![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#2101 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,700
|
![]()
Do odważnych świat należy. Samo odczytanie konfiguracji, przy sprawnym aku i dobrym kablu raczej nie uszkodzi auta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Kalisz
Model: Ford Escape 2018r.
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2018
Postów: 405
|
![]()
Kabel sprawny od Viakena STN1170, aku raczej też ale czy aż tak odważny jestem oj chyba nie. Się zobaczy ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2103 | |
ford::professional
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 07-11-2013
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4 kombi ghia
Silnik: 2.0 Pb + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 1,110
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]()
Nie rozumiem, jaki jest problem sprawdzić to "organoleptycznie". Prosisz kolegę, by jechał za Tobą w bezpiecznej odległości i wykonujesz awaryjne hamowanie. Po co zaraz grzebać w konfiguracji?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2105 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,684
|
![]() Cytat:
Nie trzeba nic "odważnie" czytać z samochodu ani też jeździć 100km/h z kolegą "na zderzaku" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 20-06-2018
Skąd: Strzelin
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
Witam mam pytanko potrzebuje program do mk 3 2005r bo ten co podany jest nie łączy mi się z moim mondziakiem A zaś z c-maxem 2008 bez problemu proszę o pomoc bo muszę pousuwac błędy. A i czy moj mondziak ma jakieś ukryte funkcje typu doswietlanie zakretow itp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 | |
ford::professional
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,151
|
![]() Cytat:
Wtedy tylko drugie auto i żona. ![]() Stop ewentualnie można sprawdzić w nocy w ciemnym otoczeniu patrząc w lusterko. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Kalisz
Model: Ford Escape 2018r.
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2018
Postów: 405
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2109 |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 19-01-2016
Skąd: Warszawa, Wawer
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 133
|
![]()
Witam,
mam pytanie jak zmieniam zegary w Mondeo z małego wyświetlacza na C+ to zmieniamy w konfiguracji coś w związku z tym czy nie ?? p.s. wiem że trzeba kopie konfiguracji zapisac w zegarach itp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 | |
Junior Moderator
![]() Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,033
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diagnostyka , elmconfig |
|
|