   #17
lukaszooo
ford::expert
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,458
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

Przyjeżdżaja do mnie dwa mk2 1.6pb i w obu check powraca po tygodniu a instalacje kosztowały po prawie 3 tys.
Nie wien kto wam naopowiadał ze wymiana rozrządu w dieslu jest droższa. ..... jeśli jest na pasku to koszta są takie same bo w obu przypadkach wymieniasz to samo a w benzynie przeważnie dochodzą jeszcze świece.
Koszty utrzymania to całkowity mit a wymiana turbin, wtryskow itp to w 80% nieudolność mechaników lub oszukany przebieg. Przykład to turbiny w silnikach 1.9tdi powszechnie wszyscy twierdzą że wytrzymuje do 200tys a znam auto które ma 760 na oryginalnej turbince.
lukaszooo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 15:36   #18
kumpel Fordzika
ford::specialist
 
Avatar kumpel Fordzika
 
Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: KIA X-ceed
Silnik: 1.5 160KM
Rocznik: 2024
Postów: 958
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

Tak czytam forum, patrzę na serwisy ASO Forda, ich parkingi i wnioski nasuwają sie same. Fordy się psują w prywatnych rękach jak cholera, bo albo pochodzą z flot dojechane na maxa i potem w prywatnych rękach odżywają za dużą włożoną kasę, albo z zagranicy wysoko nadprzebiegowe z cofniętymi na grubo licznikami. Tylko nie mówicie , że auta z flot są dopilnowane na tip top i nikt nie szczędził na ich serwisie, bo jeździły w znanych bogatych firmach. Tak było 10-15 lat temu. Dziś na flocie oszczędzają niesamowicie, a zalatani pracownicy wymieniają olej co 30-40 tys km bo plany sprzedażowe trzeba wykonywać, a nie na przeglądy jeździć. Znam panią kierowniczkę która właśnie po 40 tys przebiegu pracując w firmie farmaceutycznej pojechała na wymianę oleju Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Fordy moim zdaniem kupować należy nowe, tylko nowe, a jak używane to tylko z pewnego na źródła i to nie z przebiegami liczacymi setki tys km.
__________________
nie każda morda pasuje do Forda
kumpel Fordzika jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 20:19   #19
pirek
ford::beginner
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 08-02-2016
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 39
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

no nie pomagacie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
pirek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2017, 20:22   #20
kumpel Fordzika
ford::specialist
 
Avatar kumpel Fordzika
 
Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: KIA X-ceed
Silnik: 1.5 160KM
Rocznik: 2024
Postów: 958
Domyślnie Odp: potrzebna mała pomoc

Przy tak niedużym budżecie szukał bym w innych markach.
__________________
nie każda morda pasuje do Forda
kumpel Fordzika jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:01.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.