Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-11-2018, 19:40   #1
samy1122
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 04-11-2018
Model: Mk2 lift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 3
Domyślnie 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

Witam,mam na oku zakup focusa mk2 lift 2.0 benzyna oznaczenie silnika SYDA + fabryczny lpg BRC z 2009r z Włoch,udało mi się znaleźć fajny egzemplarz tylko trapi go jeden problem.Samochód musi zakręcić nieco dłużej aby zapalił,około 2-3 sek,kiedy już zapali obroty falują tak od 1000 do 700,na ciepłym i na zimnym silniku.Również przy załączeniu z benzyny na lpg obroty spadają podnoszą się i wracają do około 800,z lpg na benzynę jest podobnie.Jeździłem nim około 30 km i przy dojeżdzaniu do skrzyżowania obroty również tak falują za każdym razem.Auto ma niby 166 tys km. przebiegu.Dziś sprawdziłem osad w rurze wydechowej i jest taki bardzo czarny,klejący....co to może oznaczać?Z rury wylatuje bezbarwny dym bez żadnego podejrzanego zapachu.Myślałem że to mogą być świece albo cewki ale niepokoi mnie ten czarny osad w rurze wydechowej,bo podejrzewam że silnik może spalać olej...Czytałem,szukałem że mogą to być klapki w kolektorze ssącym jednak zaniepokoił mnie trochę ten czarny osad w rurze.Rozmawiałem też z mechanikiem powiedział że do zrobienia mogą być też uszczelniacze zaworów skoro auto ma fabryczne LPG.Z tego co czytałem może to być też wina świec,cewki,kabli,nieszczelności w układzie dolotowym,brudnej przepustnicy,EGR-U,silnika krokowego.Proszę o poradę.Pozdrawiam.


Ostatnio edytowane przez samy1122 ; 04-11-2018 o 19:46
samy1122 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-11-2018, 23:16   #2
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

albo remontu głowicy i wymiany pierścieni.
Wlicz sobie remont w koszta, utnij cene i jak warto bierz auto z nastawieniem na remont silnika
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2018, 04:26   #3
samy1122
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 04-11-2018
Model: Mk2 lift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 3
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

Tak też właśnie mam to w głowie że taka możliwość i remont głowicy albo nawet całego silnika biorę pod uwagę...Nie daleko mnie jest firma która robi remonty jeśli chodzi głowicę to wliczyłem Sobie planowanie głowicy+frezowanie gniazd zaworowych+wymiana zaworów kompletna i za to około 700zł plus dodatkowo jeszcze uszczelki i robota mechanika za rozłożenie i złożenie silnika.Może trzeba też będzie robić coś innego w silniku np.planowanie bloku,szlif itd.Jeśli do zrobienia byłaby sama głowica to bez tragedii jak dla mnie gorzej jeśli doszłyby inne rzeczy czyli cały silnik.Co do pierścieni to nie myślałem o nich bo auto nie dymi na żaden podejrzany kolor...ani nie śmierdzi...
samy1122 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2018, 16:11   #4
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

zdejmując głowicę nie warto ich nie wymienić. licz ok 2500 - 3000 z robocizna za całość i negocjuj auto jak reszta fajna.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2018, 17:32   #5
gibaj
ford::professional
 
Avatar gibaj
 
Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,502
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

Głupi gaz pewno narobił robotyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Powtarzam gaz jest do kuchenek i zapalniczek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
gibaj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2018, 18:24   #6
hindus
ford::expert
 
Avatar hindus
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,561
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

Zaniedbany silnik? #winaLPG Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hindus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2018, 20:46   #7
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

no, ale ile kasy zostaje w kieszeni po jeździ ne LPG i mimo remontów silnika.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-11-2018, 16:41   #8
samy1122
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 04-11-2018
Model: Mk2 lift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 3
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

Tak dokładnie,jeżdziłem dieslem,benzyna i lpg obecnie uważam że właśnie ten rodzaj paliwa jest najlepszy najtańszy,A to że lpg niszczy silnik,nie koniecznie bo znam przypadki gdzie na lpg było zrobione +400 tys km i nic z silnikiem się nie działo,trzeba tylko dbać,pilnować wymian,w przypadku tego silnika też luzów zaworowych.
samy1122 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-11-2018, 16:51   #9
Hooch180
ford::professional
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

Też jestem zdania że dobrze wyregulowana instalacja LPG jest bardzo dobrym sposobem zasilenia samochodu.

Pewno wyzwiecie mnie i mojego Ojca od heretyków, ale zagazowaliśmy 5-cio litrowego mustanga. Oszczędności są na poziomie 1200zł miesięcznie (auto używane codziennie). Taka kwota nie leży na ulicy.

A dokupi nie wiesz, że to auto jest zagazowane to nie poznasz.
Hooch180 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-11-2018, 19:15   #10
krzysiek47
ford::average
 
Imię: krzysiek
Zarejestrowany: 02-01-2016
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2006
Postów: 125
Domyślnie Odp: 2.0 + LPG - Falujące oborty na biegu jałowym.

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ha na pewno o tym nie pomyślę aby kogoś wyzywać od słusznie podjętej decyzji a gadanie, tak jak tutaj @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jest totalną bzdurą. Sam mam w swoim Focusie założony gaz i sama przyjemność z pozostającej kasy w kieszeni po tankowaniu, po co przepłacać za coś, jak można na chwilę obecną jeździć za litr 2.49, taka jest cena w Zielonej Górze.
krzysiek47 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:14.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.