|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-09-2018, 12:52 | #41 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Polska Pn-Zach
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 (180KM)
Rocznik: 2018
Postów: 105
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
Cały czas był zapchany więc nie miałem nic do stracenia i podgrzałem go trochę na gazie. Jak wystygł przepłukałem płynem do czyszczenia zacisków hamulcowych i jest drożny.
Teraz ważne pytanie - czy mogłem coś zepsuć w środku tym podgrzewaniem? Zakładam, że zawór w normalnych warunkach też się rozgrzewa więc takie podgrzanie to dla niego nic nadzwyczajnego. Chyba nie było wewnątrz jakiś plastikowych uszczelek??? W tej chwili jest tak, że można w miarę swobodnie go przedmuchać (z lekkim oporem)- czy mogę go bez obaw zamontować? Mam nadzieję, że nie spalę samochodu? |
01-10-2018, 09:43 | #42 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
To ustrojstwo jest permanentnie podgrzewane pewnie do wyzszych temperatur, niz Ty je podgrzales.
Zamontuj w filtrze i zobacz jak sie sprawuje |
01-10-2018, 16:26 | #43 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Polska Pn-Zach
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 (180KM)
Rocznik: 2018
Postów: 105
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
No i chyba zadziałało!!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W załączeniu screeny z Forscana przed i po. Lucas4891 - Dziękuję za pomoc i opiekę merytoryczną! |
02-10-2018, 16:21 | #44 |
ford::beginner
Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 03-09-2016
Skąd: Warszawa
Model: Ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI 163km
Rocznik: 2013
Postów: 31
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
A jakie powinno być prawidłowe wskazanie temperatury świecy żarowe dpf?
|
02-10-2018, 16:35 | #45 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Polska Pn-Zach
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 (180KM)
Rocznik: 2018
Postów: 105
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
nie wiem czy można to w ogóle sprawdzić jakoś. Obok świecy jest coś wetknięte z czarnym przewodem ale nie wygląda to na czujnik.
|
19-11-2018, 21:33 | #46 |
ford::amateur
Imię: Michał
Zarejestrowany: 01-09-2018
Skąd: Zgierz
Model: S-max
Silnik: 2,0 diesel 163 KM
Rocznik: 2010
Postów: 8
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
A czy trudno wykręcić to całe ustrojstwo z filtra? Mocno to jest zapieczone? Pytam, bo mam całość na wymianę i nie wiem czy próbować to samemu wymienić ... czy jechać z tym do mechanika i dać się "kroić"? Jakie tam jest dojście do tego w Smaxie w DW10C?
|
23-07-2019, 19:08 | #47 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 TDCi 200KM AT
Rocznik: 2013
Postów: 135
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
Odgrzebię, mam ten sam błąd w moim Mondeo 2.2 TDCi 2013 ;/
Temat dotyczy S-Max'a, ale z tego co widzę to chyba ta sama historia co w Mondku? Przy okazji opisy z forscana, bo ktoś w wątku wspominał, że nie pamięta, który co oznacza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. DPF_LOAD 49.29 % Wartość procentowa maksymalnego nagromadzenia sadzy w układzie DPF - Zakładana pętla zamknięta DPF_SOOT_LD 102.48 % Wartość procentowa maksymalnego nagromadzenia sadzy w układzie DPF - Zakładana pętla otwarta Błąd wyskoczył mi dzisiaj w drodze do pracy - skasowałem, bo miałem z 20 innych od odłączenia aku kilka miesięcy temu i nie wiedziałem, który to był... W drodze powrotnej wyskoczył jednak ponownie i teraz już wiem na 100%, że to ten (jest jeden w PCM). Chętnie sam bym się za to zabrał, ale nie mam warunków, a kanał u teścia 150 km ode mnie, tyle że z waszych opisów nie wiadomo czy wykręcę tą świecę. Może to być więc podróż w jedną stronę i pewnie jutro zdecyduję się na wymianę u mechanika w mojej miejscowości. Ciekawe ile sobie policzą, ale patrząc na cenę ~1000 zł za komplet (jakby świecy nie dało się wykręcić) to może być słono. Tak tylko jedno pytanko: na allegro sporo jest używanych DPF'ów razem z okablowaniem - myślicie, że warto spróbować czy darować sobie i lepiej wymienić na nowe? Ps. Myślałem też o usunięciu DPF'a, ale to kłóci się z moim sumieniem i tym, że wybrałem MK4 FL właśnie m.in. z uwagi na bezproblemowe wypalanie, a tu taki zonk ;/ [EDIT]: I czy wie ktoś, czy jest różnica w tym zaworze pary paliwa między 2.0, a 2.2? W linku do sklepu jest tylko 2.0 i generalnie ciężko to gdzieś znaleźć do 2.2, więc zakładam że się różnią, ale może ktoś próbował przypasować z 2.0?
__________________
Był Focus 1.6 FL '02 || Mondeo MK4 HB '08 140 KM TDCI || Mondeo MK4 KB '12 203 KM EB MPS6 || Mondeo MK4 KB '13 140@163 KM 2.0 TDCi Ostatnio edytowane przez Aludan ; 23-07-2019 o 19:16 |
23-07-2019, 20:16 | #48 |
ford::specialist
Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-08-2017
Skąd: Chodzież
Model: S-max mk2/Grand C-max/Fiesta
Silnik: 2.0 tdci 180KM / 1.6 tdci 115KM / 1.0 82KM
Rocznik: 2016r/2011r/2017r
Postów: 622
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
Oj cos chyba slabo szukałeś czy bedzie pasowac od 2.0
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Oczywiscie sama swieca kosztuje o wiele mniej, tylko czy uda się ja wykręcić, ja osobiście założył bym czesci nowe, bo nie wiadomo co kupisz Ostatnio edytowane przez AJU ; 23-07-2019 o 21:21 |
23-07-2019, 20:43 | #49 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 TDCi 200KM AT
Rocznik: 2013
Postów: 135
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
Cytat:
Cytat:
Sama świeca to jak widzę taka? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] A no i jeśli urwę gwint to rozumiem, że wtedy do wymiany cały "zawór pary paliwa", w sensie że nic poza nim (gwint w zaworze) nie uszkodzę w DPF'ie?
__________________
Był Focus 1.6 FL '02 || Mondeo MK4 HB '08 140 KM TDCI || Mondeo MK4 KB '12 203 KM EB MPS6 || Mondeo MK4 KB '13 140@163 KM 2.0 TDCi Ostatnio edytowane przez Aludan ; 23-07-2019 o 20:47 |
||
23-07-2019, 21:20 | #50 |
ford::specialist
Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-08-2017
Skąd: Chodzież
Model: S-max mk2/Grand C-max/Fiesta
Silnik: 2.0 tdci 180KM / 1.6 tdci 115KM / 1.0 82KM
Rocznik: 2016r/2011r/2017r
Postów: 622
|
Odp: kod błędu PCM DTC P244C:00-6D
Swieca raczej taka bo i taki numery są podane przy całym zaworze par.
Jak urwiesz świecę to jak widzisz nic nie wpadnie do dpf-a bo jest inna sruba wkrecany w filtr, a czy uda się odkrecic ? Niektórym sie udało ale przy takiej czynności trzeba spokoju i nic na siłę no i palnik bylby wskazany |