![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-07-2011
Model: fusion
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 4
|
![]()
Witam wszystkich, postaram się dokładnie opisać mój problem i mam nadzieję że pomożecie mi go rozwiązać.
Wracając samochodem z warsztatu ( wymiana drzwi i słupka z powodu kolizji) zauważyłem że kilka razy mrygneły mi kontrolki od ręcznego i Airbagu. kiedy wróciłem do domu i odstawiłem samochód na dosłownie kilka minut nie mogłem go odpalić - kontrolki sie zapaliły i część zgasła prawidłowo lecz podczas próby odpalenia wszystko na tablicy zgasło myśląc że to akumulator podłączyłem go do prostownika. Po naładowaniu dalej to samo, czasami po przekręceniu kluczyka słychać jak pyka ( bardzo szybko) przekaźnik w skrzynce bezpieczników (bodajże od pompki paliwa). Gdy go odpaliłem na hol< wiem że nie powinienem > odpalił od razu lecz było słychać pykanie w "skrzynce" pod kierownicą (chyba to jest jakiś przekaźnik od centralnego zamka) no i wariowały kontrolki na tablicy.No i nie wiem czy to ważne ale po naprawie samochodu nie działa otwieranie centralnego zamka <zamyka wszystkie drzwi lecz na naprawianej strony nie otwiera>. Proszę o pomoc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fusioneer
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-12-2009
Skąd: FZ
Model: Fusion Trend Gold-X
Silnik: DuraTec 1.4 (FXJA)
Rocznik: 2009
Postów: 686
|
![]()
Powiem tak: z tego, co opisałeś, to Twojego problemu raczej nie rozwiąże Forum, tylko natychmiastowa interwencja reklamacyjna w warsztacie, w którym spaprano dość poważną robotę. Masz najprawdopodobniej źle "połataną" instalację elektryczną.
__________________
Signature coming soon... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-07-2011
Model: fusion
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 4
|
![]()
Instalacja z tego co wiem nie była ruszana tylko podłączone "kostki" do drzwi<samochód po przyjechaniu z warsztatu był odpalany kilku krotnie i pracował dobrze>. Będąc teraz przy samochodzie postanowiłem sprawdzić woltomierzem napięcie na akumulatorze i zobaczyłem że na pozycji 1 stacyjki wynosi ono 11-12v a gdy przekręcę stacyjne tak żeby rozrusznik zaczął kręcić to słychać tylko "pykniecie" (napięcie na aku nie spada) i gaśnie na chwilkę (30s może trochę dłużej) cały licznik.
Ostatnio edytowane przez krzyspl18 ; 18-07-2012 o 21:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Fusioneer
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-12-2009
Skąd: FZ
Model: Fusion Trend Gold-X
Silnik: DuraTec 1.4 (FXJA)
Rocznik: 2009
Postów: 686
|
![]() Cytat:
Piszesz o wymianie słupka - trochę ciężko uwierzyć, że obyło się to bezinwazyjnie dla instalacji elektrycznej. Otwórz drzwi, rozbierz gumowy przepust i zdejmij poszycie drzwi - przejrzyj ich robotę pod kątem stanu okablowania - czy nie ma przetarć, jakiegoś "sztukowania" taśmą izolacyjną, etc. A propos: 11-12V, to trochę mało. Może zanim jednak dobierzesz się do instalacji, podładuj jeszcze akumulator lub pożycz od sąsiada, aby upewnić się, czy Twój nie jest "padnięty". W ten sposób zostanie wyeliminowany jeden "podejrzany".
__________________
Signature coming soon... ![]() Ostatnio edytowane przez Jitter ; 18-07-2012 o 21:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-07-2011
Model: fusion
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 4
|
![]()
Jutro rano spróbuje podłączyć drugi akumulator albo ten wrzucę do drugiego samochodu i sprawdzę jak kręci. Jeśli chodzi o te gumowe przeguby to odłączę je od wymienianych drzwi oraz spróbuje sprawdzić kable idące przy progu. Dzięki za zainteresowanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ps.: napięcie chyba jednak powinno spadać po przekręceniu stacyjki? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
witam
wróć do warsztatu i niech dokręcą przewód masowy |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-07-2011
Model: fusion
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 4
|
![]()
Problem rozwiązałem dzisiaj po południu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. @MIREKTERAZPOLSKA masz racje nie łączył przewód masy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2015
Model: fusion
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Postów: 10
|
![]()
Drodzy Koledzy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam problem z migającym licznikem raz swieci ok a za chwile miga albo gasnie i po chwili się właczy . Co z nim może być ? Gdzie szukac problemu ? |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
fusion , instalacja elektryczna |
|
|