![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#2191 | |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 682
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez makinen ; 19-03-2019 o 06:50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2192 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-01-2018
Skąd: Radom
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 145KM
Rocznik: 2008
Postów: 89
|
![]()
To chyba kolega złapał jakieś wymalowane na czarno barwnikiem szroty. Nowa opona z bieżnikiem 6mm... To moje złachane z 2017r miały ledwo 6,3mm, więc już jest nieścisłość.
Niedługo zejdziemy tu na forum do normy 5,5mm bieżnika w nowych oponach. Do tej pory kupowałem nowe opony ze sklepów, z etykietami na bieżnikach i jeszcze nie spotkałem modelu poniżej 7,80mm. Ostatnio edytowane przez CasualLounge ; 19-03-2019 o 11:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2193 | |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 682
|
![]() Cytat:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2194 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 27-03-2014
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,271
|
![]()
Ale to mierzone jest do znacznika zużycia, czy całkowita wysokość?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2195 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 682
|
![]()
Całkowita.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2196 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-01-2018
Skąd: Radom
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 145KM
Rocznik: 2008
Postów: 89
|
![]()
I jaka jest historia tych opon? To są opony nowe ze sklepu? Czy nowe, po samochodzie demonstracyjnym w salonie?
Bo moje szmaty, niby nowe, miały raptem 6,4mm i na pewno nie były nowymi! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez CasualLounge ; 19-03-2019 o 16:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2197 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 682
|
![]()
Nowe ze sklepu. Z nalepkami i tak dalej. Kupiłem w luxopony czy jakoś tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2198 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-01-2018
Skąd: Radom
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 145KM
Rocznik: 2008
Postów: 89
|
![]()
To albo są to opony, które wyszły na inny, gorszy rynek niż PL lub miernikowi należy się kalibracja lub wymiana baterii.
Posłużę się przykładem z sieci, gdzie były mierzone Primacy 3 (po przejechaniu kilkuset km): Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez CasualLounge ; 19-03-2019 o 17:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2199 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 17-09-2012
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2014
Postów: 42
|
![]()
Ja tradycyjnie zostaję przy Uniroyal Rain Sport 3. Sprawdziły się w Mondeo, teraz zakupię do S-maxa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2200 | |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 40
|
![]()
Według mnie różnice wynikają z nie prawidłowego mierzenia (nie prostopadłe mierzenie w stosunku do bieżnika)lub nie sprawnym( brak kalibracji) urządzeniem. Moje Savy UHP2 pokrywają się z wartościami Dębica UHP2 i wynosza ok 7mm. Z drugiej strony 7mm to zbyt mało według mnie, wartości nowych opon powinny być ok 8-9 mm. Nie ukrywam ze zawiodłem się na savie jesli chodzi o głębokość bieżnika
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |