![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-03-2012
Model: ford focus
Silnik: 2.0 tdci 163km
Rocznik: 2013
Postów: 330
|
![]()
To zależy jak śruba koła pasowego będzie chciała się odkręcić. Jeśli pneumat nie da rady, to koło zamachowe trzeba zablokować. Jeśli chcesz zrobić to porządnie to i tak trzeba ściągnąć rozrusznik, żeby wał ustawić w gmp. Ostatnio u mnie w focusie był problem z odkręceniem tej śruby. To chyba jakaś zakała tych silników.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 04-08-2009
Skąd: Gdynia
Model: Mondeo MkIV Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]()
Panowie za chwilę czeka i mnie rozrząd.
Nurtuje mnie tylko obrazek/pozycja 11 z procedury Removal i obrazek/pozycja 1 z Installation. Tam jest pod jedynką Make sure that a new component is installed. Moje pytanie o jaką część chodzi - jakieś uszczelnienie, bo nie widzę czegoś takiego w oficjalnym zestawie rozrządu Forda do tego silnika. Poradzicie zanim się dobiorę do tego sam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-05-2013
Skąd: Wrocław
Model: smax
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 35
|
![]()
Witam.
Bolec do blokady koła zamachowego ile dokładnie ma średnicy - bo jak daje pręt 6mm to co chwila łapie mi jakiś otwór w kole i nie mam pojęcia czy to ten otwór |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,189
|
![]()
Będzie łapał tam jest takie głupie koło, złap najpierw kółko wałka rozrządu.
Albo klasycznie tłok w TDC ale to wtrysk trzeba wyjąć A tak w ogóle to zmierz kompresje to też będziesz wiedział czy się przestawił. Pręt ciut mniejszy niż otwór, ok 8mm jak pamiętam, ale nie mam pod ręką żeby zmierzyć.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ford::amateur
![]() Imię: Bogusław
Zarejestrowany: 11-01-2019
Skąd: Rymanów zdrój
Model: S max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
![]()
Cześć wszystkim. Mam pytanie czy wymiana rozrządu w 2.0 tdci 130km S Max 2007 r Automat jest taka sama jak opisana w poście w tym samym miejscu są znaki blokady i schemat postępowania jest podobny na moje oko silniki są takie same jak na tym filmiku [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale jeśli mogę to proszę o info. Z góry dziękuję
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-03-2012
Model: ford focus
Silnik: 2.0 tdci 163km
Rocznik: 2013
Postów: 330
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ford::amateur
![]() Imię: Bogusław
Zarejestrowany: 11-01-2019
Skąd: Rymanów zdrój
Model: S max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
![]()
Mam na bank mam pasek górna osłona na 3 śrubkach dwie od góry trzecia niżej naj lepiej odkręcić zdejmując kolo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
to samo.. wymieniaj.. nie wiem po co ten wrzut z silnikiem fordkowskim wyzej..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-03-2012
Model: ford focus
Silnik: 2.0 tdci 163km
Rocznik: 2013
Postów: 330
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-07-2017
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 161
|
![]()
Mam Forda Kuga z 2.0 TDCi 136KM i miałem pecha bo zerwał się pasek rozrządu. Dlatego teraz poszukuję informacji czy jest to silnik bezkolizyjny czy kolizyjny ? Dodatkowo byłbym wdzięczny za udostępnienie instrukcji ustawienia/wymiany rozrządu w tym silniku na forum lub na e-mail [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Na początek muszę założyć i ustawić dobrze pasek aby ocenić zgrubnie uszkodzenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|