![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-05-2008
Skąd: Z miasta Łodzi się pochodzi
Model: Ford CMAX II
Silnik: TDCi 2,0 TDCI 115PS Powershift
Rocznik: 2011
Postów: 144
|
![]()
Witam.
Proszę o informację bo mnie w serwisie chcą chyba naciągnąć. Mam dolny rozrząd w silniku 1,8 TDCI na łańcuszku i dowiedziałem się w serwisie że po 10 latach lub 200 tys zalecana jest wymiana tego rozrządu. Prawda to czy chcą mnie przerobić na kasę ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
![]()
Prawda. Interwały wymiany są identyczne dla obu wersji, niezależnie czy łańcuch czy pasek na dole.
Ale właściciele aut z wersją łańcuchową wymieniają dół sporadycznie. Ja nie wymieniałbym, ale niestety nie wiedziałem przy zakupie, że kupuję wersję "poprawioną". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Kraków
Model: Fiesta
Silnik: 1,3
Rocznik: 1997
Postów: 1
|
![]()
Zdecydowanie prawda. Mam znajomego w ASO i potwierdza.
Ja 2 tyg temu zmieniałem na nowy firmy FAI (przy przebiegu 250tys) . Muszę powiedzieć że jest zdecydowana różnica w kulturze pracy silnika i jest ciszej. Stary łańcuch hałasował w szczególności jak był silnik gorący. Za komplet łańcucha + napinaczuszczelnienia pompy paliwa i wału korbowego dałem ok 665zł. |
![]() |
![]() |