![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2017
Skąd: Burzenin
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 1.8 Pb/LPG
Rocznik: 2001
Postów: 12
|
![]()
Witam koledzy mam problem. Regulowalem luz zaworowy w mondeo mk3 1.8 duratec i wszystko robilem zgodnie z TIS az stanalem w momencie gdzie musze zalozyc kola zebate walkow wraz z lancuchem... za nic nie moge nalozyc drugiego kola, jakby lancuch byl za krotki... wszystko robione jak w instrukcji a i tak problem ;/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 19-05-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus mk3
Silnik: 1,6 ecoboost, 150 kM
Rocznik: 2011
Postów: 538
|
![]()
Napinacz cofnięty i zablokowany ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2017
Skąd: Burzenin
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 1.8 Pb/LPG
Rocznik: 2001
Postów: 12
|
![]()
No niby tak, ale na innej grupie kolega pisał żeby odkręcić śrubę blokująca ślizg i cofnąć ślizg łańcuchem i dopiero wkręcić bo może do końca się nie cofnal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 19-05-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus mk3
Silnik: 1,6 ecoboost, 150 kM
Rocznik: 2011
Postów: 538
|
![]() Cytat:
Zakładasz lewy ślizg i dopiero składasz cofnięty i zablokowany napinacz. Powtarzam-napinacz musi się cofnąć do końca, trzeba go odblokować i zabezpieczyć trzpieniem. Przez ten otworek szpikulcem zdaje się zwalniasz zapadkę, ściskasz palcami i blokujesz trzpieniem....ślizgiem go nie cofniesz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
Coś mi się wydaje że kolega nie poluzował śruby na wale korbowym
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2017
Skąd: Burzenin
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 1.8 Pb/LPG
Rocznik: 2001
Postów: 12
|
![]()
Wybaczcie ale nie wspomniałem że nie zdejmowałem wgl obudowy rozrządu bo do regulacji luzów nie jest to konieczne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
poluzowałeś śrubę wału korbowego?
zablokowałeś napinacz? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 19-05-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus mk3
Silnik: 1,6 ecoboost, 150 kM
Rocznik: 2011
Postów: 538
|
![]()
Jak nie zablokowałeś napinacza to teraz wielkie D Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wkręca się śrubkę w obudowę, tylko nie pamiętam jakiej długości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2017
Skąd: Burzenin
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 1.8 Pb/LPG
Rocznik: 2001
Postów: 12
|
![]()
Kolego Mirek powiedz mi po co miałbym luzować śrubę na wale korbowym ? Nawet instrukcja tego nie przewiduje bo to nic nie da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 19-05-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus mk3
Silnik: 1,6 ecoboost, 150 kM
Rocznik: 2011
Postów: 538
|
![]()
Nie trzeba wcale luzować śruby wału.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
benzyna , mk3 , mondeo , rozrząd |
|
|