|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-07-2018, 17:28 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-11-2017
Model: MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Mam pytanie, warto zrobić płukankę dieslowi 1.6 tdci 95km, produktem Liquy Moly Pro-Line, aktualnie mam lekko ponad 160 tysięcy przejechane, zalewany olej Motocraft A5.
|
30-07-2018, 12:50 | #2 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 18-05-2012
Skąd: Białystok
Model: Focus MK 3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 190km 390nm
Rocznik: 2012
Postów: 85
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Ja u siebie robiłem plukanke przy ok 150kkm i żadnych negatywnych zachowań nie zauważyłem.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka |
30-07-2018, 12:57 | #3 | |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Cytat:
|
|
30-07-2018, 13:00 | #4 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 18-05-2012
Skąd: Białystok
Model: Focus MK 3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 190km 390nm
Rocznik: 2012
Postów: 85
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Ciezko powiedzieć, bo zalewalem inny olej niż był poprzednio + dodatkowo ceramizer od LM. Także silnik i tak inaczej pracował na nowych plynach. Żałować nie żałuję. Na YT na kanale Miłośnicy 4 Kółek był test plukanki i pomiary silnika przed i po. Warto obejrzeć.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka |
30-07-2018, 13:25 | #5 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Miłośnicy 4 Kółek - Ciekawe informacje, tragiczny prowadzący. Potrafi prawić 15min o czymś co nie powinno zająć więcej niż 3 minut.
|
30-07-2018, 13:29 | #6 | |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 18-05-2012
Skąd: Białystok
Model: Focus MK 3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 190km 390nm
Rocznik: 2012
Postów: 85
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Cytat:
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka |
|
30-07-2018, 13:57 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-01-2015
Skąd: Wieprz
Model: Mondeo MK5 Kombi Titanium 2016, Focus MK3 Kombi Trend Sport 2011
Silnik: 2,0 TDCi, 1.6 TDCi
Rocznik: 2011, 2016
Postów: 120
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Grunt, że produkt jest dobrze reklamowany. Chwytliwe hasło dla dużego grona odbiorcy i sprzedaż leci, mimo, że rzetelnych testów nie ma.
Grunt, że płukanka nie psuje silnika, a mechanik zadowolony bo rozcieńczony naftą olej szybko spływa. A tak naftą... To po co kupiwać produkt o nazwie special, pro, advance, super? |
31-07-2018, 19:57 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-11-2017
Model: MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
o co mi dokładnie chodzi? o to że na youtubie pozytywnie oceniają ten specyfik, że faktycznie czyści rowki w pierścieniach i oczyszcza silnik, ale pytanie następujące, jak to wygląda w praktyce podczas pracy silnika (bo trzeba aby chodził silnik z typ specyfikiem około 10-15 minut), więc co się stanie jak ten nagar na tłoku, w rowkach pierścienia się oderwie i czy nie porysuje cylindra? Przecież w teorii jak się coś w silniku oderwie to może porysować jakieś części w silniku, czyż nie?
|
31-07-2018, 20:07 | #9 |
ford::average
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 24-04-2015
Skąd: Namysłów
Model: mondeo mk4
Silnik: 1999
Rocznik: 2009
Postów: 143
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Używam płukanek w każdym aucie co druga wymianę. Negatywnego zdania nie mam. Najczęściej są to płukanki LM ale nie pro line i płukanka długodystansowa archoil+ dodatek 9100 po wszystkim. Plus jest taki że po wymianie dość długo mam czysciutki olej. Nigdy nie zdarzyło się żeby coś ciekło po takim zabiegu.2 lata temu sprowadzilem alfę z JTD, 260 tys i najpewniej serwisowana była co 30 tys, płukanka zmiana oleju i dziś ma ponad 340 tys bezawaryjnie i silnik suchy. Oleje zmieniam co 15 tys.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez kolekszy ; 31-07-2018 o 20:11 |
01-08-2018, 12:52 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-11-2017
Model: MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI
Od mechanika dowiedziałem się że te płukanki to zwykła ściema, i nie tyle psują silnik co PODCZAS płykanki (czyli podczas cyklu 10-15 minutowego), odpada nagar np: z pomiędzy pierścienia a tłoka i mogą porysować ścianki cylindra itp, to wszystko co odpadnie może coś porysować, bo nie widziałem na Polskim jutubie aby ktoś robił to na samochodzie np: z 2014 roku, tylko robią na złomach z lat poniżej 2000roku.
|