Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-07-2018, 17:28   #1
Marches
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-11-2017
Model: MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 28
Domyślnie Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Mam pytanie, warto zrobić płukankę dieslowi 1.6 tdci 95km, produktem Liquy Moly Pro-Line, aktualnie mam lekko ponad 160 tysięcy przejechane, zalewany olej Motocraft A5.

Marches jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2018, 12:50   #2
mendzior87
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 18-05-2012
Skąd: Białystok
Model: Focus MK 3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 190km 390nm
Rocznik: 2012
Postów: 85
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Ja u siebie robiłem plukanke przy ok 150kkm i żadnych negatywnych zachowań nie zauważyłem.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
mendzior87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2018, 12:57   #3
hindus
ford::expert
 
Avatar hindus
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Cytat:
Napisał mendzior87 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
żadnych negatywnych zachowań nie zauważyłem
A pozytywnych? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hindus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2018, 13:00   #4
mendzior87
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 18-05-2012
Skąd: Białystok
Model: Focus MK 3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 190km 390nm
Rocznik: 2012
Postów: 85
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Ciezko powiedzieć, bo zalewalem inny olej niż był poprzednio + dodatkowo ceramizer od LM. Także silnik i tak inaczej pracował na nowych plynach. Żałować nie żałuję. Na YT na kanale Miłośnicy 4 Kółek był test plukanki i pomiary silnika przed i po. Warto obejrzeć.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
mendzior87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2018, 13:25   #5
Hooch180
ford::professional
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Miłośnicy 4 Kółek - Ciekawe informacje, tragiczny prowadzący. Potrafi prawić 15min o czymś co nie powinno zająć więcej niż 3 minut.
Hooch180 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2018, 13:29   #6
mendzior87
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 18-05-2012
Skąd: Białystok
Model: Focus MK 3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 190km 390nm
Rocznik: 2012
Postów: 85
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Cytat:
Napisał Hooch180 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miłośnicy 4 Kółek - Ciekawe informacje, tragiczny prowadzący. Potrafi prawić 15min o czymś co nie powinno zająć więcej niż 3 minut.
Ja odnioslem się do części merytorycznej a nie do prowadzącego. Prowadzącego może lubić lub nie. Kwestia indywidualna. :-)

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
mendzior87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2018, 13:57   #7
Krzyschu
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-01-2015
Skąd: Wieprz
Model: Mondeo MK5 Kombi Titanium 2016, Focus MK3 Kombi Trend Sport 2011
Silnik: 2,0 TDCi, 1.6 TDCi
Rocznik: 2011, 2016
Postów: 120
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Grunt, że produkt jest dobrze reklamowany. Chwytliwe hasło dla dużego grona odbiorcy i sprzedaż leci, mimo, że rzetelnych testów nie ma.

Grunt, że płukanka nie psuje silnika, a mechanik zadowolony bo rozcieńczony naftą olej szybko spływa. A tak naftą... To po co kupiwać produkt o nazwie special, pro, advance, super?
Krzyschu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-07-2018, 19:57   #8
Marches
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-11-2017
Model: MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 28
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

o co mi dokładnie chodzi? o to że na youtubie pozytywnie oceniają ten specyfik, że faktycznie czyści rowki w pierścieniach i oczyszcza silnik, ale pytanie następujące, jak to wygląda w praktyce podczas pracy silnika (bo trzeba aby chodził silnik z typ specyfikiem około 10-15 minut), więc co się stanie jak ten nagar na tłoku, w rowkach pierścienia się oderwie i czy nie porysuje cylindra? Przecież w teorii jak się coś w silniku oderwie to może porysować jakieś części w silniku, czyż nie?
Marches jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-07-2018, 20:07   #9
kolekszy
ford::average
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 24-04-2015
Skąd: Namysłów
Model: mondeo mk4
Silnik: 1999
Rocznik: 2009
Postów: 143
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Używam płukanek w każdym aucie co druga wymianę. Negatywnego zdania nie mam. Najczęściej są to płukanki LM ale nie pro line i płukanka długodystansowa archoil+ dodatek 9100 po wszystkim. Plus jest taki że po wymianie dość długo mam czysciutki olej. Nigdy nie zdarzyło się żeby coś ciekło po takim zabiegu.2 lata temu sprowadzilem alfę z JTD, 260 tys i najpewniej serwisowana była co 30 tys, płukanka zmiana oleju i dziś ma ponad 340 tys bezawaryjnie i silnik suchy. Oleje zmieniam co 15 tys.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Ostatnio edytowane przez kolekszy ; 31-07-2018 o 20:11
kolekszy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2018, 12:52   #10
Marches
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-11-2017
Model: MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 28
Domyślnie Odp: Liquy Moly Pro-Line - warto? do 1.6 TDCI

Od mechanika dowiedziałem się że te płukanki to zwykła ściema, i nie tyle psują silnik co PODCZAS płykanki (czyli podczas cyklu 10-15 minutowego), odpada nagar np: z pomiędzy pierścienia a tłoka i mogą porysować ścianki cylindra itp, to wszystko co odpadnie może coś porysować, bo nie widziałem na Polskim jutubie aby ktoś robił to na samochodzie np: z 2014 roku, tylko robią na złomach z lat poniżej 2000roku.
Marches jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:24.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.