![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#3371 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]() Cytat:
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3372 | |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Kutno
Model: Fusion Titanium, bliss, lane assist. FDL, TSR, Sync3
Silnik: 2.0 EB 240 km
Rocznik: 2013
Postów: 252
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3373 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
...i prędkości na środku...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3374 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Kutno
Model: Fusion Titanium, bliss, lane assist. FDL, TSR, Sync3
Silnik: 2.0 EB 240 km
Rocznik: 2013
Postów: 252
|
![]()
I znaków drogowych odczytywanych z nawigacji
Ostatnio edytowane przez komarkutno ; 22-03-2018 o 11:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3375 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
Wersja 150 koni nie ma sondy za katalizatorem jest zaślepiona kość kość na belce(sanki) ale samej sondy brak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3376 | |||
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
No coś poszło .... powoli do przodu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez leszcz ; 22-03-2018 o 17:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3377 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,691
|
![]() Cytat:
On pierwotnie był z diesla i z manuala i udało się go jakoś tak sprytnie przerobić??? Na czym polega "osiągnięcie"? Pytam, bo nie wiem...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wydawało mi się, że te wszsytkie rzeczy z fotek to naturalna cecha europejskich zegarów i praktycznie nic nie trzeba robić by były... Gdzieś się mylę?
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3378 |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]()
Ach wsadzone do Fusiona .
Druga sprawa są wsady i można przerobić DIESLA na BENZYNĘ tylko że już z obrotami do 6tysi się zostaje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Trzecia sprawa to po co znów robić zaczepki ... lepiej zająć się upchnięciem pełnej F7 do 32 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo to już się udało niektórym.
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3379 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,691
|
![]() Cytat:
Bo, że zegary europejskie "benzyna, automat" pasują do Fusiona i ładnie wyglądają to wszyscy chyba wiedzą... Oczywiście, że jest parę niuansów w konfigurowaniu zegarów EU w Fusionie - ale o tym pisał już wcześniej Krystian @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - i to ze szczegółami. Próbuję od Ciebie też dowiedzieć się jakichś szczegółów, bo ja takich zegarów nie zakładałem. A może kiedyś będę... Podaj więc proszę jeszcze jakąś wiadomość poza tą "chłopaki, udało mi się kupić zegary EU 'benzyna automat'"... Choćby to było miejsce zakupu i cena - wtedy będzie to jakieś info...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 22-03-2018 o 23:01 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3380 |
ford::specialist
![]() Imię: Norbert
Zarejestrowany: 16-04-2014
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0 TDCi Twin Turbo 210 PS
Rocznik: 2017
Postów: 503
|
![]()
Panowie, w trybie ukrytych funkcji testowych Nawigacji Sony Synch 3 jest możliwość zmiany motywów, czy istnieje możliwość uaktywnienia wybranego motywu na stałę, tak aby nie powracał do domyślnego po włączeniu i wyłączeniu zapłonu?
Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
blis , cta , mondeo mk5 , montaż , programowanie |
|
|