![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,352
|
![]()
Kwestia ustawienia ciśnienia,jak za wysokie oryginalny lakier precyzyjnie usunie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::advanced
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 01-05-2017
Skąd: Słupsk
Model: Mondeo MK2, MK4
Silnik: MK2-1.8 Zetec E, MK4-2.0 DW10C 163KM
Rocznik: MK2-12.1997, MK4-06.2010
Postów: 278
|
![]()
Mogla byc w fabryce przesuszona baza. To czesta przyczyna powstania zdrapek.
Druga przuczyna to papudeavkie malkwanie na tanszym nitrze, bo szkoda hajsu na rozpuszczalnik. To jednak nicht Ford werke gemachen Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,352
|
![]()
Spotkałeś się kiedykolwiek z przesuszoną bazą? Nitro w klarze w fabryce?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::advanced
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 01-05-2017
Skąd: Słupsk
Model: Mondeo MK2, MK4
Silnik: MK2-1.8 Zetec E, MK4-2.0 DW10C 163KM
Rocznik: MK2-12.1997, MK4-06.2010
Postów: 278
|
![]()
Nie spotkalem. To byla luzna uwaga. Ostatnie moje zdanie wyraznie o tym mowi.
Zderzak mogl byc np poprawiany i cos poszlo nie tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,352
|
![]()
Gwarantuję ci że jakość lakierów renowacyjnych (używanych do napraw) będzie i tak dużo gorsza od lakieru fabrycznego,zarówno w kwestii twardości jak i przyczepności do podłoża.
|
![]() |
![]() |