![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 05-12-2018
Skąd: Ząbki
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 8
|
![]()
Witam
Mam Galaxy 2.0.DTCI 163km 2011r. oraz problem z komunikatem "usterka silnika" . Jak wyskakuje komunikat samochód wchodzi w tryb serwisowy i kreci max 2.5 tys obrotów. Oczywiście zapala sie kontorlka check engine Wyskaskują dwa konkretne błędy po podłączeniu pod komputer: 1) P00BD64 masa zasysanego powietrza .Wartosc za wysoka 2) P013029 Sonda Lambda . Nieważny sygnał Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał takie błedy ? Dziękuję za podpowiedzi gdzie szukać usterki pozdr M |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
![]()
Na moje przepływka, a drugi wynika z pierwszego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 05-12-2018
Skąd: Ząbki
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 8
|
![]()
czy jest jakas procedura/manual sprawdzenia przepływomierza ? Czy ktoś z forumowiczów miał problem z przepływką i próbował ją czyścić?
Badać na pinach napięcie ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 14-09-2015
Skąd: Lidzbark
Model: Mondeo MkIV
Silnik: 2000
Rocznik: 2008
Postów: 22
|
![]()
Może to nie jest właściwy trop ale u mnie podobne objawy powodował czujnik kopiowania turbiny. Ten który znajduje się na gruszce.
Po wymianie na drugi problem nie powrócił. Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 05-12-2018
Skąd: Ząbki
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 8
|
![]()
Nie wiem czy miałem pecha, ale u mnie padła sonda lambda oraz przepływomierz.
Po wymianie na nowe w serwisie problem rozwiązany. Działa idealnie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodatkowo wymieniona poduszka pod silnikiem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Imię: Zenobiusz
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Śrem
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 63
|
![]()
Witam Wszystkich zainteresowanych Forumowiczów !Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dopadła mnie taka przypadłość,opowiadam; -po wymianie serwa hamulców, bo padło oraz po wymianie wysprzęglika(te dwie awarię jednocześnie) pali się na conversie ESP+ABS oraz naturalnie usterka silnika... Błąd jaki można odczytać to tylko; U2101 ABSy działają jak należy, jednak i tak coś jest zdecydowanie nie "halo". Najgorsze,że nie wiem gdzie zacząć poszukiwania. Czy moduł esp w tunelu pod ręcznym, czy to już po prostu pompa ESP...może jeszcze co innego go boli. Pacjent Mondeo MK4 2012r, tdci |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::amateur
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 08-04-2018
Skąd: Grudziądz
Model: Galaxy
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Witam, mam też Galaxy 2.0, objawy jak u PaulinaP, u mnie zaczęły się po wymianie filtra paliwa. Mam pytanie do PaulinaP, czy w tym miejscu zaznaczonym na czerwono, pod zaczepem (trzeba wypiąć) masz może pęcherzyk powietrza??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
Jeśli fenomen pojawił się po wymianie filtra paliwa to na 99% problem jest z o-ringiem pokrywy filtra.
Montaż na sucho tak się właśnie kończy |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::beginner
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 25-12-2015
Skąd: Minsk mazowiecki
Model: Galaxy mk3 2.0 tdci
Silnik: Diesel
Rocznik: 2008
Postów: 25
|
![]()
Ten pęcherzyk nic strasznego napewno nie jest przyczyną
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
Tylko że w tym miejscu nie może być żadnych pechezy powietrza
|
![]() |
![]() |