![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
![]()
W fokusie mk2 też chlupie, więc to jakaś kontynuacja tradycji projektowej.
:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ford::expert
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-11-2015
Skąd: KRA
Model: MK5
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 2,054
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
![]()
To nie jest zabawne, jeno żałosne. W tej firmie liczebność zespołu projektującego wygląd jest chyba większa niż wszystkich innych razem wziętych odpowiedzialnych za całą resztę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 19-08-2018
Skąd: Randers
Model: Escort Mk1/Mondeo Mk4
Silnik: 1.1/2.0 TDCI
Rocznik: 1971/2010
Postów: 48
|
![]()
Dzięki. Czyli TTTM. Bo już myślałem, że zbiornik się oberwał. Zostaje się do tego przyzwyczaić, choć jest to irytujące.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|