![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-11-2017
Model: Ford Focus cmax
Silnik: 1,8 benzyna
Rocznik: 2005
Postów: 38
|
![]()
A to jest szansa, że jeszcze nie masz. Możesz zadzwonić do dowolnego serwisu forda i podać vin, powinni Ci powiedzieć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 27-07-2016
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16v 120 km
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
![]()
Po numerze vin masz koło zamachowe dwumasowe kod części 1253982 . Niedawno wymieniałem koło dwumasowe + zestaw sprzęgła, łącznie z wymianą zapłaciłem 2300 zł
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-08-2017
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0 145KM Duratec-HE
Rocznik: 2004
Postów: 203
|
![]()
Tak z ciekawości zapytam jakie miałeś objawy zużytego koła dwumasowego w Duratecu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 16-11-2017
Skąd: Hrubieszòw
Model: Focus c-max
Silnik: 1.8 benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 37
|
![]()
Właśnie jestem ciekaw jakie są objawy zużycia. Puki co wszystko chodzi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::average
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 27-07-2016
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16v 120 km
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
![]()
Objawy zaczęły się od „krótkiego sprzęgła” , jazda na biegu dowolnym intensywny hałas metaliczny , jazda na biegu jałowym lekki hałas metaliczny , czasami sprzęgło ślizgało się oraz lekkie drgania, szarpanie auta przy ruszaniu. Byłem pewien , ze nie mam dwumasy , ale po rozkręceniu mechanik pokazał jak wygląda dwumas, nadawał się do wymiany.
Bump: Przy przebiegu 170 tys auto zaczęło sypać awariami ( przebieg autentyczny użytkowany od nowości w rodzinie ) puchły węże przyczna UPG , pompa wody , świece zalane olejem , mechanizm różnicowy w skrzyni biegów, moduł komfortu , sprzęgło i dwumas . |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-08-2017
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0 145KM Duratec-HE
Rocznik: 2004
Postów: 203
|
![]()
To albo ktoś wyjątkowo katował silnik na niskich obrotach albo miałeś pecha. Dwumasy w tych silnikach podobno wytrzymują grubo ponad 300tyś km.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 23-09-2013
Skąd: Kobierzyce
Model: C-Max Ghia
Silnik: 1.8 125 km + LPG Stag 4 Q-BOX, reduktor AC 150 KM, wtryski HANA
Rocznik: 2004
Postów: 19
|
![]()
Cześć
Nadszedł czas na wymianę sprzęgła w moim C-Maxie ale co mnie zdziwiło, to że wg mechanika w mojej maszynie jest dwumasa czego do tej porty nie byłem świadomy. Nie mogę znaleźć potwierdzenia tej informacji w internetach więc postanowilem Was poprosić o pomoc. Czy faktycznie w benzynowych silnikach montowali już w tych czasach koła dwumasowe? C-MAX 2004 1.8 Benzyna, 92kw/125 km Dzięki za pomoc! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
nr VIN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 23-09-2013
Skąd: Kobierzyce
Model: C-Max Ghia
Silnik: 1.8 125 km + LPG Stag 4 Q-BOX, reduktor AC 150 KM, wtryski HANA
Rocznik: 2004
Postów: 19
|
![]()
Wf0mxxgcdm4d09804
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
raczej jest
|
![]() |
![]() |