![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 03-01-2018
Model: Grand C-Max
Silnik: 2.0 Tdci (140KM)
Rocznik: 2011
Postów: 41
|
![]()
Witam,
kupiłem niedawno C-maxa z silnikiem jak w temacie. Samochód ma przejechane 270tys. Zastanawiam się nad zamontowanie instalacji LPG w moim fordzie ale doszły mnie słuchy, że te silniki nie nadają się do instalacji gazu. Plastikowy korektor itd. nie idzie w parze w instalacją gazową. Może ktoś z Was ma albo miał forda z podobnym silnikiem i może mi coś więcej na ten temat napisać, byłbym wdzięczny. Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez SRS ; 03-01-2018 o 20:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,204
|
![]()
Nie słuchaj głupot. Ja miałem Mondeo z silnikiem Zetec, kolektor dolotowy plastikowy, a instalacja była II generacji i nigdy nic złego się nie stało. Załóż instalację w dobrym warsztacie i ciesz się jazdą o połowę tańszą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 03-01-2018
Model: Grand C-Max
Silnik: 2.0 Tdci (140KM)
Rocznik: 2011
Postów: 41
|
![]()
Na jakiejś stronie przeczytałem coś w stylu, że Focusy mają silniki Black Top z czarną pokrywą zaworów i z mechaniczną regulacją luzu zaworowego. A w Mondeo są silniki Silver Top ze srebrną pokrywą i z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego.
Nie znam się i nie wiem czy to jest istotne jeżeli chodzi o instalację LPG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,204
|
![]()
Istotny jest właściwy montaż i strojenie instalacji, oraz dbanie o silnik. W Mondeo też były silniki z czarną pokrywą. Różnica jest taka, że trzeba ręcznie regulować zawory.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Silvertopy skończyły się w Mondeo mk2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,204
|
![]()
Co to zmienia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,343
|
![]()
Nie ma czegoś takiego, że silnik nie nadaje się do gazu. Są tylko gazownicy, którzy nie wiedzą, jak poprawnie zestroić i zamontować lpg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 17-05-2016
Skąd: Mława
Model: Focus Kombi Ghia
Silnik: 1.8 Duratec + LPG
Rocznik: 2006
Postów: 35
|
![]()
Posiadam 1.8 125km Duratec - na LPG zrobione 27kkm przez 1,5 roku,
Przez ten okres byłem 3 razy w warsztacie LPG. Pierwszy raz po 1000km regulacja. I okresowe przeglądy co 10kkm. Pozdrawiam. Też się wahałem a teraz się bardzo cieszę. |
![]() |
![]() |