Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-04-2019, 17:49   #321
mareqm
ford::beginner
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 16-02-2015
Skąd: Mazowsze
Model: Focus
Silnik: 1,0 125 KM
Rocznik: 2018
Postów: 35
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Cytat:
Napisał tryhp3 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bez lusterek MK4 jest o 2 mm szersze.
A tego nie zauważyłem. Dzięki za informację.

Wracając do Key Free. Mam samochód z 2018 i już nie ma otwierania tylnych drzwi. Podobno było tylko w egzemplarzach z początku produkcji.

mareqm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 18:06   #322
yataz
ford::average
 
Zarejestrowany: 26-10-2018
Model: Focus MK4 Kombi ST-Line
Silnik: 1.5 182 KM @ 222 KM
Rocznik: 2019
Postów: 184
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Cytat:
Napisał mareqm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A tego nie zauważyłem. Dzięki za informację.

Wracając do Key Free. Mam samochód z 2018 i już nie ma otwierania tylnych drzwi. Podobno było tylko w egzemplarzach z początku produkcji.

Ja mam produkcję 2019 i mam key free we wszystkich drzwiach.
yataz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 18:20   #323
jvc
Feel The Difference
 
Avatar jvc
 
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Cytat:
Napisał Matych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
O gustach się nie dyskutuje,ale miałem okazję przetestować ten samochód bardzo dokładnie, i rozumiem że może ktoś chce kompakt.Zapewniam Cię że focus a mondeo to przepaść jeśli chodzi porównanie w każdej dziedzinie i kategorii porównawczej mimo że mondeo ma już 6 lat od premiery(skrzyniaA8 porażka,spalanie -takie same jak w 1600kg 210konnym moim silniku ,komfort ,wykończenie wyciszenie,praca zawieszenia,odczucie wizerunkowe w środku wspomniane,zegary,przestronność wnętrza,i teraz jeszcze te cięcia.I zapewniam Cię że dobrze się targując na mondeo dostajemy 25 tysięcy rabatu bez większego problemu co czyni cenę tak podobną że nawet bym się nie zastanawiał.
Nie do końca się zgodzę, być może myślisz tylko swoimi kategoriami.
Po co mi dwa mk5 pod domem? Owszem żona lubi jeździec mondeo ,ale dla niej jest po prostu za duży ten samochód min. do parkowania.
Wersja St-Line w porównaniu do mk5 to dwa zupełnie nie podobne do siebie samochody,focus wygląda jak by miał co najmniej 200KM pod maską, mondeo jak limuzyna.
Cena? Jak już koledzy wcześniej wspominali. Na mondeo dostałem 26tys. zł rabatu, na focusa 23tys zł. Jednak nadal różnica w cenie miedzy nimi to 30 tys. zł.


Prowadzenie w focusie myślę że jest lepsze od mondeo, choć tu muszę jeszcze porównać focusa i mondeo na letnich gumach.
Zawieszenie świetnie tłumi i nie jest głośne w obu samochodach.


Miejsce w środku? Mam wrażenie że na długość z tyłu jest więcej miejsca w focusie niż w mondeo.
Oczywiście mondeo to klasa wyżej od focusa więc różnice w wykończeniu, jakości materiałów w środku będzie bo to normalne.
__________________
Pozdrawiam
Mirek




Mój mondek
...Powered by heko...


Bądź
NIEBIESKI-zarejestruj się





jvc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 18:24   #324
damiancd
ford::average
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 25-02-2019
Skąd: Bydgoszcz
Model: brak
Silnik: brak
Rocznik: 2000
Postów: 58
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

No tak, bo na Mondeo dostaje sie 25k rabatu, a na Focusa nie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. piękne wybieranie dogodnych sobie faktów, gdzieś już to chyba widziałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
damiancd jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 18:40   #325
Matti_k
ford::average
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 19-01-2017
Skąd: Kalety
Model: Ford Custom, Focus MK4,Transit MK8
Silnik: 2.0 Ecoblue 170 , 1.5 EB 182, 2.0 Ecoblue
Rocznik: 2017, 2019,2018
Postów: 87
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Cytat:
Napisał yataz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja mam produkcję 2019 i mam key free we wszystkich drzwiach.
Ja mam produkcję 16.01.2019 i też mam wszędzie
Matti_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 18:56   #326
tryhp3
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 910
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Może do różnych wersji ładowali różne key free. Jakie macie wersje?
Mam nadzieję, że i to zostanie w wersji Active. W sumie to by było logiczne bo ją produkują chyba od 2 miesięcy dopiero.

W innych markach też oszukują, ostatnio kolega odkrył w Tusconie, że według zamówienia ma chromowane klamki i coś tam jeszcze a dostał samochód bez tego.
tryhp3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 20:41   #327
mdmowski
ford::advanced
 
Avatar mdmowski
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 241
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Temat trochę zboczył z głównego wątku, o którym mowa, czyli wrażeniach z jazdy nowym Focusem, więc dorzucę swoje trzy, może trochę przydługie grosze.
Od miesiąca jestem posiadaczem Focusa MK4 Vignale, 2.0 EcoBlue 150KM, A8.
Auto praktycznie full opcja, bez przeszklonego dachu, pakietu palacza i BLISS, którego nie lubię.
Przesiadłem się z Mondeo MK4 Titanium, 2.0 TDCI 163KM, M6, którym zrobiłem ponad 100k km w około 4 lata.

Focusem przejechałem do tej pory ok. 3000 km.
Codziennie robię nim ok. 100 km - trasa + miasto. Do tego była jedna trasa Wwa-Zakopane w z powrotem (450 km x2). W weekend będzie kolejna, tym razem do Gdańska, więc będzie dodatkowa porcja danych do analizy.
Jeżdżę raczej dynamicznie.

Wnioski:

1. Wygląd.
Nowy Focus jest piękny, ale to wiadomo. Ruby Red + Vignale też robi wrażenie. Poniżej moja wisienka. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Imitacja drewna zamiast plastiku (jedynie twardy plastik przy podłokietniku), skórzana tapicerka, usportowiony wygląd, 18 cali i auto przestaje wyglądać jak zwykły kompakt.

2. Prowadzenie.
Auto prowadzi się rewelacyjnie. Brak zastrzeżeń co do jazdy, tak jak zdecydowana większość uważa, że tym autem jeździ się bardzo dobrze.
Mogę powiedzieć, że nawet na 18calach jest płynniej niż w Mondziaku na 16 calach, czym się osobiście zdziwiłem na plus.
Z reguły korzystam z komfortowego trybu, czasem przerzucam na sportowy, ale rzadko, bo komfort przy depnięciu idzie do przodu jak sport, a redukcja biegów w sportowym jest mocno szarpiąca.
Nie odczułem jeszcze, aby skrzynia biegów tak mocno szarpnęła, o czym czasem wspominaliście. U mnie chodzi 'płynnie' także przy dynamicznej jeździe. Możliwe, że coś z nią jest nie tak.
Przy mocnym przyspieszaniu wyje, racja, ciągnie prawie do 4000 obrotów, a ósmy bieg wrzuca przy 170km/h. Przy pedale 'nie do dechy' odgłos jest normalny.
Komfort vs normalny - mam wrażenie, że płynniej jedzie i wyprowadza auto z bujania po jeździe po nierównościach.
Łopatki przy kierownicy bardzo fajnie wspomagają jazdę nawet na automacie. Np. auto potrafi zejść prawie do 1100 obr/min przy monotonnej jeździe, czy do hamowania silnikiem.
Cichutko w środku, nawet w trasie przy 200km/h. Tak samo jak w Mondeo nie odczuwa się w nim prędkości. Przy większych prędkościach chleje AdBlue. Przy mocniejszym wietrze jednak mocniej nim buja niż Mondeo, zrozumiałe.
AdBlue - jak już wspomnieliście przy większych prędkościach chleje ostro. Zbiornik na jakieś 10000 km, choć mi już pokazuje, że będzie pusty przy ok. 4000km. Takie życie, i tak benzyna jest ostatnio tańsza od diesla...
Wszelakie czujniki zmierzchu, deszczu działają bardzo dobrze. Czujnik kontroli kierownicy (przy auto prowadzeniu) fajnie, że nie jest nadgorliwy. Czujnik zmęczania włączony, ale póki co się nie odezwał (nie było potrzeby). BLISS nie mam, nie lubię, nie wypowiem się.
Nagłośnienie bardzo fajne. Czysto i głośno. Nic nie brzęczy. Nie testowałem dłużej przy dużo większej mocy (a trochę jej ma), ale wiadomo, że to tylko auto, a nie zestaw Hi-Fi za 50k PLN. Dyskoteka na polu namiotowym? Bezproblemowo.
Co do jego pojemności osobowej jak i bagażowej to jest zadziwiająco pojemny. Jak na auto kompaktowe to jest bardzo przyzwoicie. Przeszedłem z Mondeo i nie odczuwam dyskomfortu, tam raczej był dodatkowy komfort na plus. Zarówno dla kierowcy jak i wszystkich pasażerów. Prosta, w kształcie prostokąta (100x60 [cm]) podłoga bagażnika oraz brak progu załadunkowego na plus. Jest nawet uchwyt na parasolkę pod półką (albo do czegoś innego, ale parasol idealnie tam pasuje).
Ostatnio podróżowałem we 4 osoby, z 4 plecakami trekkingowymi i 2 kompletami nart skiturowych z osprzętem w bagażniku (z wykorzystaniem tunelu) i luz, wszyscy siedzieli komfortowo, bagaże w bagażniku (poza nartami). Co więcej, auto nadal miało bardzo dużą moc i nie zamulało w trasie. Ciekawym rozwiązaniem jest niski tunel przy nogach na środkowym siedzeniu, jest raptem jakieś 5cm podwyższony względem całej podłogi i jest bardzo płaski.
Nic nie puka, nie stuka, także brak odgłosów z niespiętych przewodów CAN. Zmrożona buda także nie skrzypiała.
Mam tylko lekkie zastrzeżenia do dwumasy, bo mogłaby lepiej redukować drania przy spokojnej jeździe. Chyba, że tylko ja tak mam.
Klima dobrze działa, choć trochę brakuje nawiewu na tył. Czasem ciągnie po nogach, ale to kwestia konfiguracji.
Lusterka są OK, ja nie mam z nimi problemów, choć mogłyby się mocniej składać.

3. Spalanie.
Średnie spalanie przy mojej dynamicznej jeździe to ok. 7,5 l/100km, co uważam za dobry wynik przy tym automacie.
Dla osób z lżejszą nogą zejdzie się zdecydowanie poniżej 7l, nawet w okolice 6l.


4. Inne bajery i technologie.

Tempomat.
Bardzo dobrze działa zarówno adaptacyjny jak i inteligentny - w 99% nie ma problemów ze znakami. Inteligentny w nocy potrafi nie działać bez świateł drogowych.
Ale jak wspomnieliście brakuje, aby sygnał docierał także z dalszej odległości, bo na autostradzie na prawym pasie redukcja ze 120 km/h do 80km/h, nawet przy największej możliwej konfiguracji odległości, powoduje gwałtowne hamowanie około 50m za autem. Dla mnie nie problem, bo tak nie jeżdżę, ale potwierdzam mały mankament tempomatu.
W korkach też super się spisuje.

HUD - wyświetlacz przezierny.
Fajny przydatny bajer, dobrze wyświetla nawet przy mocno nasłonecznionej pogodzie. Można schować, skonfigurować co się wyświetla i gdzie (wysokość/szerokość), więc bezproblemowo zarówno dla niskich osób jak i tych 2m.

Kontrola pasa.
Fajna sprawa, gdy potrzebujesz puścić kierownicę i coś zrobić. Nie jest nadgorliwy, pierwsze ostrzeżenie po ok. 10-15sek od puszczenia, drugie po takim samym czasie i dalej dopiero daje sygnał głosowy.
Także w korkach zdecydowany plus w połączeniu z tempomatem.

Pre-collision detect.
Czasem nadgorliwy, np. gdy omijasz auto skręcające w prawo. Mam nadzieję, że nie będę musiał nigdy z tego skorzystać.

Autoparkowanie.
Akurat nie używam, bo potrafię, ale pobawiłem się tym i jest super gadżet.
Auto parkuje nawet prostopadle tyłem na naszych bardzo wąskich miejscach parkingowych. Czasem na pięć razy, a nie na raz, ale zaparkuje. Parkowanie równoległe (koperta) także bez zastrzeżeń.

Oświetlenie wnętrza.
W różnych kolorach to raczej bajer, ale dobrze, że można wybrać kolor i jego intensywność, a nawet całkowicie wyłączyć podświetlanie dodatkowe.

Osłony krawędzi drzwi
Fajna sprawa, że automatycznie się otwierają i zamykają i nie obijemy komuś drzwi, co najwyżej lusterko.

Hak.
Standard, odpinany, praktycznie niewidoczny. Szkoda, że elektryczny jest tylko w wersji kombi.

Spryskiwacze reflektorów.
Racja, nie włączają się przy każdym użyciu spryskiwacza (do przedniej szyby).

Podgrzewana kierownica, fotele.
Dobrze działa, regulacja 3 stopniowa. Może kierownica z lewej strony trochę mocniej grzeje niż z prawej, ale to szczegół.

Podgrzewane szyby.
Siatka jest na pełnej przedniej szybie, czego brakowało w Mondeo, gdzie boki nie były ogrzewane. Sprawne odmrażanie szyb oraz lusterek (i chyba dysz spryskiwaczy).

Ogrzewanie postojowe.
Jeszcze było trochę zimy w marcu, więc przetestowałem i ładnie oraz szybko auto rozgrzewało. Zasięg pilota bardzo duży. Plus możliwość zaprogramowania do dwóch programów automatycznych.

Schowki.
Duży, funkcjonalny schowek pasażera.
2 miejsca na kubki (+1 mały) OK, półeczka, podłokietnik trochę tandetny, ale OK.
Schowek na okulary jest całkiem duży, większy niż w Mondeo. Mieszczą się nawet okulary sportowe.
Przy włączniku świateł mały, ale przydatny.
Te w drzwiach są także OK.

Dywaniki podłogowe.
Miękkie, ładne, dobrze leżą, nie przesuwają się. Choć brakuje, szczególnie u kierowcy, aby pod dywanikiem podłoga była z tworzywa, bo zaraz może być dziura.

KeyFree.
Dobrze działa u mnie na wszystkich drzwiach, auto rocznik 2019.
Dodatkowo udało mi się znaleźć minimalistyczny pokrowiec ochronny na klucz, więc nie powinno być problemu z bezpieczeństwem.

FordPass.
Otwieranie/zamykanie auta, rozruch silnika - fajne bajery. Rozruch do konfiguracji na 5/10/15 minut.

Internet, modem.
Za darmo na start jest 3GB na 3 miesiące od Plusa. Można korzystać jak ktoś potrzebuje, ale głównie wystarcza Internet ze smartphone. Dostępne pakiety: 3GB/24h - 9zł, 10GB/msc - 29zł, 100GB/rok - 279zł.


5. Minusy.
-Brak automatycznego ryglowania drzwi. Wkurza, że jest taki standard, ale na szczęście łatwo można zmienić podłączając komputer.
-Auto start-stop. Z automatu włączone (poza trybem sport), można ręcznie wyłączać, ale mam nadzieję, że można to także wyłączyć komputerem.
-Adaptacyjne światła drogowe niestety nie sprawdzają się tak jak powinny. Jeszcze na jednopasmowej w 95% poprawnie wychwytują ruch i ładnie przyciemniają, lecz na dwupasmówkach porażka dla samochodów z naprzeciwka. Na szczęście zwykłe światła są bardzo dobre, pięknie doświetlają także i boki, są wystarczające.
-Głośny kierunkowskaz. Tzn. głośniejszy niż np. w Mondeo, może nie jest upierdliwy i da się do niego przyzwyczaić, ale wolałbym lekko go przytłumić.
-Kamera cofania. Jeszcze się nie nauczyłem z niej korzystać/jeździć, dosyć dziwny jest w niej obraz (jak dla niektórych obraz w lusterkach). Ale nie to jest jej minusem. Minusem jest jej automatyczna maksymalna jasność wyświetlacza, gdy wrzucimy wsteczny. W dzień - bezproblemowo, w nocy - mega żarówka w środku auta, która rozprasza przy kontroli tył/lusterka.
-18 calowe felgi odczuwalne przy parkowaniu - jednak promień zawracania i 'łamania' się auta jest trochę większy. Można się przyzwyczaić. W trasie oczywiście rewelacja, tak samo ich wygląd.
-SYNC3 - bez rewelacji, jest OK, parę funkcji, ale AndroidAuto to jest takie trochę prymitywne. Szczególnie mapy - Here z 2017roku (niby pojawiła się już aktualizacja oprogramowania...). Na szczęście można podpiąć smartphona(root), zrobić kopię obrazu i wrzucić co się chce na wyświetlacz. Minus - AA działa tylko po kablu. Jak ktoś ma lepsze metody obsługi wyświetlacza to z chęcią skorzystam.
-Ładowanie bezprzewodowe. Ogólnie fajne, ale półeczka jest trochę 'śliska' i smartphone lata -> rozłącza i wyświetla za każdym razem komunikat na wyświetlaczu, który z automatu nie gaśnie, trzeba kliknąć OK. Już mam podkładkę antypoślizgową i jest OK.
-Podłokietnik - twardy plastik, dosyć prymitywny.
-Pod dywanikiem kierowcy brakuje twardszej i trwalszej podłogi - po całości taka sama, materiałowa.
-Fotel kierowcy wygodny, elektryczny, ale bez pamięci.
-Klapa bagażnika otwierana elektrycznie tylko w wersji kombi. Tak samo hak. Szkoda, bo to dobre i wygodne rozwiązania.
-Wydech niby podwójny, ale jedna, lewa rura to tylko atrapa, aby ładniej wyglądało.
-Tylne kierunkowskazy mogłyby być podobnie LEDowe do przednich.


I chyba tyle moich wypocin. Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
Montował już ktoś wideorejestrator(y) w nowym Focusie?

Ostatnio edytowane przez mdmowski ; 04-04-2019 o 23:09 Powód: korekta
mdmowski jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 21:48   #328
jvc
Feel The Difference
 
Avatar jvc
 
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Cytat:
Napisał mdmowski Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
-Klapa bagażnika otwierana elektrycznie tylko w wersji kombi. .
Ja mam w HB otwieraną elektrycznie, tyle że już nie zamykaną.
__________________
Pozdrawiam
Mirek




Mój mondek
...Powered by heko...


Bądź
NIEBIESKI-zarejestruj się





jvc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 22:00   #329
stefanekmac
ford::average
 
Imię: stefan
Zarejestrowany: 25-02-2014
Skąd: Tomaszów Maz
Model: fokus stline
Silnik: 1500 ecoblue. 120 KM
Rocznik: 2018
Postów: 93
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Mam klekota więc hałas tej listwy przy zimnym jest. Koła 18 dzis weszły , a że kombi i brak tych adaptacyjnych amorków to będzie twardo. Wg miernika wulkanizatora ciśnienie 2,6- a komp pokazuje 2,3 Czujnik otwierania klapy nogą działa tylko czasem, aż się nudzi machać stopą, zaglądałem ale nie widzę gdzie on jest. Jest dźwięk ostrzegawczy, tyle e po otwarciu...np mazda zanim otworzy. Tablet przy cofaniu faktycznie bardzo wali po oczach. silnik słaby a spalanie z 2 tys 5,2. Tempomat aktywny zbyt nerwowo hamuje gdy samochód przed nami na pasie daleko.Ostatnio miałem dachy panoramy, tu czarno bardzo-wersja STline. Położyłem ceramikę i niewidzialną wycieraczkę na szybę. Chyba wywalę z kufra tę półkę.Dla mnie za małe lusterka zewnętrzne. Kolor desert blue, atrakcyjny.Cicho w środku. Ekranik na środku mały i w sumie monochrom, jakieś niebieskie kółko z prędkością tylko jest a tak czerń i biel.Czujki dotykowe keyles w klamkach słabe, czasem trzeba dotknąć kilka razy. Gdzie nabyłeś pokrowiec na klucz ?
stefanekmac jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2019, 22:46   #330
tryhp3
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 910
Domyślnie Odp: Wrażenia z jazdy nowym modelem

Cytat:
Napisał funuman Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Myślał ktoś z Was nad nową toyotą corollą?

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Można już składać zamówienia.
Byłem zdecydowany na MK4 ale bez wielowahacza nie mam zamiaru nawet podchodzić
Jeździłem sedanem 1.8 Hybrid. Jak ktoś mówi że Focus 1.5 EcoBlue 120 nie jedzie to proponuje się tym wynalazkiem przejechać. Jest też hybryda 2.0 ale tu będzie sporo drożej od Focusa w porównywalnej konfiguracji (Toyota na ten model daje 4% rabatu). Mi się generalnie to auto nie podobało, jedyny plus to deska z dobrych materiałów.

Cytat:
Napisał vegeciak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
albo poczekam na nowy silnik w Maździe 3, która co prawda też będzie miała belkę z tyłu, ale przynajmniej w kwestii wykonania wnętrza rozwala Focusa na łopatki. Powołując się na AG, praktycznie wszystkomająca wersja HIKARI z silnikiem 181KM ma kosztować ok. 125 tysięcy. Do przeżycia, za "semi-premium"...
Będzie więcej koni, ale moment obrotowy będzie 222 Nm, więc dalej będzie jechało na wysokich obrotach. Ale jakiś postęp jest. Do tego Mazda nie daje rabatów (no chyba że kupisz dwie Mazdy 3 to dostaniesz 4%). Poza tym, jest w niej bardzo mało miejsca, z tyłu to już tragedia. Malutkie okienka z tyłu. Malutki bagażnik. Małe drzwi (ja mam 190 cm, i dla mnie wsiadanie mega nie wygodne). Ale Mazda już tak ma. W tym aucie podobał się mi tylko wygląd (blacha i deska) i bardzo dobrej jakości kamera cofania.

Cytat:
Napisał mdmowski Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
usportowiony wygląd
Usportowiony to ST-Line. Vigniale to elegancik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Cytat:
Napisał mdmowski Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przy większych prędkościach chleje EcoBlue.
AdBlue

Cytat:
Napisał mdmowski Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
-SYNC3 - bez rewelacji, jest OK, parę funkcji, ale AndroidAuto to jest takie trochę prymitywne. Szczególnie mapy - Here z 2017roku (niby pojawiła się już aktualizacja oprogramowania...). Na szczęście można podpiąć smartphona(root), zrobić kopię obrazu i wrzucić co się chce na wyświetlacz. Minus - AA działa tylko po kablu. Jak ktoś ma lepsze metody obsługi wyświetlacza to z chęcią skorzystam.
AA w każdym aucie działa po kablu i jego wygląd też nie jest zależny od Forda.

Cytat:
Napisał mdmowski Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dodatkowo udało mi się znaleźć minimalistyczny pokrowiec ochronny na klucz, więc nie powinno być problemu z bezpieczeństwem.
A nie myślałeś nad czymś takim [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Przy kluczyku trzeba nosić taką jakby dodatkową małą kartę. Mi to proponowali w salonie w Krakowie za 1500 zł, a w Tarnowie sprzedali za 800 zł. Zrezygnowałem w sumie fabrycznego autoalarmu.
tryhp3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
mk4



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.