![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#521 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-03-2019
Model: a
Silnik: a
Rocznik: a
Postów: 230
|
![]() Cytat:
W pierwszej części ktoś "się walnął", a druga część jest już potwierdzona, ostateczna i nie ma co się łudzić, że będzie inaczej (że np. z najmocniejszymi silnikami 1.5 182KM nadal będzie wielowahacz, bo i taka informacja od Ford Polska podobno się pojawiała). Od maja wielowachacz będzie tylko w tych wersjach, w których być musi: W kombi (niezależnie od silnika), żeby nie prowadził się jak taczka. W Active (również niezależnie od silnika i rodzaju nadwozia), pewnie w uwagi na nieco "uterenowione" aspiracje (czyt. w miarę komfortową jazdę po drogach np. gruntowych). W prawie 300-konnym ST. W hatchbacku z 2-litrowym dieslem - tu nie znajduję wyjaśnienia. W pozostałych wariantach Ford niestety tnie koszty i montuje prostszą, tańszą belkę (wyrzucając jednocześnie możliwość dołożenia adaptacyjnego zawieszenia)... Ostatnio edytowane przez vegeciak ; 12-04-2019 o 13:58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]()
Fajne to auto. Tym razem wąż od turbo wytrzymał 130km...
ALE wydaje mi się, że jak był na prawdę szczelny, to zniknęło szarpanie skrzyni - przez te 130km nie szarpnęła ani razu, odgłos turbiny też był znacznie mniej słyszalny niż normalnie... Czekam właśnie w ASO, zobaczymy co powiedzą. Bump: Aha, z tego co widzę, problem nie powinien występować w 1.5 Ecoblue, bo tam silnik jest w ogóle inaczej ułożony (kolektor wydechowy z przodu) i układ węży też jest zupełnie inny, gumowe kolanko jest znacznie dłuższe i nie ma żadnych naprężeń na całym przewodzie. Jakby co to mam zdjecia obu : EDIT: sorry za błędy, autokorekta... Ostatnio edytowane przez bidżej ; 12-04-2019 o 15:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-07-2018
Skąd: Tarnów
Model: Fiesta Mk8 ST-Line, Mondeo Mk5 Turnier PS
Silnik: 1.0 EB, 2.0 ropniok
Rocznik: 2018, 2019
Postów: 1,040
|
![]()
Z autopsji z innym samochodem i skrzynią klasyczną, jakiekolwiek uszkodzenie silnika, błąd turbo, egr, dolotu, błąd ABS, lewe powietrze lub nawet ubytek powietrza w jednym z kół może mieć bardzo duży wpływ na prawidłową pracę skrzyni. Ona musi mieć spełnione bardzo wiele warunków do prawidłowego działania. Tak że luźny wąż od turbo może mieć jak najbardziej wpływ na szarpanie skrzyni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]()
tak też dzisiaj wydumałem, bo gość z assistance na moich oczach ten wąż poluzował i wyśrodkował na obu króćcach i dopiero wtedy wszystko skręcił i póki nie spadło, to różnice było czuć. Czyli wychodzi na to, że z fabryki wyjechał minimalnie nieszczelny. Niemiecka jakość...
Bump: Ok, w ASO jednak znaleźli kawał węża o takiej samej średnicy, od jakiegoś Transita chyba, docięli 15mm więcej i złożyli na nowo. Zobaczymy. Jak nie wytrzyma, to sprawa idzie do centrali, samochód zostaje w ASO do rozwiązania problemu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-07-2018
Skąd: Tarnów
Model: Fiesta Mk8 ST-Line, Mondeo Mk5 Turnier PS
Silnik: 1.0 EB, 2.0 ropniok
Rocznik: 2018, 2019
Postów: 1,040
|
![]()
Nie chce Cię martwić, ale jak pamiętasz ja jeździłem demówką S-Max z tą skrzynią w dieslu i też na krótkiej jeździe 2 razy przywalił przy mocnych redukcjach. Marna szansa że tam też coś nie grało pod maską. Ale może to zupełnie inna bajka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
ford::advanced
![]() Imię: WR
Zarejestrowany: 09-04-2008
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: Ford Focus ST-Line
Silnik: 1.5 EcoBoost 150>195KM 340Nm
Rocznik: 2018/2019
Postów: 249
|
![]()
Pytanie do użytkowników z modułem GSM, czy da sie śledzić trasę auta live, i w jaki sposób mogę odświeżyć - uaktualnić np miejsce postoju samochodu, ponieważ w aplikacji pisze np, że aktualizowano 7h temu.
Ostatnio edytowane przez stew66 ; 12-04-2019 o 16:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
ford::advanced
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 241
|
![]() Cytat:
Teraz w ASO założyli mi podobno nową obejmę, zobaczymy. Póki co 35km z pełną mocą. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
ford::advanced
![]() Imię: krzysztof
Zarejestrowany: 18-11-2012
Skąd: poznan
Model: FORD FOCUS mk3
Silnik: 1,5tdci 134Km 360Nm
Rocznik: 2017
Postów: 463
|
![]()
Czy mk4 ma system TVC?bo nigdzie nie znalazłem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
Panowie, na szybko przeniosłem ponad 270 postów do nowego tematu.
Tutaj piszemy o zamówieniach i zmianach w specyfikacji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. https://forum.fordclubpolska.org/sho...d.php?t=294772 Temat o wadach wieku dziecięcego. https://forum.fordclubpolska.org/sho...02#post3118102 Temat o spalaniu 1,0 i 1,5 ecoboost. https://forum.fordclubpolska.org/sho...05#post3118105 Ostatnio edytowane przez jvc ; 12-04-2019 o 19:10 |
![]() |
![]() |