![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: KUBA
Zarejestrowany: 15-10-2016
Skąd: POZNAN
Model: Ford Focus MKII 1.6
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 9
|
![]()
Kupiłem niedawno żarówki H7 led, i mam z nimi mały problem jak je podłączyłem to jedna pali a druga nie, jak wymieniłem je na boscha - zwykłe to obie normalnie palą, co może być przyczyną że lewa strona pali a prawa nie czy to może mieć związek z bezpiecznikami czy z przekaźnikami (prawa - lewa strona )
Prosiłbym o podpowiedź ,wspomnę jeszcze że mam FORDA Focusa 1.6 benzyna 2006 w załącznikach są zdjęcia lewy prawy leflektor lewy jak się patrzy na samochód jest led a prawy zwykła żarówka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 27-02-2017
Skąd: Głowno
Model: Focus
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 22
|
![]()
Jak zamienisz miejscami ledy jest to samo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: legionowo
Model: focus kombi mk2
Silnik: 1,6 benz
Rocznik: 2007
Postów: 26
|
![]()
Przy żarówkach LED znaczenie ma podłączenie przewodów . Podepnij świecącego Leda do nieświecącej wtyczki jeśli nie zaświeci się to trzeba zamienić przewody we wtyczce. I nieświecącego Leda do świecącej wtyczki jeśli zaświeci to dobrze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]() Cytat:
A zamieniłeś LEDy miejscami ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Śląsk - Rybnik
Model: fokus / VW Polo
Silnik: 1,8 TDDI / 1,2 benz
Rocznik: 2002 /2003
Postów: 319
|
![]()
Żarówki LED to inaczej diody. Muszą podłączone zgodnie z polaryzacją. Czyli + i - ma tu znaczenie. Jeżeli ta sama żarówka LED, w jednym gnieździe świeci, w drugim nie to należy zmienić przewody.
__________________
Kto pyta nie błądzi ;p |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
![]()
Dobra rada dotycząca LEDów. Jeżeli zależy Ci na mocy światła to kup porządne żarówki halogenowe. Na przykład takie "H7 RING XENON ULTIMA +120" (Najlepsze w teście, ja takie mam).
Tutaj masz test. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jak zauważysz nawet dobre LEDY wypadają fatalnie. Nie mówiąc już o braku homologacji i ewentualnych problemach przy kontroli/przeglądzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 13-12-2012
Model: Focus 2
Silnik: 1,6
Rocznik: 2007
Postów: 541
|
![]()
W sumie drze się złożyło. Jednego mniej co będze oślepiał jadących z przeciwka niehomologowanymi żarówkami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
![]() Cytat:
Wczoraj mi taki walił po oczach przez lusterka przez 20 min. Jak zjeżdżałem na stację to już miałem w myślach sytuacje, że jak zjedzie za mną to go zmuszę do oglądania tych ksenonów z odległości 0cm. Taki typowy wieśniak w Golfie. Miał też nadajnik FM na którym puszczał kiepski polski rap na częstotliwości RMFu. I jak tylko się zbliżał na odległość 5m to nic innego nie słyszałem w radiu. Ostatnio edytowane przez Hooch180 ; 23-11-2017 o 09:27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Śląsk - Rybnik
Model: fokus / VW Polo
Silnik: 1,8 TDDI / 1,2 benz
Rocznik: 2002 /2003
Postów: 319
|
![]()
W/g mnie podstawa to dobrze wyregulowane światła. Nawet najlepsze żarówki w źle ustawionych lampach to porażka. Zarówno dla innych użytkowników dróg jak i dla kierowcy. Jeżdżę trochę po kraju i widzę. Inną zmorą po zmroku, to kierowcy nowszych aut z ledowymi światłami dziennymi. Jeżdżą na nich i po zmroku. Zapominają że tył ich pojazdów jest całkowicie nie oświetlony. No za wyjątkiem kiedy hamują. Ale przy wyprzedzaniu ciągu aut można się naciąć. Bo widzisz np. 3 pojazdy, a 4 tył ma ciemny. I może braknąć tych kilku metrów.
__________________
Kto pyta nie błądzi ;p |
![]() |
![]() |