![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#5321 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
ahaaa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5322 |
ford::average
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 31-01-2010
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MKIV Titanium X Durashift/Mondeo MKIII Ghia
Silnik: 2.0 ON 130KM/2.0 LPG 146KM
Rocznik: 2007/2002
Postów: 157
|
![]()
O ile wzrosła Wam prędkość maksymalna po chipie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5323 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
MK3 2.2 175 i 2.0 polift Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5324 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-04-2013
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 25
|
![]()
Jak wygląda spalanie przy silniku dw10c mondeo mk4 przed i po chipie? Wiadomo że większa moc kusi do dynamicznej jazdy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W poprzednim moim Focusie różnicy w spalaniu nie zauważyłem w każdych warunkach drogowych.
__________________
Focus mk2 1.6 TDCi 136ps/316Nm ==> Mondeo mk4 2.0 TDCi 180ps/402Nm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5325 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 29-11-2014
Skąd: Wołów
Model: Ford Mondeo kombi MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 TDCI 175KM 411Nm
Rocznik: 2008
Postów: 105
|
![]()
Praktycznie nie ma różnicy lub jest bardzo mała.
Mi przy spokojnej jeździe pali do 6 litrów, a jak deptam np. 180 km/h, to 8,5 do 9 litrów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5326 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
Jednemu pali mniej drugiemu tak samo...wszystko zależy od stylu jazdy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5327 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-02-2015
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK4 Trend Edition Business, kombi
Silnik: 1.5 EB 150KM (3 cyl.), M6
Rocznik: 2019
Postów: 57
|
![]()
Czy ktoś pokusił się o zmierzenie parametrów przyspieszenie i elastyczność po tuningu? Jestem ciekaw w ile sekund np Ford Focus Kombi MK3 potrzebuje by się rozpędzić do 100km/h przy silniku 2.0Tdci i mocach 190-200km 380Nm-400nmz że skrzynia biegów Powershift.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5328 | |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-08-2014
Model: Mondeo mk5 II
Silnik: ecoblue 190 A8
Rocznik: 2020
Postów: 115
|
![]() Cytat:
( manual 200KM 415Nm kombi foka ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5329 | |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-06-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus III Hatchback
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 407
|
![]() Cytat:
Pytanie do Heko, Struna i innych odnośnie Foki Mk3 HB. Też Wam traci przyczepność? Mowa o 2im I 3im biegu. Może chodzi o opony 16'' Bridgestone (twarde i małe ) lub po prostu HB ma za ciężki tył na ten moment ponad 400 NM? Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez chwileulotne85 ; 18-09-2017 o 14:29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5330 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 12-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Transit, Transit Custom
Silnik: 2.0 TDDI 75KM > 93KM, Custom 2.2TDCI 100KM > 125KM
Rocznik: 2001, 2015
Postów: 173
|
![]()
Witam . Chciałbym Was się poradzić. Posiadam Transita tddi 75 km , sprawny całkowicie , turbina regenerowana w Motoremo , przejechałem na niej niewiele może 10 tyś przejechane ogólnie 378.000 km , nie kopci , nie stuka ogólnie jest b. dobrze. Auto nie jest już zarobkowe przez 6 lat było , wydałem sporo kasy na blacharkę i jako "miłośnik" zostawiłem go sobie. Co radzicie , w v-tech'u pytałem o box to niby mają ale pod pompę vp44 , ja mam vp30 ale nie był na niej testowany i odradzają koszt ok 900zł +hamownia. Znów w kreatorze Mocy mówią ,że nie bawią się w boxa i nie mają jedynie PROGRAM + hamownia koszt -1200zł. Co radzicie , wiem ,że box jest wygodniejszy , prostszy itd , program to już ingerencja głębsza , niby więcej podniesiesz ale mnie urządza realny przyrost 10-15 %... Jako fachowcy proszę o radę w tym temacie bo te 75 km to jest porażka...
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|