Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-09-2018, 19:29   #21
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Cytat:
Napisał Rogallo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak swoją drogą ile może kosztować regeneracja rozrusznika? Moze w tym tkwi problem. Baterie wykluczam bo tydzien temu kupiłem nowke.
to akurat bardzo dobry trop z tym rozrusznikiem.
Mialem tak w swoim i po jakims czasie bylo nawet slychac, ze nieco wolniej kreci.
Warto nadmienic, ze predkosc obrotowa walu korbowego przy ktorej ECU inicjuje wtrysk paliwa jest dosc wysoka w tym silniku.
Jesli dobrze zrozumialem, to problemy z odpalaniem nie wystepuja za kazdym razem?
Ja akurat kupowalem nowy rozrusznik, bo panewki mialy juz taki luz, ze rotor silnika w rozruszniku tarl o stator, wiec nie bawilem sie w regeneracje.

lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2018, 19:53   #22
Rogallo
ford::advanced
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Cytat:
Napisał lucas4891 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jesli dobrze zrozumialem, to problemy z odpalaniem nie wystepuja za kazdym razem?
.
Z rana pali cieżko codziennie osttanio, ale w dzień róznie raz lepiej raz gorzej. Jedno pytanie jak wymieniałem aku, ten boleć (śruba)od masy cieżko wychodziła, więc mój ojciec psiknął mi tam czymś, nawte nie wiem czym pewnie jakimś smarem, może to mieć jakiś wpływ? Powiedzmy, ze nie ma odpowiedniego kontaktu źle przewodzi prąd to chyba tez może mieć coś do rzeczy? Ile dałeś za rozrusznik?
Rogallo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2018, 20:04   #23
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Przy montazu powinno sie tylko delikatnie przeczyscic klemy (najlepiej szczotkom druciana) i ewentualnie posmarowac wazelinka juz zamontowane klemy. Jesli bylo popsikane WD40 to nie ma problemu, bo on juz zapewne odparowal.
Jesli chodzi o cene, to ja kupowalem tu gdzie mieszkam. Cos kolo 150 Euro placilem.
Ale w PL to tego zatrzesienie jesli chodzi o zamienniki.
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2018, 07:30   #24
Rogallo
ford::advanced
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Cytat:
Napisał lucas4891 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przy montazu powinno sie tylko delikatnie przeczyscic klemy (najlepiej szczotkom druciana) i ewentualnie posmarowac wazelinka juz zamontowane klemy. Jesli bylo popsikane WD40 to nie ma problemu, bo on juz zapewne odparowal.
Jesli chodzi o cene, to ja kupowalem tu gdzie mieszkam. Cos kolo 150 Euro placilem.
Ale w PL to tego zatrzesienie jesli chodzi o zamienniki.
Na 100% to nie bylo wd40 i jak znam zycie to jakiś smar ktory nadal tam jest. A mowiłem kur... nie dotykaj. I czeka mnie znowu rozbierani tego wszystkiego skaranie Boskie. Tak apropo jak ja mam odkręcic tą mase żeby nie iskrzyła jak szalona? Kazdy na necie radzi odkreć najpierw mase nic ci nie zaiskrzy, a tu dupa odkrecasz a tam choinka. Teraz musialem odpiąc najeprw plus bo iskrzyło jak przy spawaniu. Musi to od czegoś zależeć ze jednemu lecą iskry drugiemu nie.
Rogallo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2018, 15:19   #25
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Im wiekszy pobor pradu w momencie odpinania klem tym wieksze iskry. Tak wiec z tymi iskrami jest troche losowo. Najlepiej odpinac kilka kilkanascie minut po zgaszeniu silnika tudziez otwarciu maski. Co do zdejmiwania klemy to nie ma znaczenia ktora zciagasz i tak bedzie iskrzylo. Nalezy to zrobic szybko odrywajac ja od cycka baterii, albo ze srobokretem tak zeby byla ciaglosc styku miedzy klema a aku i na koniec odrywamy srobokret od aku. Mniejsza powierzchnia styku mniej isskier. Ja robie ta pierwsza. Na te druga szkoda czsu.
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2018, 15:55   #26
Rogallo
ford::advanced
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Cytat:
Napisał lucas4891 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Im wiekszy pobor pradu w momencie odpinania klem tym wieksze iskry. Tak wiec z tymi iskrami jest troche losowo. Najlepiej odpinac kilka kilkanascie minut po zgaszeniu silnika tudziez otwarciu maski. Co do zdejmiwania klemy to nie ma znaczenia ktora zciagasz i tak bedzie iskrzylo. Nalezy to zrobic szybko odrywajac ja od cycka baterii, albo ze srobokretem tak zeby byla ciaglosc styku miedzy klema a aku i na koniec odrywamy srobokret od aku. Mniejsza powierzchnia styku mniej isskier. Ja robie ta pierwsza. Na te druga szkoda czsu.
Mogą być jakieś poważniejsze skutki tego iskrzenia? Co do powietrza w ukladzie to dzisiaj zauwazylem jak zajechalem do pracy ze jest ok zero bąbelków, potem z ciekawosci odpalilem auto na minute, zgasiłem wróciłem po godzinie i już jeden maluteński był. Najpierw delikatnie spróbuje dokrecic puszke filtra jak to nic nie da to czeka mnie znowu odkrecanie tego wszystkiego. Tak apropo nadal nie otrzymale modpowiedzy odnosnie tego malego zaworka do spuszczania paliwa z filtra. Czy tam tedy to mozna wylać cały zbiornik?
Rogallo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2018, 16:33   #27
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Tak. Pod warunkiem, ze odepniesz zlaczke od gory. W przeciwnym razie powietrze nie ma jak sie dostac do puszki filtra i cale paliwo nie wyleci.
Czyli po dlugim postoju nie ma wiekszej ilosci powietrza w ukladzie. Zatem problem chyba gdzie indziej.
Sprawdz rozrusznik. Ile ma twoj sprzet kilosow nalatane?
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2018, 19:27   #28
Rogallo
ford::advanced
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Cytat:
Napisał lucas4891 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak. Pod warunkiem, ze odepniesz zlaczke od gory. W przeciwnym razie powietrze nie ma jak sie dostac do puszki filtra i cale paliwo nie wyleci.
Czyli po dlugim postoju nie ma wiekszej ilosci powietrza w ukladzie. Zatem problem chyba gdzie indziej.
Sprawdz rozrusznik. Ile ma twoj sprzet kilosow nalatane?
230tys kilosów niedawno wkoczyło, rozrusznik na 100% do regeneracji ewentualnie wymiany. Zobacze jak bedzie sie dało zregenerwoać to zregeneruje. O jakich złączak mowisz? chodzi o przewody paliwowe nad filtrem? Ja to własnie mysalelm ze jak sie je odepnie to po jakims czasie uklad sie zapowietrza i to co zostaje w puszcze zlatuje do koca i mozna wtedy odkrecic filtr. Bo tak jak pisałem wczesniej jak odkrecilem ten mały dzyndzel wylałem około 2 litry moze wiecej, stracilem cierpliwosc i odkreciłem całą puszke, a tak czy siak wyleciało stamtąd jeszcze naprawde dużo ropy. Mi to wygladalo w ten sposów, odkrecilem puszke wylecialo paliwo układ sie zapowietrzył przestało leciec. Oczywiscie moge byc w błedzie
Rogallo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2018, 19:42   #29
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

jakbys tego nie demontowal, to i tak sie zapowietrzy.
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2018, 21:53   #30
radkor
ford::professional
 
Avatar radkor
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Wątpię aby to był rozrusznik. Prędzej już akumulator jak rozrusznik. Mój rozrusznik ma 312kkm nalotu i działa bardzo dobrze.

Poza tym skoro masz bąbel powietrza w rurce to skądś się tam wziął i to na tym bardziej bym się skupiał niż na rozruszniku.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013
radkor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:49.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.