|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-11-2017, 19:25 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-02-2014
Model: transit
Silnik: 2.0 100KM
Rocznik: 2000-2006
Postów: 0
|
2.0 tddi Vmax z bólami 120 km/h
Witam . Mój transit t300 100km 2.0 osiąga prędkość ,maksymalną 120 km/h , dodatkowo ma piątym biegu prędkość wzrasta równo z obrotami silnika i dochodzi do około 2500//m . Zastanawia mnie czy transity tak mają czy w moim wysiada sprzęgło .Odkąd go kupiłem tak jest , dodam że pompa paliwa po wymianie (przed wymianą było tak samo ) , EGR zaślepiony (tak już kupiłem) . Może ktoś coś doradzi .
|
27-11-2017, 20:03 | #2 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,027
|
Odp: 2.0 tddi Vmax z bólami 120 km/h
Cytat:
Co do prędkości maksymalnej - jakie masz nadwozie? Jeżeli L1H1, to faktycznie ma słabe osiągi. Przy 100KM powinien pójść co najmniej 140. Może odżałuj 150 zł i skocz na hamownię na rolki i sprawdź ile tam jeszcze ci zostało koników. Trzeba by też podjechać do kumatego diagnosty z dobrym testerem. Tak w ogóle walka z armaturą wtryskową diesla to zawsze są duże koszty, więc jest pytanie, czy to ma sens w przypadku kilkunastoletniego auta. Jeżeli okaże się, że trzeba robić wtryskiwacze - to jest duży koszt. Jeżeli, że turbinę - znowu to samo. Pompa niby po wymianie, ale też może być do robienia - znowu koszty. Itd. itd. Sprawdzałeś zawór upustowy turbiny - czy nie jest zatarty, zawalony brudami? Dolot szczelny (także plastikowy kolektor)?
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 27-11-2017 o 20:06 |
|
27-11-2017, 20:38 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-02-2014
Model: transit
Silnik: 2.0 100KM
Rocznik: 2000-2006
Postów: 0
|
Odp: 2.0 tddi Vmax z bólami 120 km/h
Chodziło mi o to że po wciśnięciu pedału do podłogi zegary dochodzą tylko do 120/km/h .Wyglądało to jakby 5 bieg był biegiem bezpośrednim , dlatego mnie to zdziwiło . Nadwozie L2H2 . Z tego co napisałeś wnioskuję że koszty diagnozy/naprawy przewyższą całokształt .Zostawię go tak jak jest . Dzięki za pomoc.
|
29-11-2017, 08:01 | #4 | |
ford::average
Zarejestrowany: 23-12-2011
Skąd: Krosno Odrzańskie
Model: transit
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2003
Postów: 146
|
Odp: 2.0 tddi Vmax z bólami 120 km/h
Cytat:
|
|
02-12-2017, 19:54 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-08-2012
Skąd: Kurpie
Model: 3xTransit/1xGalaxy
Silnik: 1x2.0adblue/2x2,0Tddi/2,3+LPG
Rocznik: 1x 2017/2x2004/1999
Postów: 144
|
Odp: 2.0 tddi Vmax z bólami 120 km/h
Jak silnik zdrowy to na dobrej drodze i z wiatrem to i zamknąć licznik można takim modelem.
Jak długo masz ten samochód? Ty zmieniałeś pompę czy ktoś wcześniej? Jakieś błędy komputer pokazuje? Na początek szukaj omijając koszty. Sprawdź do jakich obrotów wkręca ci się na postoju z wciśniętym sprzęgłem i ze zwolnionym. Spróbuj ustalić czy nie była zmieniana skrzynia biegów. Jak z odpalaniem i kopceniem. W jakim stanie są hamulce czy nie blokują. Zrób test na pustej równej drodze np. z prędkości 50 km/h ile metrów przejedzie. |