|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-02-2018, 09:19 | #11 | |
ford::advanced
Imię: danwit2
Zarejestrowany: 01-01-2017
Skąd: Warszawa
Model: Escape / Edge
Silnik: 2.0 Ecoboost / 3.5 V6
Rocznik: 2017 / 2017
Postów: 453
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
Cytat:
|
|
15-02-2018, 09:24 | #12 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-01-2008
Skąd: Kraków
Model: Kuga III
Silnik: 2.0 EcoBlue MHEV
Rocznik: 2020
Postów: 253
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
Auta ze stanów to chyba trzeba by szukac po VIN gdzies na stronie USA, uokik to bardziej samochody sprzedane w sieci sprzedazy krajowej
__________________
Marcin; Ford Kuga III 2.0 EcoBlue mHev |
15-02-2018, 09:42 | #13 |
ford::advanced
Imię: danwit2
Zarejestrowany: 01-01-2017
Skąd: Warszawa
Model: Escape / Edge
Silnik: 2.0 Ecoboost / 3.5 V6
Rocznik: 2017 / 2017
Postów: 453
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
No dobrze - to mam Escape z USA 1.6 EC, którego sam sprowadzałem i nigdy nie byłem w żadnym serwisie Forda w Polsce. Wiec jak pojadę to któregokolwiek serwisu to 'przyjmą mnie"? w sensie na akcje seriwsową.
Ostatnio edytowane przez danwit2 ; 15-02-2018 o 09:44 |
15-02-2018, 10:20 | #14 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-01-2008
Skąd: Kraków
Model: Kuga III
Silnik: 2.0 EcoBlue MHEV
Rocznik: 2020
Postów: 253
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
Najlepiej zadzwonić do ASO podać Vin auta i wszystko będzie jasne czy przyjmą czy też nie.Można tez bezpośrednio do ford polska zadzwonić tez na pewno udzielą informacji
__________________
Marcin; Ford Kuga III 2.0 EcoBlue mHev |
15-02-2018, 13:56 | #15 |
ford::amateur
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-02-2018
Model: Kuga Titanium
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2017
Postów: 8
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
A jaki masz soft Sync 3... wersja 3.0?
|
17-02-2018, 21:57 | #16 | |
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,174
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy |
|
17-02-2018, 23:47 | #17 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,152
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
Cytat:
Na pewno przyjmą na akcję serwisową związaną z systemami bezpieczeństwa (sterownik poduszek, pasy bezpieczeństwa). To jest obligatoryjne z uwagi na potencjalne roszczenia w stosunku do Forda z tytułu skutków wypadku. Z innymi akcjami może być różnie, bo ASO to nie Ford i ktoś mu musi za przeprowadzenie akcji serwisowej zapłacić. Ford Europa będzie zapewne wskazywał Forda USA jako płatnika... Już widzę ASO, które się będzie "rwało" do zrobienia takiej wątpliwej akcji...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
18-02-2018, 09:48 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-12-2016
Model: Stosowny
Silnik: Żwawy
Rocznik: Właściwy
Postów: 120
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
Jak ASO Forda w Polsce ma robić akcje serwisowe dla Escape skoro oni większości procedur „ nie mają”. Wszystko kwestia chęci i zaangażowania pracowników i właścicieli ASO. Jak nie przekonasz serwisanta aby wykonał usługę według odpowiadającej dla Kugi bądź nawet innego modelu to zapomnij, że cokolwiek zrobią. Ja serwisując Escape w ASO za każdym razem najpierw telefonicznie i mailowo ustalałem wszystko z zaprzyjaźnionym pracownikiem obsługi serwisowej a dopiero później auto trafiało na warsztat. Ford Europe i Ford USA mimo, iż ta sama marka działają jak dwa oddzielne podmioty. Skoro dokanaliśmy wyboru kupując auto z rynku amerykańskiego o kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych od europejskiego odpowiednika pogódźmy się z faktem, że będziemy pomijani w wielu kwestiach.
__________________
Nie wiem. Nie znam się. Zarobiony jestem! Ostatnio edytowane przez APeZet ; 18-02-2018 o 09:51 |
06-03-2018, 11:08 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-07-2017
Model: Escape
Silnik: 1.6 eb
Rocznik: 2015
Postów: 29
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
dotyczy escape 1,6; proszę o skorygowanie mnie jeśli się mylę ale:
1. na ile można polegać na wpisie na etisie? kampania będzie w etisie jeśli auto wskutek dzwona i wyrejestrowania nie utraciło gwarancji (niektóre z us mają takie zapisy w dokumentach)? 2. ford usa to inny podmiot i w pl nie muszą tego robić a nawet nie mogą bez zgody forda? jakoś nie wierzę w możliwość wymuszenia tego na serwisie... 3. serwis nie dokonuje zmian w głowicy tylko dokłada dodatkowy wężyk z podpiętym czujnikiem więc nie wykonuje on żadnej dodatkowej funkcji chłodzenia tylko sygnalizuje spadek poziomu płynu? 4. wobec powyższego wystarczy regularnie kontrolować poziom płynu? |
20-03-2018, 10:44 | #20 |
ford::beginner
Imię: Robert
Zarejestrowany: 11-06-2017
Skąd: Dukla
Model: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 13
|
Odp: Akcja serwisowa kto tez dostał pismo ?
Panowie czy ktoś z was przeprowadzał jakieś akcje serwisowe w escspe 2014 z usa. Mam ubytek plynu chlodniczego i nie wiem co z tym robi
|