![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#61 |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,049
|
![]()
Wiem, że koszty będą spore, ale ja kupiłbym nową turbinę w ASO.
Regenerowane turbiny są zawsze niepewne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
|
![]()
No i jestem po wymianie turbosprężarki na nową. Koszt całkowity 5200 zł.
Szczegółowy kosztorys (części) w załączniku
__________________
Moje Mondeo: Ford Mondeo MK4 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S Panther Black 2012 Full Spec |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ford::beginner
![]() Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 30-10-2016
Model: smax
Silnik: ecoboost 2.0
Rocznik: 2012
Postów: 13
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez dzygit ; 16-09-2018 o 19:30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Racibórz
Model: MK4 Ecoboost 240 KM PS
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM PS
Rocznik: 2012
Postów: 135
|
![]()
Również jestem po wymianie kolektora na żeliwny. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak to u mnie wyglądało. Zobaczymy jak się będzie to sprawować. Jak narazie, auto odzyskało wigor. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=158878 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-12-2017
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 29
|
![]()
Tom_3000 przy jakim przebiegu turbina uległa awarii ? I jesli można wiedzieć jaki był łączny koszt wymiany/naprawy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Racibórz
Model: MK4 Ecoboost 240 KM PS
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM PS
Rocznik: 2012
Postów: 135
|
![]() Cytat:
Przebieg 152 tys. Koszt 2,5 tys Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=158878 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ford::amateur
![]() Imię: JANUSZ
Zarejestrowany: 06-01-2019
Skąd: Kędzierzyn
Model: Mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 2
|
![]()
Panowie podobny problem mnie łapie p0234 i usterka silnika. Tyle tylko,że są dni kiedy mogę kręcić auto na maksa A są dni, że lekko pedały gazu i Chek....
Na moje rozumowanie to albo brudne łopatki, zacinajacy się gruszka lub pierbung....... Czy wam kiedy mieliście pęknięcia kolektora zawsze wpadal chek kiedy tylko chcieliście to wywołać?????? Silnik 2.0 ecoboost 203km Ostatnio edytowane przez janusz19772 ; 17-02-2019 o 09:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
|
![]()
U mnie zachowywał się dokładnie tak samo. Sporadycznie błąd 2-3 razy. Pęknięty kolektor.
__________________
Moje Mondeo: Ford Mondeo MK4 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S Panther Black 2012 Full Spec |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 26-09-2017
Skąd: Wrocław
Model: SMAX
Silnik: 2.0 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 13
|
![]() Cytat:
Działaj w kierunku wymiany/naprawy turbiny. Albo w ASO (ja tak zrobiłem) albo poza ASO (tak jak zrobiło kilka osób w tym wątku). Powodzenia! Maciek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
ford::amateur
![]() Imię: JANUSZ
Zarejestrowany: 06-01-2019
Skąd: Kędzierzyn
Model: Mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 2
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|