|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-03-2018, 16:28 | #141 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 19-10-2014
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Focus II FL Kombi, Focus II Kombi
Silnik: 2.0 tdci/136, 1.6 tdci/110
Rocznik: 2008, 2007
Postów: 136
|
Odp: 2.0 TDCI. Fatalny ranny rozruch na mrozie.
No może, być. Cichy ten filmik a odsłuc***e na telefonie.
|
06-03-2018, 19:17 | #142 |
ford::advanced
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: PŁocicz / Grudziądz
Model: Focus C-MAX
Silnik: Diesel 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 223
|
Odp: 2.0 TDCI. Fatalny ranny rozruch na mrozie.
No taki problem już był kiedys opisywany przezemnie ,że auto paliło za 3 lub 4 razem i był winny rozrusznik. Oczywiście temperatura tak jak u kolegi nie miała znaczenia. Za wolno kręcił i nie odpalił jak powinien.
|
20-03-2018, 22:23 | #143 |
ford::average
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-09-2012
Skąd: Bydgoszcz
Model: Focus,Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 2.2 TDCI
Rocznik: 2011, 2011
Postów: 131
|
Odp: 2.0 TDCI. Fatalny ranny rozruch na mrozie.
Czy ktoś może potwierdzić na 100% wymiary oringów przy flitrze paliwa ?
|
20-03-2018, 23:08 | #144 |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,660
|
Odp: 2.0 TDCI. Fatalny ranny rozruch na mrozie.
Ja niestety wciąż nie trafiłem na dobry rozmiar.
Na chwilę obecną mam 10x2.5 i 10x2 na wyjściu z filtra i jest prawie ok - co nieraz widzę drobinki powietrza w układzie. |
20-03-2018, 23:29 | #145 | ||||
ford::expert
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
Odp: 2.0 TDCI. Fatalny ranny rozruch na mrozie.
Przypomnę się ze swoją sprawą, auto nie odpala zanim nie zgasną kontrolki, nawet rozgrzane, wchodzi tylko na 500 obrotów i gaśnie. Czasami pomoże dodanie od razu gazu i wkręcenie na wyższe obroty. Raczej nie będzie to problem z odpalaniem (akumulator, rozrusznik, świece), gdyż identyczna sytuacja zdarza się bardzo sporadycznie przy hamowaniu na przykład przed krzyżówką, 1/2 bieg, sprzęgło wciśnięte w podłogę, toczę się kilka km na godzinę, nagle obroty schodzą do 500 i auto gaśnie. Będę za jakiś czas u elektronika w sprawie sterownika silnika i zapytam go o to.
Cytat:
1. Tak, spalanie chwilowe jest za wysokie, pisałem o tym już, ale nie wiem czy w tym wątku. Jak go kupiłem to od razu po odpaleniu miał 0,6-0,8 na godzinę, teraz po odpaleniu mam litr więcej, powiedzmy do 1,6 l na godzinę i stopniowo spada razem z rozgrzewaniem silnika. 2. Nie, obroty są w porządku. Naprawiane były zimne luty w zegarach i wskazówka nie jest idealnie założona, jak porównuję obroty na zegarach i na wyświetlaczu w teście zegarów, to wychodzi że powinno być 100 obrotów więcej na zegarach, czyli na wolnych będzie ponad tą podziałką, około 850 na wolnych. Latem rozbiorę i przestawię. 3. To normalne białe podświetlenie, światło trochę rozmyło się na filmie. Cytat:
A co ogólnie kluczyk może mieć do sprawy ? Chodziło Ci o immo ? Cytat:
W każdym bądź razie rozrusznik odpada, bo tak jak napisałem na początku, identyczna sytuacja zdarzy się przy zwalnianiu, niewielka prędkość, wciśnięte sprzęgło, obroty spadają do 500 i gaśnie. Później też raz, drugi, nie mogę go odpalić. Cytat:
Ogólnie rzecz biorąc auto nigdy nie zawiodło, nigdy nie odpalałem go na popych ani na kable, nawet w największy mróz (czyli w tym roku tak do -13) odpaliłem samodzielnie, najczęściej za drugim razem. Natomiast chciałbym zrobić z tym wszystkim porządek, poza tym ogólnie dużo pali i przybywa oleju, ma wysokie spalanie chwilowe, ma moc, przyspiesza, nie dymi, raz czy dwa w miesiącu zgaśnie mi przy hamowaniu i czasami ma takiego laga przy ruszaniu lub po zmianie biegu, że przez moment nie przyspiesza, jakby go coś przymuliło, po chwili się wkręca i idzie pełnym ogniem. Ale przy zmianie biegu to aż czuć szarpnięcie do tyłu, przyspieszam, przyspieszam, wrzucam wyższy bieg, gaz w podłogę i przez sekundę się nic nie dzieje, czuć że wypadł z przyspieszenia, sekunda i przyspiesza. Dosłownie ma takiego laga przy obrotach powiedzmy do 2 tysięcy. Może egr się nie domykać ? Wszelkie sugestie mile widziane, i związane z tym gaśnięciem jak i z wysokim spalaniem. |
||||
21-03-2018, 10:10 | #146 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,660
|
Odp: 2.0 TDCI. Fatalny ranny rozruch na mrozie.
Cytat:
Ja mam też inne objawy, które kierują mnie ku temu że być może mam coś nie tak z przepustnicą. Czwartek za tydzień przed świętami mam wolny i na pewno będę tam zaglądał. Może to będzie miało coś wspólnego. |
|
21-03-2018, 11:50 | #147 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 19-10-2014
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Focus II FL Kombi, Focus II Kombi
Silnik: 2.0 tdci/136, 1.6 tdci/110
Rocznik: 2008, 2007
Postów: 136
|
Odp: 2.0 TDCI. Fatalny ranny rozruch na mrozie.
Naprowadziłeś mnie.
Łukasz spróbuj opdiąć wężyk podcisnienia od lewej przepustnicy i zaślep go, aby układ podcisnienia był szczelny. Chodzi o to aby przepustnica była cały czas otwarta i nie miała możliwosci zamknięcia. Ona w stanie spoczynku jest cały czas otwarta. Bump: Skoro poziom oleju rosnie to warto zainteresować się DPFem. Wpisz w wyszukiwarkę ,, rośnie poziom oleju''. |
|
|
|