![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#331 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
+ [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i co 60 tys wymiana? Poprzedni wlasciciel robil w tamtym roku, ale teraz nie pamietam przebiegu. Mam na f.v. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
5l nie wystarczy. poza tym to wszystko juz jest opisane.. wiecej czytaj, mniej pisz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Czytam, czytam i czytam.
Podaje przyklady, tego co znalazlem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
ford::specialist
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 825
|
![]() Cytat:
Jak poczytasz trochę wątków na forum do będziesz zmieniał częściej. Ja słyszałem w serwisie skrzyń Maktrans w Warszawie zalecenie, żeby zmieniać co ok. 30 tys. km. i gość dość logicznie to uzasadnił - podczas pracy skrzyni tworzy się sporo syfu, którego filtr w 100% nie wyłapie, szczególnie ze zużywającego się stopniowo tłumika drgań skrętnych. Te drobiny mogą zaburzać pracę zaworów hydraulicznych sterujących pracą skrzyni. Ja bym zmieniał na pewno częściej niż co 60 tys. km, szczególnie jeżdżąc po mieście, gdzie skrzynia wykonuje dużo większą pracę niż po trasie. Pozdro
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
![]()
Nawet dealer Forda mnie uczulił w DE żeby co 40 000 wymieniać, nie co 60000.
__________________
_ |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Czy to normalne, że jak przełączam biegi ręcznie, pomiędzy P R itd., to czuję szarpnięcia?
Czy mogę sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów, w inny sposób niż przez korek z boku obudowy skrzyni? Przy zmianie biegów, mam wciśnięty hamulec nożny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 18-09-2018
Skąd: podlaskie
Model: Ford S Max
Silnik: Diesel 163 km
Rocznik: grudzień 2011
Postów: 44
|
![]()
Mam podobnie. Delikatne drgnięcia są. Odczuwa się to delikatnie - wchodzi drgnięcie w nadwozie, ale to raczej nie szarpnięcia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Gdzie w Gorzowie wymienię olej w PS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 04-04-2013
Skąd: Kutno
Model: S-max
Silnik: 1.8 Tdci / 2.0 Tdci
Rocznik: 2007 / 2012
Postów: 29
|
![]()
Dzisiaj wymieniłem olej w PS w SISAuto Łódź, ul szparagowa4
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Filtr oleju - 162zł olej ATF - 570 wymiana - 250zł Olej + fiter org.Ford Dodatkowo adaptacja (sami zalecali) + rozkodowanie VIN w cenie Auto od ostatniej wymiany przejechało 110kkm. Barwa oleju żółta (ciemna - było już widać przepracowanie). We filtrze i w oleju nie było opiłków. Myślę, że jeszcze parę latek PS pośmiga Ostatnio edytowane przez Marcin Pop. ; 08-04-2019 o 20:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
ford::specialist
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 825
|
![]()
Drożyzna moim zdaniem. W Maktransie około połowy tej ceny. Ale każdy robi jak uważa.
Ja nawet w ASO Ford wynegocjowałem lepszą cenę (690zł).
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
automat skrzynia , s-max , skrzynia biegów , wymiana oleju |
|
|