|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-09-2018, 19:29 | #21 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Cytat:
Mialem tak w swoim i po jakims czasie bylo nawet slychac, ze nieco wolniej kreci. Warto nadmienic, ze predkosc obrotowa walu korbowego przy ktorej ECU inicjuje wtrysk paliwa jest dosc wysoka w tym silniku. Jesli dobrze zrozumialem, to problemy z odpalaniem nie wystepuja za kazdym razem? Ja akurat kupowalem nowy rozrusznik, bo panewki mialy juz taki luz, ze rotor silnika w rozruszniku tarl o stator, wiec nie bawilem sie w regeneracje. |
|
17-09-2018, 19:53 | #22 | |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Cytat:
|
|
17-09-2018, 20:04 | #23 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Przy montazu powinno sie tylko delikatnie przeczyscic klemy (najlepiej szczotkom druciana) i ewentualnie posmarowac wazelinka juz zamontowane klemy. Jesli bylo popsikane WD40 to nie ma problemu, bo on juz zapewne odparowal.
Jesli chodzi o cene, to ja kupowalem tu gdzie mieszkam. Cos kolo 150 Euro placilem. Ale w PL to tego zatrzesienie jesli chodzi o zamienniki. |
18-09-2018, 07:30 | #24 | |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Cytat:
|
|
18-09-2018, 15:19 | #25 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Im wiekszy pobor pradu w momencie odpinania klem tym wieksze iskry. Tak wiec z tymi iskrami jest troche losowo. Najlepiej odpinac kilka kilkanascie minut po zgaszeniu silnika tudziez otwarciu maski. Co do zdejmiwania klemy to nie ma znaczenia ktora zciagasz i tak bedzie iskrzylo. Nalezy to zrobic szybko odrywajac ja od cycka baterii, albo ze srobokretem tak zeby byla ciaglosc styku miedzy klema a aku i na koniec odrywamy srobokret od aku. Mniejsza powierzchnia styku mniej isskier. Ja robie ta pierwsza. Na te druga szkoda czsu.
|
18-09-2018, 15:55 | #26 | |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Cytat:
|
|
18-09-2018, 16:33 | #27 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Tak. Pod warunkiem, ze odepniesz zlaczke od gory. W przeciwnym razie powietrze nie ma jak sie dostac do puszki filtra i cale paliwo nie wyleci.
Czyli po dlugim postoju nie ma wiekszej ilosci powietrza w ukladzie. Zatem problem chyba gdzie indziej. Sprawdz rozrusznik. Ile ma twoj sprzet kilosow nalatane? |
18-09-2018, 19:27 | #28 | |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Cytat:
|
|
18-09-2018, 19:42 | #29 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
jakbys tego nie demontowal, to i tak sie zapowietrzy.
|
18-09-2018, 21:53 | #30 |
ford::professional
Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
|
Odp: Powietrze w układzie paliwowym
Wątpię aby to był rozrusznik. Prędzej już akumulator jak rozrusznik. Mój rozrusznik ma 312kkm nalotu i działa bardzo dobrze.
Poza tym skoro masz bąbel powietrza w rurce to skądś się tam wziął i to na tym bardziej bym się skupiał niż na rozruszniku. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 |