![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#191 |
ford::beginner
![]() Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 12-10-2010
Skąd: Mysiadło
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2.0 TDCI 140/195 KM 349/404 Nm
Rocznik: 2011
Postów: 32
|
![]()
Panowie, proszę o pomoc.
Teść jeździ focusem 1,6 EB z 2011. 2,5 roku temu robił uszczelkę pod głowicą (koszt ponad 7 tyś zł - naprawa w ASO). Od tamtego czasu z autem nie było problemu, do teraz. Obecnie ma przejechane 150 tyś km i od jakiegoś czasu ma problemy z odpalaniem auta na ciepłym silniku i nierówną pracą. Chociaż jak auto porusza się w trasie to nie czuć tych dolegliwości. Najpierw dał auto do jakiegoś znajomego mechanika, ale tamten nie znalazł przyczyny. Ostatnio oddał samochód do ASO i po sprawdzeniu ustalono, iż brak jest kompresji na 1 cylindrze. W związku z tym nie szukali już dalszej przyczyny. Stwierdzili, że może to być spowodowane wypalonym wtryskiwaczem. Wstępna diagnoza - silnik do wymiany koszt ok. 20 tyś zł., gdyż według nich dla tych silników nie ma część wymiennych. Teraz pytania: - czy zna ktoś na Śląsku jakiś solidny warsztat (poza ASO), gdzie można byłoby podjechać w celu weryfikacji usterki? - ile może kosztować taka naprawa poza autoryzowaną siecią? Proszę o szybką odpowiedź, gdyż trzeba podjąć jakieś decyzje. Nie wiem czy najrozsądniej nie byłoby sprzedać złoma bez naprawy, a pieniądze które według ASO należałoby wydać, dołożyć i kupić coś innego, ale już może nie z silnikiem EB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
FCP member
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Krosno
Model: Ranger Limited
Silnik: 2.0 238KM Bi-Turbo
Rocznik: 2022
Postów: 719
|
![]() Cytat:
Może takie coś -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
![]() Było niesamowite Mondeo i zadziorna Kuga ST-Line jest Fiesta EcoBoost 1 liter !!! i Fordowa wyprawówka ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
![]()
Te silniki padały wyłącznie przez wadliwy układ chłodzenia !!! Nie wiem jak można było do seryjnej produkcji wypuścić takiego babola !!! Mało tego, akcję serwisową dot. tego problemu wdrażać dopiero po dobrych paru latach jak już część silników dawno padła - paranoja !!! Totalne dno i czerwona kartka dla Forda !!!
Bump: To jest używka....nigdy niewiadomo czy nie kolejna mina..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
ford::beginner
![]() Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 12-10-2010
Skąd: Mysiadło
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2.0 TDCI 140/195 KM 349/404 Nm
Rocznik: 2011
Postów: 32
|
![]() Cytat:
Zobaczymy jak ostatecznie skalkulują koszty w serwisie. Jeszcze Teść mowił, że w ramach akcji serwisowej mieli mu założyć w listopadzie jakiś dodatkowy czujnik, ale teraz nie ma do czego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
uszczelke tez wymienial przez wadliwy uklad chlodzenia.. szukac adwokata i walczyc z Fordem!
Obecnie jest przeprowadzana akcja serwisowa polegajaca na wymianie przewodow, zbiornika plynu + dodaniu czujnika.. ew. nawet wymieniaja glowice! A jak sie nie chce walczyc to uderz do Ford Slawek w Katowicach.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
powiedz teściowi, żeby sobie za te 20 tys pojechał do szwajcarii i kupił starszą bmkę w benie. pojezdzi jeszcze skromne 15 lat i zapomni co to silnik z niewymienialnymi częściami czyli plastik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 26-06-2018 o 20:03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,378
|
![]() Cytat:
chodzi o ten temat [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
ford::average
![]() Imię: Motomaniak
Zarejestrowany: 26-09-2007
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo MK3 i inne Fordy
Silnik: Benz. ewent. Lpg
Rocznik: 1991-2017
Postów: 186
|
![]()
Podobno w tych silnikach jest wtrysk bezpośredni benzyny i przez to tworzą się duże ilości nagaru.na zaworach itd.Może to jest przyczyną?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
![]()
Nagar nie jest problemem w EB, wszystko zło przez układ chłodzenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
awarie , focus , silnik |
|
|